Sa bona

Aterra com puguis!

Dos dies de FarnersDissabte, 30 de novembre de 2019Campionat de Catalunya Esprint al mapa del Castell de FarnersRonda Classificatòria: 800 metres, 10 fites: 18-24 1,1 km. 21...
Tendeñera (2.845 m) per la vall d'Otal

L'any passat ja vam fer un intent al Tendeñera. De fet no va arribar a ser un intent perquè una nevada primerenca, caiguda a finals d'octubre, ens va obligar a canviar de...
GRONSA SUD via Esperó de la Lluna plena

Ahir vam estar a Vilamala, fent una via de l'Antxi i el Llorenç. Avui estem als Ports i davant tenim l'esperó de la Lluna plena, també dels mateixos aperturistes. Els...
Miranda de la Portella, via CADE

31.08.19  Avui és el darrer dia del mes d’agost, però per la calor que fa sembla el primer, per això en Pau i jo busquem una via a l’ombra. Ens ve a la memòria la...
Alimera a la Codolosa.

A la segona tirada hem llegit dues opinions contradictóries i subjectives: que les xapes allunyen.Són 40 metres ( sense contar el díedre ) i hi ha 5 xapes,la dificultat...

Un altre dia en bona companyia

Un altre dia envoltats de natura i en molt bona companyia. Aquesta vegada, a l'”altre” banda de Montserrat. Des la banda prop de Marganell es veu una panoràmica de...
Sumant metres a Vallter 2000.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Recorregut del dia d'avui marcat al plànol de l'estació. La previsió meteorològica per aquest dissabte al Pirineu no...
Pic d'Estibafreda (2697 m.)

Sortida clàssica i fàcil a aquest cim de la Val de Benás que promet una bona esquiada... sempre i quan hi trobem neu. Perquè el cert és que entre el vent i el bon temps de...
Clot de Vilamala, via Arantxa

15.01.19  Com diuen que “lo prometido es deuda...”, quatre dies després d’haver escalat el Camí dels Alamalivons tornem al Clot de Vilamala per pujar per la seva...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
Montserrat - Plecs de la Vinya Nova - Via GEM.

A voltes hi ha vies que et sorprenen, la Via GEM és una d'aquestes vies que des de baix no és massa atraient, però un cop hi ets, vas descobrint un itinerari excel·lent, que...
Carall trempat a Rúbies.

Malgrat ser una via pràcticament equipada amb parabolts, ens ha semblat una via de terreny d'aventura i de buscar-te una mica la vida. Sobretot perquè en alguns punts la roca...
29 de Febrer

22-02-2018 CollbatóLa Codolosa Oest Via : 29 de Febrer sortint per la «Any de traspàs»Avui matinal curta que a la hora de dinar he de estar a casa, encara que tampoc em de...

Mitja Colomenca. Bona cursa i millors sensacions

Les pistes d'atletisme Antonio Amorós, a Santa Coloma de Gramenet, punt neuràlgic de la VI Mitja Marató Colomenca. Foto: Jaume FerrándezLa sisena edició de la Mitja Marató...

La cadira joëlette, una molt bona idea!

Divendres passat l’Héctor Garcia de la Creu Roja de Monistrol ens va presentar l’Oriol Aragay de l’Associació Rodamunt, el qual ens va fer una interessant...

Només per a xerrar

Cert que no tot el d'abans era millor, tanmateix però, algunes coses sí. Cert també que no tot el d'ara és millor i, tanmateix, algunes coses sí. Parlo estrictament...
El camí de l'alsina per fruir de l'escalada

Feia dies que li anavem al darrera. A l'hivern perquè potser faria massa fred i a l'estiu perquè feia calor. Així que avui ens hem animat i ha estat un dia perfecte. Una...
De llagunes al port del cantó

L'altre dia mirant un mapa de l'editorial Piolet del Salòria vaig marcaven un camí que pujava molt bé de Llagunes al Port del Cantó. El mes que ve he de dur una excursió de...
Al mal temps bona Codolosa

Quan fa mal temps i no saps a on anar, la Codolosa quasi sempre és una bona opció. En David fent els passos de 6b de la segona tirada del Clau de Sant Fèlix. En...
Rosa d'Abril a les Garrigoses.

Via exigent, sobretot a la primera meitat abans de la feixa. La segona tirada va per una fissura-díedre vertical que es pot trampejar una mica. Per escalar-la en lliure s'ha...
La Incautos a la Roca Gris.

Dia boirós i tapat a Montserrat, però contrariament al que pugui semblar amb una temperatura ben agraïda. Avui hem anat a la Roca Gris a fer una altra via de les que hi ha...
L'Escurçó a la Paret del Peladet.

La paret del Peladet del congost de Terradets és un lloc que no tinc massa tirada a anar-hi. Gairebé totes les vies que hi he fet m'han costat o fins hi tot m'hi he baixat....
La Berta a la Roca de l'Ordiguer.

Amb poques setmanes de diferència, l'atzar em torna a portar a la cara nord del Cadí, aquest cop a repetir la Berta a la Roca de l'Ordiguer, una via que estava a la llista des...