Roca

Cavallers. El control de les masses.

Cavallers ja fa temps que s'ha convertit en un destí popular per l'estiu però potser fins ara m'havia autoenganyat del que això suposava: prohibicions, policia (i multes) i...
Canfranc - Tobazo - Via Tobazogan - 04/07/2020

Ens havíem marcat com objectiu fer dues vies en el cim del Tobazo; la via Valle de Canfranc i la Tobazogan, però desprès vàrem obrir la via Torrijo i també la vàrem posar...
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
Neusnidó al Devessó.Malanyeu.

A la paret del Devessó hi conviuen dos tipus d'escalada,no sempre amb harmonia.Al costat o directament entrecreuades a imaginatives rutes d'autoprotecció hi trobem lineas...
Ascensió als pics d'Astazú (3.071 m)

Hem dormit al nostre petit campament, plantat al costat del Llac de Marboré a 2.550 metres d'altitud. És un indret singular, situat a sota mateix de la cara Nord del Monte...

Avui coneixerem : La Font de Dalt de La Roca de Vilallonga del Ter

Com cada diumenge us presento dos articles Cal entrar a La Roca de Palanca, per una portalada, el carrer fa una certa pujada, a pocs metres a l’esquerra i adossada a un mur...
Eriste Nord (3025 m.)

Uns anys després de la darrera visita a la zona de Viadós, hi tornem per fer el darrer dels pics d'Eriste que quedava per fer, el pic Beraldi o Eriste Nord. La zona està molt...
Dolladictes, 6a (150 m.), Paret del Doll

Con darrerament sembla haver prou activitat per aquesta cara oest, anem a posar el nas i estalviar-nos una mica de caloret. Vic, Òscar i Jesús es queden al clot del Miki a fer...
La Vall Cervera. Port.

24 de juny de 2020 Segueixo fent descoberta d'aquest sector oriental del Port, per la zona d'Alfara. Tenia pendent una volta integral a la Vall Cervera, una vall força...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
DOLL. Via DESCONFINATS,

29/06/20. Quedem amb el Marc per sortir, amb la proposta de la recent via oberta al Doll què té tots els ingredients, sobre tot la de l’ombra al matí. La via té quatre...
Esperó Nord a l'Aguda Gran.

El segón llarg i el final del tercer ens han semblat molt xulos,amb ambient i continuïtat.La resta normalet amb un tram més trencadot a la tercera tirada.La via roman...
Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...
MONTSERRAT. CARA DEL MICO. Via INFIDELS.

El Monestir sense gent26/06/20. Els dies de confinament ens vam trobat amb el Josep Solé a la carretera de les aigües i teníem pendent una escalada post-confinament. Avui hem...
Via kuru

DIJOUS, 25 DE JUNYAquesta setmana ambla revetlla i les festes tenim la colla dispersa.Al no poder sortir el dimecres, cal cercar companys que puguin sortir el dijous i en la...
Alt Urgell - Perles, Els Roures.

Despertamos en el Coll Piquer en Coll de Nargó y nos encontramos con la sorpresa, han venido Dani y Laura. Desayunamos juntos, ampliamente y con toda la calma del mundo,...
Serrat d'en Muntaner, via Alberto González

10.06.20  Després d’algunes visites a l’abarrotat túnel de la Foixarda, en Pau i jo ja tenim ganes de tocar roca de debó. Per això, amb el relaxament del...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...
El covid-19 i l'escalada

He estat tres mesos sense tocar roca pel maleït coronavirus i ara que he sortit amb 4 combinacions diferents de companys crec que he de fer una reflexió sobre el que he vist....
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Formiguera   :  Normal

Formiguera : Normal

18-06-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via :  Normal Som –hi ara ja podem sortir per tot el País, de moment els països veins del Nord i Est...
Via

Via "esperó" roc de les dues

DISSABTE, 20 DE JUNYAvui he quedat amb  l’ Isabel i a darrera hora va apuntar-se l’Antonio, molt bé, com més serem més riurem i la nostra intenció es pujar a...
Garraf - Café del Mar

Matinal rápida con Dani y Marcel, a conocer el sector Café del Mar en el Garraf, una zona muy querida, el Pas de la Maladona me vio dar mis primeros pasitos, en esto de la...