Roig

Conglomerat roig

Carla, V+ (120 m) Mallo Colorado, Riglos.   Oeste Clásica, V (150 m) Mallo Cored, Riglos.   Després d'uns dies per Cavallers arrossegant-nos per les parets...
3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...
Cova de les Encantades de Toloriu

22.08.20  Avui ens desplacem a Toloriu, a l’Alt Urgell, per apropar-nos a l’amagada cova de les Encantades, mitjançant un curt itinerari d’uns 8,5 Km (anada i...

Coves Dets Ases i es Secret des Moix

Hora Inicio: 9:45 5 set. 2020Hora Fin: 17:10 4 set. 2020Distancia recorrida: 7,9 kmAltura Mínima: 36 mAltura Máxima: 0 mGanancia Altitud: 196 mTemps total; 6,30 hTipus de...
Graons sikats

Malalts de roca, V+ (135 m) Coll Roig, Montgrony.Sortim de l'aparcament amb el Roger direcció la paret. En tenim ganes, fa molts mesos que no escalem. Les últimes setmanes...
Roca de la Moixa

17.08.20  La serra de la Moixa, a cavall del Berguedà i la Cerdanya, es troba situada entre la serra de Moixeró, a l’est, i el serrat de la Muga, avantsala del Cadí, a...
Little Traguet a la Cova del Tabac.

No està pas malament del tot,hi ha trams de placa fissurada ben xulos alternats amb trams on s'ha de ser delicat amb la roca i hàbil possant...

05-08-2020 Montgrony Coll Roig Via :  El Forat de la Bruixa Fantàstic dia d’aventures ..... be de mini aventures, tampoc no ens em de passar...Núvol, bona...

"100 cims" de l'Empordà

Aprofitant uns dies d'estada a l'Empordà, hem combinat mar i muntanya per conèixer aquestes comarques que als de Ponent ens queden lluny. Tot i que esperàvem trobar més...
Vies forat de la bruixa + via k

DIMECRES, 05 D’ AGOST Aquesta setmana vull seguir amb el mateix plantejament de fer vies suaus i equipades per anar recuperant  les sensacions i la proposta de Joan...
Vies

Vies "Èlia i COVID-19" a Coll Roig

Fa uns quants dies varem pujar a Coll Roig per tal que en Pere conegués la zona ja que no hi havia estat mai. Per començar vàrem fer la via Malalts de roca, ràpida,...
Volta al Pedraforca

26.07.20  Interessant i variat circuit al voltant del Pedraforca, de 17 Km de recorregut i 650 m de desnivell, que correspon en la seva totalitat al sender PR C-127...
Via

Via "K" a Coll Roig, El Ripolles

Diumenge 26 de juliol de 2020La via que proposo ara, podríem dir que és la contraposició entre el "bé i el mal". No us crideu a engany, la via ens ha agradat força, tot...
Platja d’aro – camí de ronda.

Descripció de la ruta; excursió tranquil·la i planera que va de Platja d'Aro a la Platja de Sant Pol (Sant Feliu de Guíxols), tot passant per s'Agaró. Un tram va pel Camí...
COLL ROIG. Via TALL D'OCA.

23/07/20. Quedem amb l’Alfons per anar a Coll Roig, la proposta és la via Tall d’Oca, què ens falta als dos. Aquesta és una via de les difícils, va a la dreta de la via...
El Forat de les Bruixes

15-07-2020 Montgrony Coll Roig Via :  El Forat de les Bruixes El dia  esta núvol , encara que la temperatura es perfecte, alguna boira baixa i se esta tant be al...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
Riutort i Coll Roig

var Latitud_sortida = 42.240327; var Longitud_sortida = 1.921731; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta al Montsec de Tost

var Latitud_sortida = 42.287095; var Longitud_sortida = 1.495125; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Perla Negra (6a+, 170 m), Sòcol del Montroig

Recentment, l'Edu ens regalava aquesta via desequipada, ben bona, de bon fer, en la que tots els llargs són per gaudir, tret potser , de l'avantdarrer, una mica d'enllaçament...
Els búnquers de la columna durruti al montsec

(Estem treballant per vostè, entrada encara no acabada. Perdoneu les molèsties ).A la carena de Roca Alta al Montsec de Rúbies - Meià hi ha dos búnquers que van ser...
La volta a l'estany d'ivars - vilasana

Estic en cofinament en la fase1 i una mica no sé on anar demà . No em puc moure de les comarques de la Plana de Lleida. De sobte al canal 33 fan un documental explicant...
Mola Plana. Montsià

6 de maig de 2020Natros a casa confinats.... mentre la natura segueix el seu curs, i per uns dies, més alliberada que mai de l'abusiva pressió humana.Finalment ens deixen...
VIaNoVa!  Perla negra, 170m 6a+ (Mont-roig)

VIaNoVa! Perla negra, 170m 6a+ (Mont-roig)

***ben bona via que vam enllestir al sòcol del Mont-roig just abans del confinaps. Molt homogènia en grau, pràcticament desequipada, roca quasi tota molt bona, i llargs de...
Planícia - Pas de la Mola

Camí del RafalDeixem els vehicles a l'aparcament que hi ha a la sortida de Banyalbufar anant cap a Estellencs. Gairebé davant del mencionat aparcament, en el Km. 87,4 de la...
#lafinestraindiscretademaifemcim

Dimecres 15 d’abril de 202032é dia de confinament (34é a Igualada) Hora de sortida: Tot el diaPunt de sortida: La finestra de casa vostra.Ubicació: Casa vostra.Temps...
Serra d'Albercutx

Panoràmica"La ruta d'avui ens mena fins a la base de la península de Formentor, a la zona d'Albercutx, on s'aixeca els cims del Penyal Roig (267 m) i del Morral (353 m)....
Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
Tosseta Rasa i Rases del Maraco. Ports

1 de març de 2020La Tosseta Rasa, la gran oblidada. A molts mapes no surt ni el topònim, però estem parlant del sostre comarcal de la Terra Alta, un magnífic mirador de la...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...