Roig

Orri del Corbill

var Latitud_sortida = 42.484811; var Longitud_sortida = 1.891856; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Talaia Vella pel pas dels Ermitans

Camí de sa MuntanyaIniciem aquest recorregut a ca Madò Pilla (actualment hotel Continental), en el punt quilomètric 68,3 de la carretera Ma-10 entre Valldemossa i...
Estel de l'Alba a la Paret dels Sostres.

Bona jornada d'escalada avui a la Paret dels Sostres del Montroig. Ens hem decidit anar-hi per por a la boira de la plana però al final res de res. I la via escollida l'Estel...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
Ermita de Montalegre. Sector retaula

Aquest dissabte amb el Jordi anem a ponent per escalar a Sant Llorenç de Montgai però la boira insistent ens ha fet decidir per canviar de zona i pujar al Montroig a cercar el...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
Sendera la Gossera-Mola Plana. Montsià

Tal i com vaig anunciar a l'anterior entrada del bloc La Foradada per la Campana,  torno a la zona per netejar la sendera que va des de la Gossera fins a Mola Plana, ...
La Foradada per la Campana. Montsià

12 d'octubre de 2018Després d'un estiu potent, es suavitzen les temperatures i torna a apetir pujar al Montsià. Aquesta vegada per un dels pujadors clàssics, La Campana. Un...
Pedalant pel front del Segre

Per tal de commemorar el 80è aniversari dels bombardejos que tingueren lloc sobre Bell-lloc d'Urgell, des del Club Alpí Bell-lloc hem organitzat una ruta BTT per alguns...
Aresta al castell de sant salvador de camarasa

Davant de Camarasa, a l'altre costat del riu, hi ha el tossal de Sant Salvador on trobem les restes del castell homònim. Albirem des de Camarasa una aresta que puja decidida...
Els nostres boixos es moren

A les importants plagues que estan patint els nostres boscos des de fa anys amb la processionària del pi (Viquipèdia i informe de la Diputació), que està afectant grans...
La Brama del Cérvol

Una mica tard però com cada any anem a la Brama del Cérvol, aquest cop hem escollit la zona de La Pobla de l'Illet/Castellar de n'Hug.L'estada la fem al refugi l'Erols situat...
PR-732: La Molina - Alp (1.484 m)

Dissabte 6 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 3 h 30 m (9,5 km)Desnivell: + 140 m – 400 m...
Uaxispoin al Braguer

Que voleu que us digui de la via ? que esta molt bé ? l'amor de Pare no compta.El primer llarg era tot ple de crostes i bufats amb una bona sanejada a quedat prou correcta, tot...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mata Negra

var Latitud_sortida = 42.430809; var Longitud_sortida = 1.941981; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Via DERSU UZALA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 4 d'agost de 2018Aquest dissabte ens decidim anar a Coll Roig a fer, en el meu cas, la darrera via del meu "nivell" que puc escalar en aquest indret, la DERSU UZALA,...
Riu Cervol i Cova Fumeral

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 23 de juliol de 2018Us...
GR 92 etapa 29 L'Ametlla - L'Ampolla

13 d'abril del 2017De nou us presento una etapa del GR 92, el sender del Mediterrani. La gran travessa del litoral que en terres catalanes ens porta des de Portbou, fronterer...
Ambient alpí: la cresta de cubil

5a tirada(Personal - La vam clavar. La previsió del temps era molt dolenta. Ja havíem dit de suprimir la sortida però vam veure que havia una forquilla de "bon temps" pel...
Le Grand Veymont, Vercors, en ruta circular

El Grand Veymont és el cim més alt del massís del Vercors, un dels massissos calcaris dels Prealps amb més personalitat. Com que el conec poc, he aprofitat de ser-hi a prop...
Travessa als circs de granvalira

Alçada mínima: 2090mAlçada màxima: 2864mDistància: 18,6 kmTemps empleat: 7h50mDesnivell + : 1467mDesnivell - : 1467mGRAU ROIG – COLLADA DELS PESSONS – PIC DELS PESSONS...
Via MALALTS DE ROCA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 30 de juny de 2018La via que toca fer aquest cop, busca entre matolls i vegetació la roca nua, una linea per poder escalar. Tot i així es una via que va millorant "in...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pedra en sec a Sant Rafel del Riu

El passat dissabte 2 de juny es va portar a terme la tercera de les sortides del calendari de 2018 de Terres de Cruïlla, associació de centres d'estudis i entitats de...
Pensionistes a l'Extrem del Montroig.

Aquesta via sempre ha estat envoltada de certa pol.lèmica.En el seu dia fou la primera via de la paret però no es va conformar a atacar el punt més dèbil de la paret sinó...
Roc de l'estany xic: un nom lleig, per un bell cim

El Roc de l'Estany Xic pujant al port de TavascanVolia anar a mirar la pujada al Port de Tavascan per la Trobada Transfrontera que fem al setembre. Però quan estava a l'estany...
GR7: Grau Roig - Les Escaldes

Segona etapa del GR7 per terres andorranes amb tres punts d'interès de primera categoria: els estanys de Pessons, el pic del mateix nom i la vall de Madriu. Hem dormit a...
GR7: Porta - Grau Roig

Al setembre passat, quan vam iniciar el recorregut del GR7, teníem previst començar-lo a Porta, a la Cerdanya francesa, per enllaçar amb el Camí dels Bons Homes que havíem...