Roig

NYENYA 100m.  6B A1-PALA ALTA - MONTROIG

NYENYA 100m. 6B A1-PALA ALTA - MONTROIG

Estic una mica amuinat….cada cop tinc mes la sensació que els Lleidatans som una espècie en perill d’extinció.L’altre dia entro en un bar i se’m va acudir ,per que...
Heroes del Silencio al Montroig.

Molt guapa via esportiva sobre roca excel.lent malgrat parell de rostollets molt punktuals.Plaques de pressa petita,ens han semblat tots els llargs igual de difícils,sobre el...
PELADET ORIENTAL. Via del BOMBER CUINER.

8/01/18: Quedem amb el Joan i el Remi per sortir amb dues propostes, quan ens trobem decidim anar a Rúbies. Avui hi ha boire i millor anar a buscar parets més altes....

"Novembre negre". Paret de l'Extrem. Montroig.

Tela amb l'hivern del 2017...Després que la fredor s’acarnissés durament una temporada a casa meva, i entre grip ... i grip, aconsegueixo treure una mica d'energia per...
Volta al massís de madres

Alçada mínima: 1414mAlçada màxima: 2469mDistància: 23,66 kmTemps empleat: 9h34mDesnivell + : 1351mDesnivell - : 1305mRéal – Coll de Sansa – Coma de Ponteils – Roc...
Explorant pel pas nou del montsec

Hi ha dies que surten les coses rodones, per exemple avui. Volia cercar un pas que hi ha damunt del Pas Nou al Montsec de Meià però havia massa neu per posar-me per un lloc on...
Capitan veneno + rosa d'abril

DIUMENGE, 17 DE DESEMBRESeguim amb les temperatures gèlides, però nosaltres no volem perdre pistonada i seguim escalant tot i les temperatures.Aquesta setmana no puc sortir el...
Les Escletxes de Papiol

26.11.17  Curta però interessant matinal pels trams més transitables de les Escletxes de Papiol, al Baix Llobregat. El turó on es troben aquestes escletxes és un antic...
PR C-128 Cingles de Vallcebre (1.341 m)

Dissabte 2 de desembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 5 h (13 km)Desnivell: 615 m (acumulat)Dificultat (1):...
Diamant + lo gall sergi fa bon caldo

DIMECRES, 29 DE NOVEMBRESembla que el temps poc a poc va fent un tomb i l’hivern s’imposa. Ara comença a ser necessària la recerca del solet i les zones arrecerades del...
Els Ganxos del Puigsacalm

19.11.17  Sembla un slogan però és cert que el Puigsacalm té “ganxo”, en concret té dues canals, equipades amb graons, baranes i passarel·les de ferro, i també...
La via més llarga de les garrigues

És la via més llarga de les Garrigues però també us haureu de dir que és la via més fàcil de les Garriques i quasi m'atreviria a dir de els que he fet. No us vull...
Aresta  de la coma de gelis

Aresta de la coma de gelis

DIMECRES, 15 DE NOVEMBREInicialment teníem que ser tres, però a darrera hora en Josep ha trucat dient que no sortia i tan sols sortirem en Ginés i jo.Els objectius que tenia...
De Sant Llorenç de Morunys a Pratformiu

28.10.17  Ara que ja estem en plena tardor, i que les vacances d’estiu són cosa del passat, ve de gust retrobar-se amb els companys a la primera de les sortides mensuals...
MONT-ROIG. PALA DEL COLL. Via ROSA D'ABRIL.

14/11/17. Aquesta via era de les què estava a la llista de pendents eternes i vés per on quedem amb l’Armando i el Ramón per sortir i “bingo” no l’han fet, així què...
Escenas de matrimonio + cita a ciegas

DIMECRES, 8 DE NOVEMBREAquest dimecres serà un dia complicat per sortir, hi ha aturada de general i totes les carreteres estaran col·lapsades, però amb el Pere volem intentar...
Passejant per la serra de la guineu

Avui he tornat a fer vaga a l'escola. El motiu: No podem tolerar que hagi presos polítics a l'Espanya feixista. Perdoneu que em posa en temes polítics però des de...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
Casetes Velles – Pi Gros (1.341 m)

Dissabte 21 d’octubre de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Montsià.Temps aproximat: 4 h 45 m (13,5 km)Desnivell: 545 mDificultat (1):...
London  loop

London loop

A finals d'estiu vam fer un tomb per la perifèria de Great London. Vam agarrar tres busos per arribar als defores de la gran ciutat. Començàrem la caminada a New Addington i...
Aresta Cercamon als Pollegons

Bona alternativa per pujar de cop tots aquests cims d'una sola atacada.La ressenya pot semblar quelcom fàcil, i de fet ho es, però no us en fieu.Festival de pujar i...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cap-roig.  l'ampolla

Cap-roig. l'ampolla

I com que feia tanta calor ens vam acostar a la platja.Vam escollir, el bocí de costa entre L'Ampolla i L'Ametlla de Mar, en la que hom podria qualificar com el tram de costa...
GR7: Les Escaldes - Aixirivall

Avui el grup de caminadors del GR ha iniciat un nou projecte. Es tracta del GR7, un camí de gran recorregut que forma part d'un camí encara més llarg, d'abast europeu, E4,...
Via dels pensionistes

DIMECRES, 20 DE SETEMBREAquesta setmana no he pogut pensar en cap objectiu i ho deixo en mans del meu company escollir un objectiu.He quedat amb el Josep Solé amb qui no he...
Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...
Ambigú a la Pala Alta.

Feia dies que no podia escalar i la veritat és que en tenia moltes ganes, sort que el ruixat del matí a anat a menys i al final a quedat un dia radiant, ideal per apretar una...
Roc del Vidre, via Phil Gondoux

22.08.17  Quan hom s’endinsa per les gorges del Segre, a l’Alta Cerdanya, es sorprén de veure una una agulla fosca que, com un petit Cerví, es dreça esvelta sobre la...
Esperó nord al pic de ribuls

DIUMENGE, 03 DE SETEMBREPoc a poc anem entrant en la normalitat, però els nen encara tenen vacances i això condiciona els horaris.Aquestes vacances va trucar-me el Guillem per...
Pic de Pessons (2864 m.)

Tres mesos després de la darrera entrada al blog i una aturada forçosa a causa d'una lesió, reprenem el fil muntanyenc -ara ja en mode estival- en direcció a Andorra, el...
Pel Picancel i el Catllaràs

Aquesta zona del Berguedà és d'aquelles que cal fer dues o tres vegades l'any, els seus paisatges i els boscos i fagedes o aconsellen.És una bona zona també per anar a...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...
Les muntanyes del siscaró

Alçada màxima: 2819mAlçada mínima: 1845mDistància: 16,22 kmTemps empleat: 6h45m (parades incloses)Desnivell + : 1375mDesnivell - : 1375mPont de la Baladosa (1845m) –...