Ripoll

Ascenció al pic de balandrau - borregues

L'altre dia vaig veure que em faltava aquesta muntanya amb tan de nom. Representa que a la gent de Lleida ens cau força lluny però té l'atractiu de ser un dels 100 cims (i...
Refugi de puigcercós-sant pere de serrallonga.

Excursió amb sortida des del Cobert de Puigcercós, vorejant en el seu inici la part alta de la riera de Merles. A mig recorregut visitarem l'ermita preromànica de Sant Pere...
La barca  de l'avi

La barca de l'avi

DIMECRES, 05 DE JULIOLDesprès d’uns dies de fresqueta que no he pogut aprofitar per escalar , però si per fer una escapada amb la família, tornem a posar fil a l’agulla i...
Isidre's crakc

DIMECRES, 21 DE JUNYDimecres i seguim amb la onada de calor. Cada dia és més difícil trobar llocs nous per anar a escalar i no repetir paisatge.He quedat amb el Josep i en un...
GR1: Els Masos - Sant Martí d'Empúries

Amb aquesta etapa, la vintena, hem completat avui el GR1, un camí de gran recorregut anomenat també camí històric, que va des d'Empúries fins a Finisterre. Al llarg dels...
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via MALALTS DE ROCA.

6/06/17. Tornem al Coll Roig, Parc temàtic d’escalada, la intenció era de fer dues vies però la predicció del què al migdia és taparia s’ha complert i amb una via ja...
Un tomb pel Ripollès

Una part d'aquesta ruta és molt gratificant fer-la un parell de cops l'any, una als voltants de l'estiu i l'altre a la tardor, les fagedes per les quals transcorre estan...
Aigua i Tabac a Cal Barricó. Ripollès.

Les plaques de Cal BarricóAquest dissabte d'una primavera com les d'abans, decidim anar al Ripollès, repetint a les plaques de Cal Barricó. No fa massa vaig tornar-hi amb la...
Integral de la Serra de Malforat

IntroduccióLa ruta que us proposem és una meravella. Recorrerem íntegrament la Serra de Malforat, una serra secundària situada a cavall entre la Garrotxa i el Ripollès, a...

405 coves d’anes 190417

405 COVES D’ANES 190417Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Sortim per la C-65 fins a Llagostera on agafem la GI-674 direcció Caldes de Malavella que travessem...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...
GR1: Can Repunxó - Oix

Una etapa més, la setzena, del GR1. Avui hem recorregut camins entre boscos a cavall del Ripollès i l'Alta Garrotxa. El punt de partida ha estat Cal Repunxó, on vam acabar...
Bastiments (2.881 m.)

var Latitud_sortida = 42.421705; var Longitud_sortida = 2.267204; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
PUIG DE SANT AMAND  (1.851 metres).

PUIG DE SANT AMAND (1.851 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular, que amb sortida des del poblet de Bruguera ens farà assolir el cim del Puig de Sant Amand (1.851 metres). Traçat sense gaires...
GR1: Ripoll - Can Repunxó

Avui les previsions eren d'un fred molt intens i, efectivament, ha fet fred encara que, com és normal, els meteoròlegs sempre exageren una mica. Hem arribat en autocar, amb...
De Queralbs a Planoles, Dissabte 22 d’Abril

Travessa enllaçant dos estacions de tren, de Queralbs a Planoles. Itinerari lineal que transcorre per un dels paratges més tranquils i salvatges de la zona d’alta...
Mont-Roig (Ripollès), dissabte 16 de Setembre

Si vols caminar pel Ripollès fora de circuits multitudinaris i convencionals, una bona opció és la la Serra del Mont-Roig i la Serra de Sant Bernabé. Aquests indrets tenen...
Recapitulem

Gra de Fajol Gran (2.714 m) Ulldeter, Ripollès.Ja en feia de temps que no ens aixecàvem tan d'hora, no són ni les sis. El cap em roda i el nas està bastant tapat. Ahir era...
Hivernal als quatre puigmals per frança

Alçada mínima: 1959mAlçada màxima: 2910mDistància: 13,4 kmTemps empleat: 6h3m (parades incloses)Desnivell + : 1180mDesnivell - : 1177mPuigmal de Llo (2767m) – Puigmal de...
GR1: Alpens - Ripoll

Una etapa més del GR1 en la que hem completat la travessia de la província de Barcelona i hem entrat al Ripollès, ja a la província de Girona. També hem abastat una fita...
GR-1: Banyoles – Besalú (235 m.)

Dissabte 26 de novembre de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarques del Pla de l’Estany i de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h. (13,6 km.)Desnivell: 260...