Rosa

L’Amadeu fa 60

13 –03-2019 Bergadà Malanyeu Paret de l’Altar Via : L’Amadeu fa 60El Joan publica al seu compte del facebook una escalada a una via nova i desconeguda, ràpidament els...
Caçadors de Boletaires

LuichyVia de plaques on toca caminar i trobar el millor camí.El millor llarg amb diferencia es el tercer, quart i l'últim. El cinquè llarg es un xic "patinoskis" degut al...
Vies quercus + queraltina + pastoreta

DIMECRES, 06 DE MARÇFa dies que tenim compromesa una sortida amb la colla d’Esparreguera i sembla que aquesta setmana podrem fer-la.Finalment el dimecres a l’hora que tenim...
Penyagolosa. El gegant de pedra.

23 de febrer de 2019L’abril del 1999 vaig fer la primera ascensió d’aquest emblemàtic cim. Després de 20 anys! torno al Gegant de Pedra... al Penyagolosa. Vértex...
MONCAYO en travessia

Un cop més entre Cap d'Any i Reis fem una sortida d'uns quants dies de rigorós hivern, aquest any el lloc escollit es la Serra del Moncayo, farem una travessia de dos dies en...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019La sortida d’avui ha sigut a Prats de Lluçanès hem donat un tomb per les ermites que envolten la població.Aproximació des del...
La Cincuentones a la Paret de Sant Miquel.

Molta activitat oberturista hi ha ultimament a la Paret de St. Miquel d'Àger (o Serrat Alt... ja n'hi ho sé) i, avui, ens ha fet gràcia veure quin pa s'hi donava repetint la...
Serra de Montsent

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843684; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Rosa d’Abril al Serrat de les Garrigoses

La Rosa d’Abril és potser la millor via del sector. Escalada contundent i completa, sobre roca de qualitat, encerta una línia 100% convincent on es succeeixen els trams...
Tête de Fer (2.883 m) amb esquís

Avui era l'etapa reina de la nostra estada a Larche. La Tête de Fer és una gran ascensió, una de les més clàssiques de la zona. Ha nevat força durant la nit i la muntanya...
ABELLA DE LA CONCA. Via MARTA.

21/01/19. En aquests hivern fred i amb boires Abella de la Conca és un bon refugi per escalar al sol. Aquest darrer capo de Setmana, en Francesc Panyella i Joan Baraldés...
Galilea - Torrent de Son Martí

Església parroquial de GalileaTornem un altre vegada al torrent de Son Martí, però aquest cop partint del poblet de Galilea. Volem arribar-nos a la cova d'en Salvador i...
Solsona-Serrateix

Quedem al Racó de Solsona per iniciar la ruta després d'esmorzar una mica.Agafem la C-26 fins al Serrat de la Bandera on agafem pista cap al Pla dels Roures i el pont de la...
Barraques i ermita de Sant Vicent. Catí

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 16 de desembre de...
Btt riu bastareny.

Descripció de la ruta; l'objectiu del recorregut és resseguir el riu Bastareny, des del seu aiguabarreig amb el Llobregat, fins al seu naixement a l'Adou o fonts del...
Coves d'Olopte i cova d'en Manent

27.12.18  Itinerari circular al voltant del tossal d’Isòvol, a la Baixa Cerdanya, amb quatre derivacions a cavitats situades a banda i banda de la vall del riu Duran....
Via del nil

DIUMENGE, 30 DE DESEMBRENo tenia clar si podria tornar a sortir abans no s’acabés l’any, però al diumenge ha sortir l’oportunitat de fer-ho i no la he perdut.Aquesta...
Moncayo: Majada Baja - Cueva de Ágreda

Hem completat la travessia del Moncayo amb aquesta segona etapa, passant pel punt culminant del massís. Després de dormir força bé en el refugi lliure de la Majada Baja, hem...
Travessia del Moncayo: Calcena - Majada Baja

Avui hem fet la primera etapa de la nostra travessia pel Moncayo. Ha estat una etapa llarga i dura però ens ha permès recórrer alguns dels indrets més interessants d'aquesta...
Via ferrada de Calcena

Com és ja tradicional, hem organitzat una sortida nadalenca per als dies compresos entre Cap d'Any i Reis. Aquesta vegada volem fer una travessia de muntanya per la serra del...
Malanyeu - Via Pa-Ba

Avui anem tard, els refredats ens han fet llevar un xic massa tard, quan arribem a peu de les vies, ja tothom està escalant, a la via que volíem fer hi ha una cordada i sembla...
Fredes, Mas del Peraire, Salt de Robert

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica;...
Ja som a Festes de Nadal

Ja som a les Festes de Nadal. Com aquell que res hem passat de buidar les platges a omplir de llumetes "kitsh" determinats carrers de viles i ciutats. Amb la prèvia enguany,...
Les Roques del Masmut (1.035 m) y La Tossa (1.194 m)

Sobre el municipio de Pena-roja de Tastavins (Peñarroya de Tastavins en castellano) se alza una impresionante e imponente mole conglomerada de color rojizo, símbolo y orgullo...
*** Stress (130m, 6a+), Roca Gris, Montserrat

Dimarts, 13 de novembre de 2018Fa temps que em tenia intrigada aquesta via, a diferència de la seva veïna GEM, resta en un prudent segon pla que de tan discret com és...
Manlleu-Artés

Ens trobem al cafè Antic de Manlleu per esmorzar una mica abans de fer la ruta, ruta que és la continuació de la sortida anterior de Sant Pere de Torelló a Santa Maria de...
Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat...

6 trucos para evitar Timos en Compra Online

Especialmente en días como Black Friday, proliferan los timos os explicamos los trucos para evitar ser víctimas de engaños. Vemos constantemente aparición de numerosas webs...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
Ordesa a la tardor

Aprofitant que som a la tardor i estem per la zona d'Ordesa decidim anar a fer un tomb per la fageda, i de camí per visitar també les cascades. Total que avui ens toca fer...
Gorra Frígia, via de l'Adrià

24.10.18  Abans no vingui el fred, tal i com pronostica “l’home del temps”, aprofitem aquests darrers dies de bona temperatura per a fer, això sí, una via un xic...
Cueva de Seso ... i més

Hem dormit al refugi de Bujaruelo perquè el pla inicial d'aquesta sortida de tres dies preveia que avui faríem l'ascensió al Tendeñera però ja fa dies que vam descartar...