Saloria 2789 m bassiets 2763 m i torre de cabus 2778 m

Edifici CNMC i Torre Glòries

El districte del 22@ Barcelona era una zona industrial textil dels segles XIX i XX, actualment és el nou centre tecnològic de la ciutat.Edifici de la CNMC, Comisisó Nacional...
Camí de la Torre d’en Malla (130 m.)

Dimecres 19 d’octubre de 2016Hora de sortida: Deu del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.Temps aproximat: 2 h. 30 m. (7 km.)Desnivell: 75 m.Dificultat:...

Opcions torre d'Eina

Teniu diferents propostes per pujar al cim de la torre d'Eina, trieu la que més us agradi:Torre d'Eina des de la MolinaRoc del Boc i torre d'Eina des de Planès
Escaladas en la Torre de Marboré

El lujo de escalar en "plumas" un 5 de agosto tiene un precio: 5 horas de coche y 3 de aproximación por Gavarnie, o tres de coche y cinco de pateo por Bujaruelo.Soledad casi...
Gran volta al pic de Salòria en BTT

//--> Comencem la ruta remuntant la vall de Setúria Arribada a les bordes de Setúria Enfilant per la pista sobre la coma de Setúria...
TURÓ DE LA QUESTIO (193,3 m.) des de Torre Baró

CIM: Turó de la Qüestió (193,3 m.) des de Torre BaróCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 289 122 026COMARCA:Vallés OccidentalDESNIVELL:  + 3,34 m. - 32,0 m.HORARI: 53...

LA TORRE – LOSILLA DE ARAS GR-37 5-diciembre-2015

CAMINANTES, 21: Eduardo, Meitos, Alonso, Amadeo, Ballester, Carmen Estevan, Amparo Macián, Manuela, Angels, Pilar, Angel Ramiro, Conxa,...
El Brull Torre de Guaita dreta.

Faig les ressenyes del Brull fàcil o Torre de Guaita dreta. Hi havia les d'en Fernando Micó que agafaven només les primeres vies del sector. No les hem fet totes i potser que...
Pirineu - Torre del Cadí - 13/06/2015

La vessant sud del Cadí, per nosaltres, és un xic desconeguda, sempre hem anat a les canals i parets de la cara nord, tot i així, més d'un cop n'havíem parlat per anar-hi,...
El montsec poc concorregut; la torre de claramunt

M'agrada perdre la mirant pels mapes. Així l'altre dia m'adono que no he pujat mai a la torre de guaita de Claramunt damunt de Corçà. Sembla interessant i que fa molt de...
Sa Torre den Beu.

Treball den Gustavo de Vicente de la zona de Santanyi, sa Torre den Beu.
TURÓ BLAU  (309,9 m.) desde la Torre del Baró

TURÓ BLAU (309,9 m.) desde la Torre del Baró

CIMA:Turó Blau (309,9) des de la Torre del BaróNOTA:Vèrtex geodèsicCOMARCA:BarcelonèsHORARI: 39 min. (21 min. + 18 min. )DESNIVELL: 109,4 m.DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFIA:...
Ontinyent - torre de rita 6/4/14

Bona volta de aquest diumenge a la torre del mirador de Rita on no havia anat mai.Volta per la vall Seca, Alt de les Moles, pista del Moro, cami de Rita, Mirador, senda...
Pic de Salòria (2789 m)

Hi ha moltes ganes d'esquiar, però sembla que la neu no acaba d'arribar. Amb la que hi ha, parlo amb en Qnill i el Guillem. Què fem? Mentre ens coneixem amb el Qnill i els...

Un dia a Sa Torre de’n Beu.

Bono això és el primer video que faig, no vos espereu cap maravella. M’ha duit molta feina aprende a manejar aquestes eines, ja sabeu que ses noves tecnologies i jo no...
La Torre de Fontaubella

Després de quasi un any, repeteixo ruta! I aquest cop amb dos companys que no l’havien fet llavors. Per no repetir-me com l’all, molts dels detalls de la ruta els podeu...
La torre de horcados rojos

Hi ha noms que impacten. Horcados Rojos des de sempre ha estat un d'aquest nom. Crec haver llegit que no té cap relació amb passada Guerra Incivil. A la vall es denomina...

243 Bony de Saloria 140813

243 Bony de  Saloria 140813A dos de 7 ens trobem al Tennis de Manresa l’ Avifont, Miquel i Junyent, on ja ens espera el Manel, procedent de Sant Feliu de Guixols, que ha...
Cova de la Torre (3)

...continua del post d'ahir...Seguint riu amunt, trobem diferents forats i petites cavitats, de les que vàrem considerar dignes de topografiar un parell d'elles. A ben segur...
Cova de la Torre (2)

El passat dijous 25.07.2013 el grup dels Dijous ens quedàrem per un dia sense el nostre líder, en "Víctor", així que per un cop poguérem anar a gaudir d'un banyet estiuenc...
Les coves de la Torre Negra

El 18.07.2013, vam anar de visita als territoris de l'Agustí, convalescent d'una intervenció al genoll, a Sant Cugat del Vallès. Érem vuit amics del grup d’aquest...
Avenc

Avenc "Victòria" a la Torre del Milà (2)

... continua del post d’ahir...Com ja ve sent el nostre costum, també en aquesta cavitat ens enamoren els detalls. Les concrecions amb la seva varietat i originalitat, els...

234 torre valentina plata d'aro 120613

234  TORRE VALENTINA  PLATA D'ARO 120613 (CINQUÈ ANIVERSARI COLLA XIRUQUES)Els de la Catalunya central, desprès de fer l’Eix Transversal des de Manresa i...