Saltant

Indignats a la Codolosa.

Una més de la Codolosa!, bones plaques amb alguna feixa i anar marxant.Netejada de terra i vegetació pels obridors,merçi!.Hem enllaçat les dues primeres tirades amb 55 m...
Ascensió al Pic de la Mainera (2.904 m)

De bon matí, després d'esmorzar en el refugi de Colomina, hem iniciat l'ascensió al Pic de la Mainera. Érem una bona colla, ja que es tractava de la tradicional ascensió a...
Joans's a la Codolosa.

Una més de la codolosa!. Plaques de bona roca,alguna herbota i asegurament tirant a generós. Com sempre ideal per combinar amb alguna altre. Les dues primeres tirades...
Cargolets per Òdena

No sé si és pel fet que la primavera la sang altera, o bé que aquests darrers dies de calor fan pensar més en el a l’estiu tota cuca viu, el fet ha estat que els...
Els Castellots

Castellot II (752 m)Un itinerari curt (2 Km.) i molt gratificant que transcorre per un terreny salvatge i sense camí definit.El punt d'inici es situa en el Nus de sa Corbata,...
Pic de la Creueta (2064 m). El primer dosmil.

IntroduccióSeguim amb les caminades de nivell infantil. Aquesta setmana, aprofitant el bon temps, hem pujat al Pic de la Creueta.Situat a l'extrem més occidental de la Serra...
The Sound of Silence a Surtana.

Sembla ser que és una de les vies fàcils més assequibles i repetides de la illa.La veritat és que l'hem trobat boníssima:sostinguda,amb ambient,prou variada i amb una roca...
Mola de sa Bastida

Picó GrosEn aquesta mola ens trobem les restes d'un assentament defensiu de l'època tardo-romana (entre els segles V i VIII), just abans de l'ocupació musulmana de l'illa.El...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...
La Cambra dels Bocs

var Latitud_sortida = 42.268527; var Longitud_sortida = 1.799868; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
L'home dels nassos

Tossal de l'Estivella (2.338m) Port del Comte, Solsonès.Pedró dels Quatre Batlles (2.386m) Port del Comte, Solsonès.Vam estrenar la temporada, amb ànsies, tres dies abans...
Salts de canaletes.

Salt dels Capellans.Aquest recorregut transcorre per la regió situada al sud-est de la comarca de l'Anoia, anomenada Valls de l'Anoia, en un sector declarat Espai Natural...
PRAVčICKÁ  BRÁNA

PRAVčICKÁ BRÁNA

Pel día següent els pronòstics meteorològics eren millors. Tot i així descartàrem fer travessa, car volíem tornar a casa a una hora decent.Els pronòstics no es compliren...
D'Aiguafreda al Figaró pel Tagamanent

5.10.16  Per a inaugurar la nova temporada de “Les excursions dels dimecres”, de bon matí uns quants privilegiats baixem del tren a l’estació de Sant Martí de...
Entre Boires a la Mussara

la nº 2Particularment  es millor anar al Bar que perdre el temps amb aquestes vies, els dos primers encara es salven de la crema, però el tercer, sembles un lladre...
Via Estenalles a la Falconera.

Escalada combinada d'Ae i lliure.Em.sembla haver sentit que els trams d'Ae són apurables en lliure de setè grau,suposo que d'aquesta manera l'escalada és menys...
Tuc de la Llança

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Cap del Port de la Bonaigua;Tuc de la Cigalera;Tuc del Muntanyó d'Àrreu;Tuc de la Llança;Tuc...
Pic de Medacorba

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaArinsal; Font de Moixó; Borda de Coruvilla; Pla de l'Estany; Collada dels Estanys Forcats; Pic...
PUIG DRAU (1.345,9 m.)

CIM: Puig Drau (1.345,9 m.) des de CollformicVÈRTEX GEODÈSIC:COORDENADES CIM: 41º45'52.48” N / 2º 20' 53.89” ECOMARCA: Vallès Oriental / OsonaDESNIVELL:+ 400 m. - 400...
Via Villarig a l'Aguja Roja

Riglos ens queda molt lluny de casa, però sempre que podem ens hi escapem. Arribem al poble passat el migdia, i amb ganes d'escalar una mica després de les hores de camí que...
A la Font Fresca

Diumenge, gairebé a migdia, a Sant Bartomeu de la Quadra.El camí hi baixa pel cantó de solei. La petita, molt petita vall, per on s’escola la riera rep però les darreres...

10, 11 i 12 d’Octubre 2015QUERALBS-GORGUES DE CARANÇÀ-THUÈS ENTRE-VALLSSORTIDA A PEUJa feia uns quants mesos que havíem parlat amb el Martin de la possibilitat...
Trekking de la Vall de Markha

//--> Contrast de colors de les muntanyes àrides Arribant a Yurutsé 2n dia. Pujant amb l'Stok Kangri al fons Ramat de iacs a...
Torrent de santa caterina-font seca.

Ermita de Santa Caterina.El torrent de Santa Caterina-Font Seca, juntament amb el torrent de Santa Maria o Vallmala, és un dels traçats hidrològics més llargs del massís...
Dome de Neige dels Écrins. Alt Dauphiné.

Barre i Dome de Neige des Écrins ( 4.102 - 4.015.)Aquest estiu hem celebrat el 45è campament d'estiu de la Unió Excursionista de Sabadell, el meu club de tota la vida; hem...
Feixanc Ample

//--> Santuari de Boscal i el Cadí al fons Canaleta i canal de l'Orri Canal de l'Orri i roca del Gónec Comencem la ruta pel...
Adictes al disolvent a la Dent d'en Rosell.

Aquests del Komando deien que plegaven d'obrir i al cap de res ja tenim una nova via seva a la Dent, gaire seriosos no són aquest personal. La via a mi em va agradar, la vaig...
Via el vianant

DIMECRES, 01 DE JULIOLEstem en plena canícula, no per les dates sinó per la calor que fa, per tant toca fer treball de recerca per trobar una paret que s’ adapti a les...
Pirineu - Torre del Cadí - 13/06/2015

La vessant sud del Cadí, per nosaltres, és un xic desconeguda, sempre hem anat a les canals i parets de la cara nord, tot i així, més d'un cop n'havíem parlat per anar-hi,...
Barranc de la riera de Carme

Aquesta vegada vam poder reunir a tota la família per fer aquest senzill i bonic barranc que trobem a la riera de Carme.Per arribar-hi, si veniu de la banda d'Igualada haureu...