Roca gris-pollegons de la vinya nova

Mantecas, 6b (160 m), Roca Alta

No és estrany que sigui de les més freqüentades de la zona. Bona roca, grau assequible i ben protegit als trams més durs. El seu reequipament al 2006 aporta tranquilitat a...
Same, 6b (155 m.), Roca dels Arcs

Petita i molt bona via ubicada a l'extrem oriental de la paret. Poc feta, potser pel poc equipament que hi trobareu, tot i que, ohh sorpresa !!, ens la trobem restaurada. Han...
CONTRAFORT ROCA DELS ARCS Sector ECAM

Avui dimarts amb el Cesc, hem quedat a Vilanova, no hi ha ningú i la temperatura és ideal per escalar. Ens encaminem al contrafort de la roca dels Arcs, amb la guia no ens...
Dodeskaden a la Roca Punxeguda,Cadí.

Alpinada per gaudir en la intimitat del rocam i entorn tant peculiar del Cadí.La dificultat tècnica no és molt elevada ni mantinguda però hi ha altres factors que ens han...
Coll Roig - Via Malalts de Roca - 02/10/2019

Coll Roig és un lloc que ens atrau, el paisatge és idíl·lic, i ara que comença la tardor encara més, doncs poc a poc van canviant els colors dels arbres. És d'aquells...
MONTSERRAT. PLECS DE LA VINYA NOVA. Via GEM.

20/09/19. Quedem amb el Ramir per a una matinal a Montserrat, al final decidim anar a la via GEM als Plecs de la Vinya Nova. La darrera vegada què l’havia fet va ser l’any...

“C.A.D.E.” a la Roca 92

C.A.D.E. (150 m MD+) a la Roca 92 de Montserrat, amb en Joan Brunet… o bé com suar més que …Continua llegint →

“Del Corb” a la Roca Gran de Ferrús

DEL CORB (250 m MD+) a la Roca Gran de Ferrús, amb en Kiku Soler… o bé com passar més …Continua llegint →
Via del Quart Home a la Roca del Migdia.

Aquests darrers dies he navegat en un mar de dubtes per decidir on anar escalar: ahir al vespre vaig optar pel Cadí i fins aquest matí al prat no he triat la via. Finalment,...

466 - Costabona Roca Colom 100718

466 Costabona Roca Colom 100719Si us voleu baixar la traça del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc, per Avifont:...
Malalts de Roca (renovada)

Aquest dissabte vàrem pujar a Coll Roig a veure com havia re-equipat en Santi Sanz la nostra via.Mentre en Jòse i jo comencem per escalar la via del Jony, en Jordi i el Joanet...
Roca espana = roca estimada

Fa anys, quan vaig pujar al pic del Mont-roig, vaig admirar una agulla que atreia els meus ulls amb força. Quan vaig arribar a casa vaig cercar com es deia aquella altiva roca,...
Peque Mantecas a la Roca Alta.

Una molt bona via,de les d'anar repetint cada cert temps.La roca és bona en tot el recorregut,l'ambient aeri,els moviments variats i la dificultat mantinguda.Cal alguna cosa...
Via Estruch a la Roca de les Onze Hores.

Recorregut pels amants de l'encastament i el rovell.L'entrada l'hem fet per la Renom-Garcia,tirada tombada de finura que contrasta amb el caràcter atlètic i fissurat de la...
Resum de la Trobada Roca Nua Montserrat 2019

Només han passat dos dies des que ens despedíem dels participants, acompanyants i col·laboradors a les portes del refugi de Sant Benet i sembla que hagin passat setmanes. La...
Hombre Blandengue,  Nova via a MONTAÑESA

Hombre Blandengue, Nova via a MONTAÑESA

PULSA EL PLAYAdmiración.  Es lo que sentía cada vez que veíamos a nuestros amigos navarros volar y volar en el SPECHIO, pared lisa y azulada que atrae todas las...
Díedre Farreny a la Roca Alta.

El díedre més cridaner de tot el Montsec!. Un cop ficats a la via ens hem topat amb una escalada més feréstega que farrenya.Hi ha trams de roca a controlar,sabines groses...
Tercera República a la Roca de les onze hores.

Potent escalada lliure o entretinguda escalada combinada,de nosaltres o del nostre nivell dependrà l'elecció.En tot cas la via roman equipada amb bolts i espits del 10 per no...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...
Esparreguera a la Roca Gris.

Una de les més repetides de l'indret gràcies a la seva dificultat moderada,excel.lent rocam i equipament prou abundant,bolts i dos claus.La via ens ofereix una escalada...
Bukanan a la Roca dels Arcs.

A aquest pany de paret convé anar-hi avisats: hi ha el mateix tram de rostoll que de vertical.Dit això fins a R3 la via ens ha agradat molt:dues tirades amb ambient i on...
Pseudo nova via. El Puretón a Narieda Oest.

Dic pseudo nova via perquè El Puretón ja estava oberta de fa molts anys però d'ençà de l'última repetició que hi vaig fer, vaig pensar que podria allargar-la fins al gran...