Ruta per la font de la granata passant per l alt de les creus

Torrent de la Font Seca

Una magnífica matinal a Montserrat amb el descens d'un barranc, relativament fàcil però amb un gran ambient montserratí. El Barranc de la Font Seca és la continuació del...
La Font dels Traginers. Arbúcies- Arbúcies

Excursió realitzada el 22-10-2017Caminada senzilla i improvisada a una de les múltiples fonts que envolten Arbúcies. La nostra intenció inicial era anar cap el Salt de la...
La ruta del toll blau 16/7/17

Aquesta és una de les nostres rutes preferides per a marcar un abans i després en les nostres sortides estiuenques. és una ruta d'ambient festiu amb l'únic propòsit...
Onti - font roja d'alcoi 9/7/17

Bona sortida amb la grupeta del Biri i Vila que ens van portar de ruta per Alcoi, amb la pujada a la Font Roja i tornada per la font dels Patos
De ruta per Guardamar del Segura

Més de 4 hores caminant per la zona de Guardamar del Segura i els seus voltants. Començe des del polígon del poble en direcció cap al castell de Guardamar on...
La ruta de les Marmotes

Aprofitant que estàvem a Andorra ens hem arribat a veure si podíem fer la ruta de les Marmotes per la zona de Soldeu-El Tarter.Iniciem la ruta a l'aparcament direcció a la...
Pic de la Font Blanca (2906 m.)

Quan la calor apreta i la neu a cotes baixes comença a fondre, Andorra sempre és una bona opció. El fet que puguem arribar en cotxe fins a una altura considerable, facilita...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...
La ruta del sepionet 26/3/17

Ball de bastons de principi a fi buscant el santuari ciclista de Sumacarcer, sense treva, fins al petit Alejandro va tenir el seu moment d'exibició en una ruta que ens van...

Per la ruta de la pedra tosca

A prop de Moià, a la riera de Marfà, vàrem poder gaudir d’aquest increïble indret, amb la característica pedra tosca de la zona. Santa Maria de Marfà, el molí de...
De ruta per  moixent 19/3/17

De ruta per moixent 19/3/17

Després del desengany de la setmana passada on vam acabar creuant un barranc obrint-se pas com podiem, hem tornat a les rutes programades i de pas ens hem reconciliat amb...
En ruta per les Muntanyes de Prades

Us ben asseguro que el casc que porta l'Abel no és per "fardar"... baixa tant ràpid que no el puc fotografiar!!Pròleg:Feia molt temps que no publicava un post i la raó és...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic de Font Blanca

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Pleta del Castellar-Comis Vell-Coma del Mig-Pic de Font BlancaDades geogràfiquesLloc...
De ruta amb els eurobikers 9/10/16

Teníem pendent una sortida amb el grup dels Eurobikers amb el qual compartim uns quants coneguts però sempre sortia alguna excusa perquè un grup tan gran ens imposa...
Per la Ruta del Císter amb bicicleta

Aquest estiu les Isabels ens hem proposat fer amb bicicleta la ja clàssica Ruta del Cister, un itinerari circular, de poc més de 100 Km de recorregut, que uneix els tres...
La ruta del toll blau 31/7/16

A l'estiu tot el món viu ..I nosaltres amb la qual aquesta caient no serem menys, toca divertir-se i per a l'estiu no hi ha res millor que la nostra ruta del toll...
La ruta dels campionats 24/7/16

Eixida de animalets tots amb presses el dia de l'estrena de la reacto per completar la volta dels campionats de cocentaina, 73 kms en poc més de 2:30, que no està gens...