Rosa

Les Roques del Masmut (1.035 m) y La Tossa (1.194 m)

Sobre el municipio de Pena-roja de Tastavins (Peñarroya de Tastavins en castellano) se alza una impresionante e imponente mole conglomerada de color rojizo, símbolo y orgullo...
*** Stress (130m, 6a+), Roca Gris, Montserrat

Dimarts, 13 de novembre de 2018Fa temps que em tenia intrigada aquesta via, a diferència de la seva veïna GEM, resta en un prudent segon pla que de tan discret com és...
Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat...

6 trucos para evitar Timos en Compra Online

Especialmente en días como Black Friday, proliferan los timos os explicamos los trucos para evitar ser víctimas de engaños. Vemos constantemente aparición de numerosas webs...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
Ordesa a la tardor

Aprofitant que som a la tardor i estem per la zona d'Ordesa decidim anar a fer un tomb per la fageda, i de camí per visitar també les cascades. Total que avui ens toca fer...
Gorra Frígia, via de l'Adrià

24.10.18  Abans no vingui el fred, tal i com pronostica “l’home del temps”, aprofitem aquests darrers dies de bona temperatura per a fer, això sí, una via un xic...
Cueva de Seso ... i més

Hem dormit al refugi de Bujaruelo perquè el pla inicial d'aquesta sortida de tres dies preveia que avui faríem l'ascensió al Tendeñera però ja fa dies que vam descartar...
Diédret

20-10-2018 Collbató Codolosa Via  : Del DiédretRenoi quina tamborinada de llamps i trons em tingut aquesta nit a “Can Fanga”  ...!!!! Sempre he estat mandrós...
Via ferrada del Sorrosal

La via ferrada de la Cascada del Sorrosal té un traçat força singular i, malgrat l'espectacularitat d'alguns dels seus passos, no és gaire difícil. Avui hem vingut  a...

443 - Circular Vilallonga de Ter 241018

443 - CIRCULAR VILALLONGA DE TER (24-10-2018)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Avui la sortida estava previst fer Bastiments, Becivers, Coll de la Geganta, Pic de la...
Torre de les Conclues

12.10.18  Les restes de l’antiga casa forta o torre de les Conclues, situada al sud-oest de Corçà, a la Noguera, s’aixequen enlairades al capdamunt d’un cingle que...
Montserrat - Plecs de la Vinya Nova - Via GEM.

A voltes hi ha vies que et sorprenen, la Via GEM és una d'aquestes vies que des de baix no és massa atraient, però un cop hi ets, vas descobrint un itinerari excel·lent, que...
PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA  DE BANYELL

PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA DE BANYELL

Alçadamínima: 1785mAlçadamáxima: 2743mDistància: 14,3 kmTemps empleat: 6h (parades incloses)Desnivell + : 1292mDesnivell - : 1292mAPARCAMENT SORTENY – REFUGI DE RIALB –...
19 84 1011

Migdia. Ara plou. Moderadament. Jo diria que plou pluja mandrosa, com aquella qui fa el que ha de fer però sense cap entusiasme. Es limita a complir. És més aviat una pluja...
TURÓ DE L'HOME (362,5 m) des de Can Ruti

CIM: Turó de l'Home (362,5) des de Can RutiSERRALADA: del LitoralCOORDENADES CIM: 2º14'54.3062" E / 41º29'4.89286"NVÈRTEX GEODÈSIC: 291121016COMARCA: Maresme /...
Ferrada de les Baumes Corcades

6.10.18  Després de diverses convocatòries, frustades pel reiterat mal temps d’aquesta passada primavera, per fi ens hem tornat a reunir una bona colla de...
Bateig a malanyeu: montse curto

Em diu en Toni Vilaseca: - I si anem a Malanyeu? Se m'obren els ulls ... doncs la veritat que en tenia ganes doncs tothom en parlava i jo sóc batxiller de mena. Els companys de...
La pájara + l'abat+ sortida nocturna

DISSABTE, 06 D’OCTUBREAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles i ates que el Joan no podrà acompanyar-nos com ens te acostumats, ens caldrà espavilar-nos i fer nosaltres...
El llaç groc i la pantera rosa

Aquí teniu les ressenyes de les dues vies La pantera rosa. i el Llaç grocAquest dissabte vam anar a l'Abella de la Conca a escalar aquestes dues vies.Mentre en Jordi...
Vies tomeu i salvadora

DIMECRES, 62 DE SETEMBREDesprés de la quilometrada de dissabte aquest dimecres toca quedar-se per les rodalies.A principi de setmana comencen la convocatòria i aquesta vegada...
Pic d'arbizon

El Pic d'Arbizon situat a dins de França al departament dels Alts Pirineus és un d'aquells cims que de tant en tant veus a les guies i ressenyes i que mai decideixes d'anar-hi...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...
Vies montserrats i  és així això

Vies montserrats i és així això

DIMECRES, 12 DE SETEMBRESembla que aquesta setmana ja hi som tots, la xarxa de contactes comença a funcionar normalment i a principi de setmana ja tenim quòrum per sortir...
Comiat d'estiu: tuc gran de la sendrosa

Segurament pel calendari, aquesta serà la meva darrera sortida a Pirineu a l'estiu. He escollit un cim de la llista dels 100 cims - perquè m'ajuda a sortir de casa. De fet fa...
Serra de Catllaràs (1.670 m)

Dissabte 8 de setembre de 2018Anem a buscar bolets!Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: Segons el que es trigui a omplir el...
Ascensió al Lustou (3.023 m)

El Lustou és un dels tresmils menys visitats pels muntanyencs del vessant sud dels Pirineus. El seu accés per la vessant espanyola és complicat per la llunyania dels...
Els Frares de la Serrella

"En assolir la base de les parets de la Serrella, a mitja penombra, s’endevinava un paisatge solitari, retallat per una orografia força complicada. Els colors eren ara més...
Ascensió a l'Arbizon (2.831 m)

L'Arbizon és un dels cims pirinencs de certa importància més desconeguts pels muntanyencs de la vessant sud dels Pirineus. El fet que no arribi als 3.000 metres i la seva...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Via ferrada de la Foradada del Toscar

Aprofitant els darrer cap de setmana d'agost hem programat una sortida als Pirineus per fer algunes ascensions. Avui tocava fer el desplaçament fins a la zona del Néouvielle...
Volendins

Val més que escrigui alguna cosa, que allò que no es practica es va oblidant. A més, amic blog, et quedaries de mica en mica com aquests masets esparsos d'aquest país, abans...
Mirador dels Tossals i Pont de les Canals.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px Arial; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px...
La Montaña Mágica de Aragón: El Turbón (2.492 m)

El Turbón es por excelencia la montaña mágica de Aragón, numerosas son las leyendas que rodean está mítica prominencia que se eleva más de un millar de metros sobre las...