Sant Miquel

Avançades de Sant Joan. Tortosa

Aquesta vegada us presento un passeig per la història. Una passejada pel nostre patrimoni proper, que considero que per la seva ubicació un tan amagada, és un gran desconegut...
Camí de Sant Cristòfol exprés

Distància: 27 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: mitjana, puntualment alta.Punt de sortida: la Farga de Moles.Durada total: 4:30 h.Bona volta per la frontera andorranocatalana,...
Miranda de Sant Pere, via La Gateta

24.04.18  Ja fa temps que en Jaume em va proposar d’anar a fer la via de La Gatetaa la Miranda de Sant Pere, a Montserrat... i qui pot dir que no a una via que duu un nom...
De Sant Pere de Torelló a Vilanova de Sau

Quedem a Sant Pere de Torelló al bar Cals Avis per tot fent un esmorzar de forquilla anar decidint l'inici de la ruta.El track marcat fa un petit bucle al voltant de Sant Pere...
Bassegoda (1.373 m.)

var Latitud_sortida = 42.270200; var Longitud_sortida = 2.596431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Barrufets a la Font Freda.

A nosaltres ens va agradar força,la vàrem trobar ben sostinguda,carregada de lógica.Malgrat que la via és lógica en alguns punts cal intuició i ofici per anar...
Serra de Castelltallat

var Latitud_sortida = 41.829443; var Longitud_sortida = 1.751698; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Trobada d'escaladores/s a montalegre

Després de la Trobada de Baldellou, de Sant Miquel de la Tosca ara ens toca fer la trobada a Montalegre (lloc tradicional de trobades d'escaladors). Ja us podeu guardar el dia...
Parcs del Foix i d'Olèrdola

var Latitud_sortida = 41.263182; var Longitud_sortida = 1.633632; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Dissabte 27, excursió a Sant Salvador de les Espases

Aquest dissabte dia 27 farem una excursió per Sant Salvador de les Espases. Lloc de trobada: aparcament de la pista poliesportiva, 8 del matí Dificultat: fàcil, per a...
Mites 2000

DIUMENGE, 21 DE GENERAquesta setmana surto amb en Pere i tenim l ‘ intenció d’anar a conèixer una paret on ni ell ni jo hi hem escalat mai, la paret de Sant Miquel.Tot i...
Sant Miquel del Fai, una experiència atlètica

El 14 de gener es va celebrar la VI Sant Miquel Xperience, una prova de 14 quilòmetres que transcórrer entre Sant Feliu de Codines i Sant Miquel del Fai.Feia un parell d'anys...
Tornem a Sant Corneli

Tornem a Sant Corneli i aquesta vegada ens acompanyen el David i el Xermi. Ells no coneixien l'indret i, mentre esperavem que el sol escalfés una mica, els hi ensenyem el...
Super gosa + el chico moñon

DIMECRES, 10 DE GENERAquest dimecres puc sortir desprès de molts dies sense fer-ho i amb un munt de quilos sobre per culpa de les festes.He quedat amb el Josep per fer una...
Puig Cornador

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaLa Ferreria - el Pujol - els Plans - Serrat de les Punxes - Collet de la Baga - Santa Margarida...
Vincle Infinit a la Roca de Sant Cugat.

Segurament la Roca de Sant Cugat és l'agulla més imponent de la Plantació, amb unes parets llargues i verticals que fan que aquesta agulla destaqui des de la llunyania. A...
GR 99 Vinebre Garcia

22 d’octubre de 2017El passat 22 d’octubre es va portar a terme la segona caminada popular, pel Camí Natural de l’Ebre, el GR 99.Aquest GR és un dels últims senders...