Salt del moli

De Viliella al Molí de Salt (1.565 m)

Dimecres 1 de novembre de 2017Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 1 h 15 (3 km) + 1 h 30 (4 km)Desnivell: 60 m + 240 mDificultat...
Pels Cingles de Tavertet

Excursió per la zona dels Cingles de Tavertet seguint un itinerari molt similar al que vam seguir fa quatre anys pel Sot del Balà i el Puig de la Força. Aquesta vegada hem...
Ferrata de cala moli (sant feliu de guixols)

Feia temps que tothom em parlava de la Ferrata de Cala Molí a Feliu de Guíxols i em cantava les seves meravelles. Jo em resistia dient que estava molt lluny,  finalment...
Folgueroles – Salt de la Minyona (864 m.)

Dissabte 25 de març de 2017Itinerari Jacint VerdaguerHora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 4 h. (11,6 km.)Desnivell: 400 m....
Plans de Graugés

var Latitud_sortida = 42.101140; var Longitud_sortida = 1.843540; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pels camins d'en Serrallonga (IV)

Tavertet - el Sunyer de Baix - Balma de les Piques - Barret de la Perereda14.01.17  Itinerari pels cingles i balmes a ponent de Tavertet, per on passarem per un dels...
BELLmunt i Salt del Molí

Una de les moltes rutes que podem fer des del poble de Vidrà és aquesta, on visitarem el santuari de Bellmunt, la formació rocosa de la Tosca i el salt del Molí. Tot en una...
Sant isidre - moli de banyeres 17/7/16

Tota una clàssica adaptada amb camins nous des del sant isidre fins al vinalopo, després poc mes pista, carretera i birra que la calor ja ens apreta ..i com la calor ens...

376 Santuari de Bellmunt des de Vidrà 06 de juliol 2016Aquesta setmana, novament sols sortim tres de la Costa amb un invitat, en Joan, germà de la Rosa. Per la C25 Eix...
Barranc del Salt del Pi

Un cop tancada la temporada d'esquí de muntanya, hem iniciat avui les activitats barranquistes amb aquest descens, una curta matinal en terres dels Vallespir. Des de la...
El Salt de Sallent de Sant Privat

Comarca de la Garrotxa. Desnivell: 360 m. Durada: 3 h., 7 km. itinerari circular. Senyalitzat.Deixem el cotxe a l’àrea de pícnic Pla d’en Xurri, a la sortida de Sant...
Pic de Salt (2740)

Acostant-nos a la portella de Cebollera (i cap a Andorra) des del vessant francèsRetrobament sobre els esquís de muntanya amb en Salvi Fargas i l'Albert Torralba. Els he...
El Salt de la Minyona

País/Comarca: Catalunya/Osona Tipus de Ruta: Circular. Ascensió acumulada:.............  424 metres Descens acumulat:.................  424...

04/10/15 Serra de Curull: Pic de l'Àliga

LLOC DE TROBADA:  UEC de Barcelona (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíITINERARI: Vidra - Camí de la Vila Vella o de St...
La Barca de l'avi al Salt del Grill.

Trams ben guapos amb un parell de llargs de feixa al mig,ben resolta. La roca és bona sense herba als llocs xungos, nosaltres hem fet la vintena repetició per tant encara...
Salt del Molí

Torelló, Les Valls, Bellmunt, Salt del Molí, Espaulella, Castell dels Moros, Torelló.Distància: 28.000Desnivell positiu: 1.500 m.
Corral de diego - moli d'atzeneta 19/10/14

Bona volta de btt per senders i camins de les serres del Torrater, Covalta i Benicadell.I com no fent algo de turisme rural al corral de Diego, la nevera de Ximo, el moli...
Clot de Déu i Muntanya pel coll Llarg 18-4-2014

És sabut que un dels desig de l'home és conèixer el seu entorn, per això i després de veure una excursió per aquesta zona al blog de l'amic Emilio Alonso, decidírem...
Ponce - moli de l'ombria 27/8/14

Dimecres volta de btt en solitari per a reconèixer la ruta del moli de l'Ombria per un traçat nou.Traçat: Alternativa Ponce, Ponce, Banyeres, Moli, Polí de Banyeres,...
El salt de l'aigua (Vacances alpines II)

Rive Droite, 6a (110m)Saut de la Pucelle, Les Fréaux (La Grave)Tres o quatre dies de pluja són la nostra comitiva de benvinguda als Alps i cansats de passar fred fugim de La...