Sant llorenç

Per la serra d'altera (cap de pont de sant oisme)

Divendres al vespre ha plogut i el company em diu que millor no anar demà a escalar així que he de buscar-me un pla alternatiu. De sobte em va pel cap tornar a fer l'itinerari...
Puigsacalm des de Sant Privat

Ruta circular pel conegut "Balcó de la Garrotxa" (Puigsacalm) i alguns cimalls propers (Puig dels Llops i Puigsacalm Petit).  La ruta que plantegem aquí (vessant...
LA MOLA DE COLLDEJOU (922 metres).

Posem aquesta imatge d'un altre dia per veure una panoràmica del poble i de la Mola, cosa que va ser impossible el dia de la sortida, per l'espessa boira que hi havia a la...
Pedalea o muere  a4-v

Pedalea o muere a4-v

A sant Llorenç del Munt encara hi ha tresors per descobrir.Aquesta via situada a la paret de la gran diagonal  fou oberta per en M.1ºG (Mamolo Lòpez) a mitjans dels 90 i...
60.000

Aquest matí he traspassat la barrera dels 60.000 km.1 de maig, km. 60.000 per Can GambúsEl 24 de febrer del 2014 superavaels 50.000. He necessitat una mica més de 5 anys per...
Tercera República a la Roca de les onze hores.

Potent escalada lliure o entretinguda escalada combinada,de nosaltres o del nostre nivell dependrà l'elecció.En tot cas la via roman equipada amb bolts i espits del 10 per no...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...

Primera pujada d’aigua a Sant Jeroni

Primera pujada d’aigua a Sant Jeroni, per la cursa de l’Alba i Marató de Montserrat. La setmana que ve, dia 4 de maig, farem la segona tongada. Vegeu les fotos al...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI Esperó sud

L'esperó sud és una via senzilla que he fet moltes vegades i sempre és agradable, tot i que avui l'he trobat molt exigent pels meus malucs en recuperació, però poc a poc...
Travessa de Sant Corneli en BTT

Distància: 40 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat tècnica: mitjana-alta.Durada total: 6.30.Punt de sortida: Isona.Punt d'arribada: Tremp.Clàssica travessa de la muntanya de Sant...
De sta linya a l'ermita de sant urbà de montclus

La passejada d'avui va tota l'estona per pista a excepció del tram que agafem el camí de ferradura que va a Montclús, tot baixant en direcció al barranc de Sant Pere. El...
Per Pratformiu i la Serra de Busa

Iniciem la sortida a Sant Llorenç de Morunys direcció a La Pedra i al Coll de la Creu per baixar a les Terreres de Pratformiu.La baixada és lenta, és un pendent considerable...
Travessa de la serra de busa

(Estem treballant per vostè perdoni les molèsties)El fet d'anar amb autocar ens permet fer la travessa de la serra de Busa des de l'extrem de ponent fins a llevant. Però ens...
Tarda a la formiguera

Sant Llorenç de Montgai, un lloc que mai em canso d'anar-hi, alli fa casi cinquanta anys vaig començar a fer les meves primeres passes i avui, després de tres anys de via...
Pels serrats de Lord i Sòbol

30.03.19  Sortida col·lectiva al Solsonès, on hem fet un tomb per la Mola de Lord i el serrat de Sòbol, dues formacions de conglomerats que s’aixequen, respectivament,...
Trail Montroig Extrem (24,5 km, 1850 m. d+)

Després d'un any d'aturada, enguany ha tornat amb força aquesta cursa del Mont-roig, amb un circuit renovat que ha incrementat el desnivell de la prova llarga fins als 1850...
Cresta del Sol, Serra dels Bastets

El dissabte 2 de març, per entrenar una mica això de les crestes, i també per recordar les bones estones passades a la Cresta del Sol fa 12 anys, vaig tornar-hi acompanyat...
Collbaix. 100 cims

27 de gener de 2019I amb aquest, completo el Hat-trick de 100 cims de la jornada. Després de coronar el Puig de Sant Miquel a l’Anoia i el proper Cogulló de Cal Torre al...
Coma de Gelis

Gener del 2019 Sant Llorenç de Montgai Cresta de Coma de GelisPer fi donarem complaença als companys que no paren de insistir de anar a fer aquesta via, finalment he cedit a...
Cap al Pedraforca

Aquest cop mirarem d'anar cap al Pedraforca i tot tornant passar per les terreres de Pratformiu.Sortim de Guardiola de Berguedà per agafar la B-400 que ens porta al camí de...
Nova via: treballant per la jubilació

Es van acumulant els anys - altres diuen l'experiència - i he d'anar pensant que em faré encara més vellet. Davant de la contundència del pas del temps m'he de dedicar a...
La Cincuentones a la Paret de Sant Miquel.

Molta activitat oberturista hi ha ultimament a la Paret de St. Miquel d'Àger (o Serrat Alt... ja n'hi ho sé) i, avui, ens ha fet gràcia veure quin pa s'hi donava repetint la...
Puig de Sant Miquel. 100 cims

27 de gener de 2019Aquesta vegada la recerca dels 100 cims, el repte de la FEEC, m'ha portat fins a l'Anoia. Al cor de la comarca, uns quilòmetres al nord d'Igualada i a...
La Vall d'Olzinelles - Sant Celoni

Comarca del Vallès Oriental - Parc del Montnegre i el CorredorRuta fàcil - Distància: 9,6 km - Senyalitzada amb marques en blanc i verd (SL-C79)Deixem el cotxe a la zona...