Sabate

El Pont Foradat i Cova Roja

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Arial; min-height: 14.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Ruta 14 Centre BTT Val d'Aran

Distància: 24 km.Desnivell: 950 m.Dificultat: mitjana, molt puntualment mitjana-alta.Durada total: 4 h.Punt de sortida: Vielha.Petita joia de ruta a l'entorn de la boca nord...
Puig d'Arques (533 m.)

var Latitud_sortida = 41.848738; var Longitud_sortida = 3.110544; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Més lluny i més amunt

Diedre Laffranque, V (270 m) Tossal del Molar Gran, Vall de Besiberri.Fa un parell o tres d'anys que per celebrar l'arribada de l'estiu ens n'anem al Pirineu a escalar alguna...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta a l'estany d'Ivars

L'estany d'Ivars i Vila-sana és un autèntic oasi d'aigua enmig del Pla d'Urgell. Arribem al capvespre i decidim tornar-hi demà per fer una volta complerta a...
Els Maquis. Serra de Sant Joan (11).

Seguint les indicacions de l'amic Jordi Francés tornem a les proximitats de Montanisell per visitar algunes cavitats penjades en el tram de paret coneguda pels escaladors com...
Avenc de la Febró i ferrada de la Trona

Una sortida divertida i sense complicacions per la Serra de la Mussara, amb dos centres d'interès: l'avenc de la Febró i la via ferrada de la Trona. Hem arribat en cotxe al...
GR-92: d’Aiguablava a Aiguafreda (275 m)

Dissabte 8 d’abril de 2017Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 15 m (9,5 km.)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat...
Avenc d'en Pasant

var Latitud_sortida = 41.281981; var Longitud_sortida = 1.909287; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
No future

DISSABTE, 18 DE MARÇAquesta setmana hem quedat amb el Juan Carlos per anar a fer una via llarga i el divendres va trucar el Josep Maria per venir  també, o sigui que...
Un tomb per l'Anoia i el Bages

Tenia una petita ruta per l'Anoia i el Bages amb una colla de geocatxes marcats, com avui teníem temps hem aprofitat per anar a veure si els trobem.Sortim d'Òdena cap a Can...
Cova dels Àngels

4 de gener de 2017Començo l’any amb una sortideta curta que feia molt temps que volia repetir.  Recordo que fa més de 30 anys de la meva primera visita en companyia del...
Tallant el cel

Aresta Sud (IV+, 265 m)Pène Sarrière, Gourette.Haig de reconèixer que no sabíem l'existència de la via. De fet el Pirineu occità és una incògnita per nosaltres. No...
Miretades Espeològiques (21) Escala Electron

(1934) Robert de Joly (1887-1968) a la Sima Jinámar de l'illa de Gran CanariaAquest genial espeleòleg que va ser president de la Societat Espeleològica de França fou...
Miretades Espeològiques (19) La teca

(1907) Camí a l'avenc del Club. Matadepera, Vallès Occidental. Fot. Josep M. Co de Triola (AFCEC). Com al principi només que n'havia un espeleòleg no ens hem preocupat gaire...
Miretades Espeològiques (16)

En aquesta època que es desenvolupen les campanyes d'estiu a les grans cavitats, fora convenient que els espeleòlegs que fa temps que no practiquen fessin una repassada mental...
Ruta Begues - La Morella - Garraf

Hem agafat l’autobús 902 a la plaça Espanya fins a Begues. Un cop a Begues baixem a la 3a parada, a l’avinguda Torres Vilaró . Anem a buscar el carrer...
Stromboli (924 m.)

//--> Illa d'Stromboli, des del mar Stromboli, amb el volcà fumejant Platja negra i illa d'Strombolicchio Inici del camí cap a...
CASTELLCIURÓ (153,49 m.) des de Molins de Rei

CIM: Castellciuró (153,49 m.) des de Molins de ReiCOORDENADES CIM: 41º 24' 44" N / 2º 01' 51" EVÈRTEX GEODÈSIC: 286125016COMARCA: Baix LlobregatDESNIVELL: +124,9 m.HORARI:...
Miretades espeològiques (2)

A la pràctica de les exploracions espeleològiques és molt convenient dur sempre, com mínim, un ull obert... i si n'hi han esbarzers, amb més raons ...Per poc que podeu,...
MOLA D'ARES (1.323 m.)

CIM: Mola d'Ares (1.323 m.)COORDENADES CIM:40º 27' 58” N 00º 07' 44” OCOMARCA: Alt MaestratDESNIVELL: 129 m.HORARI: 1h 30 min. (50 min + 40 min.)DIFICULTAT:...
Avenc Emili Sabaté

L'avenc Emili Sabaté és un dels més populars del Garraf, ja que es considera d'iniciació i té una gran sala amb concrecions i un recorregut força interessant. Des de la...
Mutant world

DIMARTS, 29 DE DESEMBREAhir vaig treballar i ha estat el darrer dia de l’any 2015 que ho faré( objectiu aconseguit !! ) Però ara tan sols resta arrodonir les escalades i...
Del Terry

12-11-2015 Agulles Escorpí Via : Del TerryEm trobo baldat per una setmana de intensa activitat al Moli (http://blogdelguillem.blogspot.com/p/moli-doli.html) i hoooo !!!!!...

346 - Les fagedes de Capsacosta 111115

346 - Les fagedes de Capsacosta 111115Aproximació des del Bages la fem per l’eix transversal C-25, fins a Vic on continuem per la C-17 fins a la població de Ripoll, a...
Maneras de vivir

DIMECRES, 18 DE NOVEMBREUn nou dimecres que puc escapar-me i ja en porto tres de seguits, això no és normal però cal aprofitar-ho.Avui vaig amb companys que normalment no...
IV Tarda de Cinema i Fotografia de Muntanya de Tortosa

24 D'OCTUBRE 2015ObjectiuRecordar al company Joan, gaudint  tots junts d’una tarda entre amics i compartint la nostra passió, l’Esport i la muntanya.Temes1.- Tots...

Torrent de Pareis 2015

Com es de costum començam la ruta de caminades en es Torrent de Pareis Aquest any dis 9 d’agost un bon grup d’amics tornarem fermar-nos les sabates ben fort per...
Trou Souffleur de Salindre

...continua de l'apunt d'ahir...Reprenem el camí cap a Sant Jean du Gard, que es on tenim el càmping i ens trobem amb en Josep i amb el seu company Rafael Solanas.Per fi ha...
Les neveres de Barx

Cap activitat humana ha deixat una empremta tan profunda al nostre patrimoni com un nou ofici que sorgiria entre els segles XV i XIX, el del nevater. Quan encara no havien...
Pre-vacances

Espolón Picapiedra (V, 400m)Pic de la RenclusaNyam Nyam (6a, 75m)Torre de Marfil, CerlerAvui que moren les vacances un es veu obligat a tibar de records. Records d'un mes...