Ruta

Pujador des Palmers i coma Clova

Coma Calenta.Arrenca la caminada en el punt quilomètric 107 de la carretera Ma-10 d'Andratx a Pollença.(WP-01) Km 107 de la carretera Ma-10 (Andratx - Pollença) - 0,0 km - 0...
Puig de Santa Eugènia i puig de Son Seguí

Santa EugèneiaCurta passejada des del bonic poble de Santa Eugènia al puig de Son Mascaró (o de S. Eugènia), i el de Son Seguí o d'en Marron. Alçades modestes que ens...
Ascensió al Sacroux (2.676 m) amb esquís

Feia temps que teníem al Sacroux a la nostra llista d'objectius d'esquí de muntanya, especialment des que vam veure la seva escarpada cara nord des del Tuc d'Aubiàs. Avui hem...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
Les Moles de Xert. Maestrat

Una nova visita al Maestrat. Aquesta vegada des de Xert, Baix Maestrat, us proposo una volta molt interessant per descobrir una singularitat del territori: immenses moles de...
Escalada a getu

Vam anar  a Getu des de Guiyang, en aquesta ciutat cal anar a l’estació  Jinyang Bus Station, on hi vam arribar-hi en taxi des del hostel. Era...
Noves vies a Sant Corneli

Aquest dissabte vàrem pujar, tot desafiant les previsions de la meteo, a les parets que hi ha a sobre Sant Corneli per acabar d'equipar un parell de línies que teniem...
Tal com raja a la Serra de Sant Joan.

Via aventurera,només recomanable per a tots terrenys que tant els hi carda sortejar blocs inestables,escalar díedres i plaques de bon equipar,creuar una feixa,lidiar amb...
De Tona a Tagamanent

Iniciem la sortida al restaurant 4 Carreteres de Tona, són a prop de les 10 i el dia és fred i assolellat.Cap al Pont del Molí on trobem un camí empedrat amb uns petits...
Puig de s'Alqueria pel pas de sa Fesa

Puig de Son Poc i cases de s'Alqueria d'AvallClàssica ascensió al puig de s'Alqueria (609 m), anomenat popularment Sa Gúbia. Fem l'aproximació al pas de sa Fesa, des del...
Tête de Fer (2.883 m) amb esquís

Avui era l'etapa reina de la nostra estada a Larche. La Tête de Fer és una gran ascensió, una de les més clàssiques de la zona. Ha nevat força durant la nit i la muntanya...
Punta d'Incianao (2.575 m) amb esquís

Avui la previsió del temps era bastant dolenta. Tot i que no es preveien grans nevades, el dia s'esperava molt tapat, amb nevades esporàdiques i, el que és pitjor, amb vent...
Gallina Pelada (2.317 m.)

var Latitud_sortida = 42.172141; var Longitud_sortida = 1.784236; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Barcelonets a la Pastereta Est.

Ruta força completa amb un primer llarg de continuïtat,un segón a bloc i sortida acrobàtica.Equipament tirant a generós i rocam excel.lent...love...
Una altra (publicació) del Montsec

Ara són dies boníssims per anar a les solanes del Montsec: sol i mar de núvols assegurats fan una combinació excel·lent per caminar-hi amb la calma. I més ara que estem a...
Galilea - Torrent de Son Martí

Església parroquial de GalileaTornem un altre vegada al torrent de Son Martí, però aquest cop partint del poblet de Galilea. Volem arribar-nos a la cova d'en Salvador i...
El Cocoll des de Benigembla

20/12/2018Aquesta vegada ens desplacem a Benigembla, un dels pobles més recòndits de l'interior de la Marina Alta situat als peus del Cavall Verd i que en l'actualitat...
GR7: Mont-ral - Arbolí

L'etapa d'avui del GR7 ha estat un magnífic recorregut per la Serra de Prades i la Mussara que hem fet en un dia fred però clar. Hem arribat amb l'autocar a Mont-ral, on vam...
La Via del Nínxol a la Paret de l'Ós.

Les virtuds de l'anticicló s'han acabat i si volíem escalar avui tocava passar fred (com així ha estat). De totes maneres no ens hem complicat gaire la vida i hem anat a fer...
La Palma d'Ebre i Flix

26 de juliol de 2018Tanco aquesta sèrie d'entrades dedicades a una visita d'estiu a les comarques de la Ribera d'Ebre i Priorat amb la visita al petit poble de la Palma d'Ebre,...
Solsona-Serrateix

Quedem al Racó de Solsona per iniciar la ruta després d'esmorzar una mica.Agafem la C-26 fins al Serrat de la Bandera on agafem pista cap al Pla dels Roures i el pont de la...
Coves de mont-ral

En aquesta ocasió venim a la Serra de Prades per realitzar la visita a un conjunt de tres cavitats que es troben molt properes entre si i a poca distància del poble de...
Boscos del gresolet

Situat en el vessant Nord del Pedraforca i envoltat de boscos per arreu hi trobem el Santuari del Gresolet, un dels punts emblemàtics de l'excursionisme català. Aquest és el...
Cova de les encantades

Un cop més ens hem canviat de vestit i en un tres i no res, tornem a ser espeleòlegs. En aquesta ocasió anem a visitar la Cova de les Encantades situada molt a prop de...
Informació pràctica per viatjar a xina

Vam visitar el   gegant asiàtica entre el 10 d’octubre i el 8 de novembre i vam estar escalant a les  zones de Getu (província de...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...
Podi per començar el 2019

Rogaine de Casserres. Copa Catalana 20195-48-46 113 punts26,7 km. 542 metres de desnivell positiu 2n. en categoria de superveteransLa temporada 2019 comença ben aviat. Aquesta...
Barraques i ermita de Sant Vicent. Catí

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 16 de desembre de...
S.LLORENÇ DE MONTGAI LA FORMIGUERA Via del Pep

Després de tres anys sense pràcticament fer res, per problemes de salut, avui torno a reprendre el blog d’escalada. Encara no em trobo al cent per cent, però sembla que...
Ascensió al Roc de Madres (2.469 m)

El Roc de Madres és un cim teòricament fàcil. La seva altitud és baixa, 2.469 metres, i la via normal no presenta cap dificultat especial; fins i tot està senyalitzada com...
Els Carcaixells i el Montclar

29.12.18  Ruta en gran part circular, d’uns 8 Km de recorregut i 340 m de desnivell, pel massís de l’Ardenya, al Baix Empordà, per on ens enfilarem a les crestes...