Roca dels arcs vies anaconda baron rampante joan freixenet tarrega airgamboys

GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
Invierno suave, roca en Peña de Sin

Aprovechando temperaturas inusualmente suaves para la fecha (quizás debamo acostumbrarnos...) volvemos a destinos más propios de marzo y abril que de enero y febrero.SIN. Jean...
Investigant el qanat de freixenet a cervera

(Estem treballant per vostés, encara no està acabada aquesta entrada. Perdoni les molèsties)En Feliu m'anima a presentar-me les seves investigacions al voltant de la...

Diumenge que ve, la Roca del Corb a Peramola

Aquesta sortida ens agrada repertir-la de tant en tant, per que considerem que és un indret màgic i espectacular. Visitarem la Casa del Corb, un interessant habitatge...
Pedalades per la roca dura del Montsant

Ens trobem amb el Jordi i cia per "presentar-los" els encants del Montsant. Preparem dues jornades per conèixer els dos extrems de la serra. Així dissabte pedalem pel sector...
Postmortem, 6c (ED- 200 m). Roca Regina

Aquesta era la segona intentona, ja que aquest estiu ens hi havíem posat, amb Jeff, i després d'uns quants vols seus al segon llarg i perdre jo un gat per les sostracades, vam...
4 vies al pas nou

Després d'uns quants dies de feina equipant línies en aquestes plaques del "Pas nou" finalment hi podreu trobar 4 vies noves.Per accedir-hi cal grimpar per una canal que surt...
Trio de vies a la Plantació.

Val la pena aprofitar la pujada fins a la zona de la Plantació a Montserrat per fer tantes vies com el dia (o les forces) o permeti i justament això és el que hem fet avui....
ROC DE PONENT. Vies BORGES i FELICITAT.

2/01/20. Dia fred i amb boires, no tenim clar a on anar i al final ens decidim per anar cap a Tarragona, al Roc de Ponent. Quan arribem a l’Espluga de Francolí està sota la...
Via Zapadores a la Roca Alta.

La combinació de verticalitat,algún bloc sospitós i navegació fan que el primer llarg actui a mode de filtre,essent bastant més exigent que la resta del recorregut.Val a...
3 vies curtes a Malanyeu.

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer però la previsió de boira per aquelles contrades ens ha fet canviar de plans i finalment hem anat a Malanyeu a...
Mantecas, 6b (160 m), Roca Alta

No és estrany que sigui de les més freqüentades de la zona. Bona roca, grau assequible i ben protegit als trams més durs. El seu reequipament al 2006 aporta tranquilitat a...
3 vies a la Codolosa

Aquest dissabte quedo amb en Jordi i tornem a la part més oriental de la Codolosa per fer 3 vies que fa poc que han sortit del forn.Comencem per les vies del Torrent de Santa...
Same, 6b (155 m.), Roca dels Arcs

Petita i molt bona via ubicada a l'extrem oriental de la paret. Poc feta, potser pel poc equipament que hi trobareu, tot i que, ohh sorpresa !!, ens la trobem restaurada. Han...
CONTRAFORT ROCA DELS ARCS Sector ECAM

Avui dimarts amb el Cesc, hem quedat a Vilanova, no hi ha ningú i la temperatura és ideal per escalar. Ens encaminem al contrafort de la roca dels Arcs, amb la guia no ens...
Dodeskaden a la Roca Punxeguda,Cadí.

Alpinada per gaudir en la intimitat del rocam i entorn tant peculiar del Cadí.La dificultat tècnica no és molt elevada ni mantinguda però hi ha altres factors que ens han...
Coll Roig - Via Malalts de Roca - 02/10/2019

Coll Roig és un lloc que ens atrau, el paisatge és idíl·lic, i ara que comença la tardor encara més, doncs poc a poc van canviant els colors dels arbres. És d'aquells...
Via joan marc a la gorra frigia

Crec que la Gorra Frigia és una de les agulles de Montserrat que més vies la volten. N'he pujat per 10 llocs diferents i no crec que hagi fet la meitat de les vies.A la paret...

“C.A.D.E.” a la Roca 92

C.A.D.E. (150 m MD+) a la Roca 92 de Montserrat, amb en Joan Brunet… o bé com suar més que …Continua llegint →

“Del Corb” a la Roca Gran de Ferrús

DEL CORB (250 m MD+) a la Roca Gran de Ferrús, amb en Kiku Soler… o bé com passar més …Continua llegint →
Via del Quart Home a la Roca del Migdia.

Aquests darrers dies he navegat en un mar de dubtes per decidir on anar escalar: ahir al vespre vaig optar pel Cadí i fins aquest matí al prat no he triat la via. Finalment,...

466 - Costabona Roca Colom 100718

466 Costabona Roca Colom 100719Si us voleu baixar la traça del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc, per Avifont:...
Còctel de vies a Les Llosanques.

Com passa el temps, renoi! Ja fa dos anys que vaig fer l'última via a la sud del Pedraforca, així que ja tocava tornar-hi. Mirant ressenyes m'ha fet gràcia anar a les parets...