Rocallaura

La vall del Riu Corb. Guimerà- Guimerà

Excursió realitzada el 30/10/2016Senzilla caminada que va de Guimerà a Ciutadilla per la riba esquerra del riu Corb i que retorna a Guimerà per la riba oposada, permetent...
Per la Ruta del Císter amb bicicleta

Aquest estiu les Isabels ens hem proposat fer amb bicicleta la ja clàssica Ruta del Cister, un itinerari circular, de poc més de 100 Km de recorregut, que uneix els tres...
La ruta

La ruta "reial": 3 monestirs / 3 comarques

Reial monestir de Santes CreusFa uns anys havia realitzat la ruta del Cister amb bicicleta de muntanya, seguint els triangles vermells característics que marquen el recorregut....
La Ruta del Cister, el regal de caminar...

A mitjans de Maig em va donar per fer un volt, un volt una mica llarg pels estàndards, però un volt al cap i a la fi.Vaig agafar el cotxe, em vaig atansar a Santes Creus, i...
La ruta de les roselles o dels balnearis...

Aquest matí tenia ganes de carreteres boniques i bons paisatges, així que he sortit de Figuerola del Camp en direcció a Cabra del Camp per fer una visita a la Conca de...
Flors a la vora dels sembrats

Durant aquests darrers dies he estat resseguint els camins dels pobles de Rocallaura, Vallbona de les Monges i Llorenç de Rocafort. Amples i polsosos, m’han portat a passar...
Cabanes a belltall (ii)

Torno a Belltall a buscar cabanes. El fred i el vent de primera hora m’acompanyen quan començo a resseguir el camí de Passanant per dirigir-me cap a la Font de Baix. El...
Cabanes a belltall (i)

Avui a Belltall no he pujat a buscar un bon grapat dels afamats alls sinó que ho he fet per conèixer algunes de les cabanes de volta que es troben repartides per entre els...