Ruta

Tuc de carants i pic roi

Som a finals de temporada i la neu comença a desaparèixer de la muntanya a marxes forçades, malgrat això hem decidit tornar aquí a la Vall de Boí per tancar la temporada...
Montagut (963 m.)

var Latitud_sortida = 41.351073; var Longitud_sortida = 1.363067; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Volta al Puigsacalm

Dimecres 15 maig 2019Sant Privat d'en Bas (Àrea recreativa Els Pins), Santuari de les Olletes, Ermita de Santa Magdalena del Mont, Puig dels Llops, Puigsacalm, Puigsacalm Xic,...
Es Castellàs i es Castell des Moro

Camí de pujada a ses PlanesLa construcció ancorada a la roca d’època musulmana del castell del Moro es coneix també com a castellet del Molí. La seva funció era...
Pel Ripollès i l'Osona

Abans que res, un bon esmorzar de forquilla a Can Villaura, a tocar de Ripoll.Sortim cap a la zona de Montesquiu per tot vorejant la riera de Vallfogona arribar-nos a l'N-260a...
206 - Pas de sa Pomera Borda (puig Major)

Aquesta és una ruta que requereix un gran esforç físic pel relleu abrupta que trepitjam, amb alguns passos vertiginosos, com el des Matats i la Pomera Borda. Pujam pel costat...
Btt castelltallat.

Descripció de la ruta; El recorregut d'avui, és una ruta circular amb sortida i arribada des del poble de Fonollosa (Bages). L'objectiu és un dels punts més emblemàtics de...
Puig de Son Jordi

Camp de golf de Son ServeraFem una ascensió fàcil al puig de Son Jordi, un modest cim entre els municipis de Son Servera i Capdepera. Sortim de la urbanització de la Costa...
Taüll, camí de la Santeta

Camí de la Santeta. Un passeig d'1,20 Km sense pràcticament desnivell (90m).Des de la plaça de l'església de Santa Maria de Taüll la voregem, girem a la dreta i tornem a...
Cova Calitra i Cova dels Mangotxos. Montsià

17 de març de 2019 Una altra aproximació a la zona més meridional del Montsià, entre els termes d’Ulldecona i Alcanar, per descobrir elements patrimonials i naturals...
Silvretta, una altra perla alpina (IV)

SilvrettaStauseeI arriba la quarta etapa de la nostra travessa. I cal prendre una decisió, per que la talonera de la fixació del meu esquí està trencada. Havent-nos informat...
Roc de la Guàrdia

var Latitud_sortida = 42.359650; var Longitud_sortida = 1.405510; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ras de Conques

var Latitud_sortida = 42.465087; var Longitud_sortida = 1.422497; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ascensió al Tuc de Carants (2.790 m)

L'ascensió al Tuc de Carants per la Vall de Sant Martí i els Estanys del Pessó és un clàssic de l'esquí de muntanya. Ara, però, la neu ja s'està retirant de la muntanya...
Puigsacalm des de Sant Privat

Ruta circular pel conegut "Balcó de la Garrotxa" (Puigsacalm) i alguns cimalls propers (Puig dels Llops i Puigsacalm Petit).  La ruta que plantegem aquí (vessant...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
Planell d'Aigüestortes a Estany Llong

Planell d'Aigüestortes-Estany LlongAgafem el Taxi a Boí que ens portarà al Planell d'Aigüestortes (1822m) des d'on iniciem el camí fins a l'Estany Llong...
Un passeig carregat d'Història. Fitor- Fitor

Excursió realitzada el 5-5-2019La ruta que avui ressenyem està basada en la ruta que varen dissenyar conjuntament la UAB i el Consorci de les Gavarres per tal de posar a...
Volta per Deià

Sortim de l'aparcament situat a la sortida del nucli de Deià, en el barri de s'Empaltada.(WP-01) Deià (s'Empeltada) - 0,0 km - 0 minuts - 163 m d'altitud.A les 9:36 h comencem...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIA Per fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
LA MOLA DE COLLDEJOU (922 metres).

Posem aquesta imatge d'un altre dia per veure una panoràmica del poble i de la Mola, cosa que va ser impossible el dia de la sortida, per l'espessa boira que hi havia a la...
Per l'Alt Penedès

Aquest cop anem convidats per un company a fer una sortida per l'Alt Penedès.Iniciem la ruta a Vilafranca direcció a la Bleda on hem de buscar una alternativa al track, el...
La Cogulla del Montsant

24 de març de 2019Espectacular!!! no se m’acudeix cap altre adjectiu per definir el Montsant. S’ha de visitar, s’ha de viure i percebre per entendre l’etimologia del...
Mola d'Estat (1.127 m.)

var Latitud_sortida = 41.380146; var Longitud_sortida = 1.079913; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cambres d'Ase (2.750 m) pel Couloir Vermicelle

El Coulor Vermicelle és tot un clàssic del Pirineu Oriental. Es tracta d'una canal estreta i amb bon pendent que puja fins a la carena del Cambres d'Ase, ben a prop del seu...
Coll de la Barraca - Sector Hawai.

Que ganas tenia de visitar el Coll de la Barraca, una zona de escalada mítica en el Alt Penedès, con una gran historia detrás, una zona "Old School" con diferentes visiones y...
Empedrats i salts de Gisclareny

Ens hem de situar a l'Alt Berguedà, concretament a la Vall de Gisclareny, Can Cerdanyola i als peus de la serralada "Cadí-Moixeró". La nostra intenció és la de conèixer...
Sa Paret des Moro i el puig de ses Fel·les

Sa Paret des MoroEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al Km 5 de la carretera Ma-1030 d’Andratx a Sant Elm. Deixem el vehicle a l'aparcament del cementiri de...
1a ETAPA RUTA DELS MAQUIS: SUCS - BASSA NOVA

Hi ha projectes que són molt potents. El que aquí explicaré té la intenció de dibuixar una ruta que recorri els principals emplaçaments que coneixem del pas del maquis per...