Rosa

Via de la cobra

DISSABTE, 15 DE JUNYAquesta vegada vull començar la piulada d’una forma diferent. No tinc per costum criticar ni establir càtedra sobre les graduacions de les vies, de fet,...
Rogativa de Vallibona 2019

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 18 de maig de 2019“Conta la...
Cova d'en Cantero. Els Ports.

1 de maig de 2019Sense cap mena de dubte una de les troballes memorables d’aquest any ha estat la visita a una cova de la Mola de Catí que ni tant sols surt als mapes: Cova...
Cerro del Caballo (3.011 m) en travessia

Hem completat la nostra travessia per Sierra Nevada amb una etapa llarga però sense massa desnivell que ens ha permès recórrer la part més occidental del massís pujant un...
Mulhacén, Cerro de los Machos i Veleta

Avui hem fet l'etapa reina de la nostra travessia per Sierra Nevada. Una llarga etapa entre en refugi guardat de Poqueira i el refugi-vivac de La Carihuela. A més, pel camí...
Refugi de Poqueira

Després d'un llarg viatge en avió, taxi i autobús, hem iniciat les nostres activitats a Sierra Nevada amb una etapa curta i fàcil, d'aproximació al refugi de Poqueira on...
Covalta i Aiguadonzella. Els Ports

22 d’abril de 2019Sovint, en els darrers temps, a cada entrada us parlo de la potent sequera que afecta a les Terres de l’Ebre, que a part de veure’s reflexada en...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Puigsacalm des de Sant Privat

Ruta circular pel conegut "Balcó de la Garrotxa" (Puigsacalm) i alguns cimalls propers (Puig dels Llops i Puigsacalm Petit).  La ruta que plantegem aquí (vessant...
Ana

04 –05-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : AnaDia emboirat  tota una colla al bar fent petar la xerrada, finalment va guanyant força la idea de anar a fer una...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...
Mossèn Tronxo

27 –04-2019 Bergadà Berga Serra de Queralt Via : Mossèn TronxoUna via controvertida, he llegit de totes les opinions, ens feia patxoca provar-la, com sempre el punt de...
El Caragolet

24-04-2019 Monestir El caragolet Via  : El Caragolet Ha passat la Setmana Santa amb un temps un xic núvol  i ventós que ha facilitat que la meva normal i crònica...
Tossal de Gallinova (1.687 m) Serra de Carreu

Dissabte 27 d’abril de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Pallars Jussà.Temps aproximat: 3 h 15 m (5,4 km)Desnivell: 475 m (acumulat)Dificultat...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...
Tuc de Geu, 2.499m MBEA S4 (Alt Àneu)

***Preciosa jornada amb tastet d'esquíalpinisme a un d'aquells cims que passen desapercebuts, i de finíssima bellesa, com la retallada aresta que cal recórrer per...
Epirimountains al Devesó.

Antuvi els escaladors locals seguidors de la ètica de no enferregar les parets es debien posar les mans al cap amb aquesta via.A dia d'avui aquest recorregut no desentona amb...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...
Bendita Decadencia. Peña Montañesa

La realidad se presta a múltiples interpretaciones, es líquida y voluble como nuestros tiempos, maleable como mi propia ética.Sensación curiosa, la de abrir sin más...
Sant Quirze de Pedret. Cal Rosal- Cal Rosal

Excursió realitzada el 31/3/2019Tal i com indica el títol de l'entrada i com es podrà confirmar a la ressenya, el motiu d'aquesta excursió no és cap altre que el de visitar...
La primera excursió de la Martina a la muntanya.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Ahir per indisposició d'un familiar de la Teresa hem d'anul·lar la sortida d'esquí de muntanya al Pirineu...

De Benissa a Teulada i tornada

De menut, moltes voltes anava caminant amb ma mare a Teulada per visitar a ma tia. Nosaltres anàvem i tornàvem per Berdica, però jo vaig pensar que estaria bé canviar un...
Ascensió al Pic de Sanfonts (2.894 m)

La neu que tan generosament va caure pels Pirineus a principis de temporada s'ha anat fonent i ara la situació està força malament per als esquiadors de muntanya. Avui hem...
15 anys de... la Torre de Vallferosa.

L'entorn de Vallferosa té una atracció especial i la visió de l'esvelta torre de defensa i de les seves dues obertures a uns metres de terra eren ben intrigants. Avui fa 15...
L’Amadeu fa 60

13 –03-2019 Bergadà Malanyeu Paret de l’Altar Via : L’Amadeu fa 60El Joan publica al seu compte del facebook una escalada a una via nova i desconeguda, ràpidament els...
Caçadors de Boletaires

LuichyVia de plaques on toca caminar i trobar el millor camí.El millor llarg amb diferencia es el tercer, quart i l'últim. El cinquè llarg es un xic "patinoskis" degut al...
Vies quercus + queraltina + pastoreta

DIMECRES, 06 DE MARÇFa dies que tenim compromesa una sortida amb la colla d’Esparreguera i sembla que aquesta setmana podrem fer-la.Finalment el dimecres a l’hora que tenim...
Penyagolosa. El gegant de pedra.

23 de febrer de 2019L’abril del 1999 vaig fer la primera ascensió d’aquest emblemàtic cim. Després de 20 anys! torno al Gegant de Pedra... al Penyagolosa. Vértex...
MONCAYO en travessia

Un cop més entre Cap d'Any i Reis fem una sortida d'uns quants dies de rigorós hivern, aquest any el lloc escollit es la Serra del Moncayo, farem una travessia de dos dies en...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019La sortida d’avui ha sigut a Prats de Lluçanès hem donat un tomb per les ermites que envolten la població.Aproximació des del...