Santa cecilia

Via Tsering al Serrat de les Lluernes.

Via suficientment equipada amb parabolts perquè tothom la pugui escalar sense que ningú hagi de passar por. La dificultat obligada tampoc és massa elevada. Nosaltres ens vam...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...

Santa Cecília, Aresta dels Merlets (75m, 6b)

Ja fa uns dies, vaig repetir aquesta petita via oberta en solitari el 2007. I ara aprofitant l’avinentesa he decidit donar-la a conèixer. Es tracte d’un interessant...
Alfanhui (patriarques)

DISSABTE , 15 DE JULIOLEncara estic un xic adolorit de les hores de cotxe i la patejada de dijous, però s’acosta el cap de setmana i no vull perdre pistonada,  cal anar...
Via  cade diables (intent)

Via cade diables (intent)

DISSABTE, 03 DE JUNYQuan juguem a casa nostre (Ca la Montse) anem molt confiats, alguna vegada massa!!! I aquest ha estat el cas d’aquest dissabte.Avui he quedat amb el Ricard...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (4)

...segueix de l'apunt d'ahir...EspeleogènesisEstem davant d’un conjunt de cavitats de les denominades tectòniques, ja que la fracturació és el caràcter dominant. Parets...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...DescripcióEn les notes anteriors ja hem publicat les descripcions que fan els treballs de l’Oscar Andrés i la mes complerta de A.Asensio &...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (2)

...segueix de l'apunt anterior... SituacióJa hem vist en el treballs publicats que aquestes cavitats tenen un conjunt de particularitats que fan aconsellable la seva visita i...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (1)

Les coves de Santa Creu d'Olordra, situades a la Serra de Collserola, en terme de Sant Feliu de Llobregat son força interessants malgrat les seves modestes dimensions. Tenen un...
GR-2: De Santa Pau a Joanetes (675 m)

Dissabte 6 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 7 h 30 m (20 km)Desnivell: 1.490 m (acumulat)Dificultat (1):...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...
Montserrat. paret de la codolosa.

23/03/17. Tant el Manel com l’Antonio estan sortint d’una lesió d’esquí. Avui toca jornada de “re entre”. La primera intenció era anar a Gorros, però quan estem a...
Pel Bages i el Berguedà

Teníem pendent un tram d'una ruta pels voltants de Súria, el camí estava tallat per una esllavissada i no vàrem poder passar.Aprofitant que fa un bon dia hem tornat a fer la...

Gorgs de santa càndia

Edat recomanada: A partir de 4 anys El dia 12 de març vam anar fins gorgs de Santa Càndia a la riera de Carme. La ruta transcorre per un Espai Natural Protegit seguint el...
A Sant Jeroni per la Drecera de Fra Garí

14.12.16  En la darrera sortida d’enguany de la “Colla dels Dimecres” (els “fans” del transport públic), anem en autocar de línia cap a Collbató des d’on...

Integral K30 a Santa Anna

A Santa Anna si respira tranquil·litat. Una mica lluny de tot arreu i amb unes parets d’alçades més aviat modestes no esdevé un objectiu prioritari, tenint...
Roca Corbatera, Cova Santa i S. Joan del Codolar

Albarca - Pla del Grau - Roca Corbatera - Pas del Gat - Cova del Serret - Cova de l'Abelló - Serra Major - Cova del Moloner - Cova Santa - Sant Joan de Codolar - Grau dels Tres...
Un tomb per la serra de Castelltallat

Teníem pendent un tram de la ruta Solsona-Castellfollit i hem aprofitat que fa bon dia per fer-lo.Sortim de Castellfollit direcció a Castellar, a la serra de Can Torre ens...
Canal dels Micos i Canal del Miracle

Avui hem fet una clàssica matinal montserratina, recorrent algunes de les canals més característiques del massís. La Canal dels Micos és tot un clàssic i l'hem pujat...
Agulles de Santa Àgueda

La primera excursió la farem el dia 11 de setembre de 2016 a les Agulles de Santa Àgueda. Una senzilla excursió a l’abast de tots i totes, que ens permetrà conèixer...
Iglesias-Casanovas a l'Asiàtica

Antiga via d'artificial que puja pel vertical esperó nord de l'Asiàtica. Des del primer llarg la via té molt ambient, la primera reunió és penjada i amb molt de pati! Tot i...
Rat Penat - Tsering

27-07-2016 Santa Cecília Agulla  Rat Penat   Via TseringTocava...... no podia ser passar tot l’estiu sense sucar i avui em sucat de veritat, ens rostit quant vulgar...
MUNTANYA DE SANTA BÀRBARA (752,4 m.)

CIM: Muntanya de Santa Bàrbara o Tossal de Santa Bàrbara (752,4 m.)COORDENADES CIM: 40º57' 24.71” N / 0º 20' 17.85” EVÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:...

377 - santa fe del montseny gorg negre 130716

377 - SANTA FE DEL MONTSENY GORG NEGRE 130716Si us voleu baixar el track del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc per Avifont:Si voleu més informació des de...
El flanquejament del Cavall

Ja fa molts anys de la meva primera ascensió al Cavall Bernat, la roca més emblemàtica de Montserrat. Va ser al setembre de 1977, fent cordada amb en Toni. Els seguidors del...