Santes creus

El Pla d'Alp

var Latitud_sortida = 42.430600; var Longitud_sortida = 1.941111; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Entre Vinyes i Calçots

Aquesta ruta fa molt de temps que la teníem preparada sobre el mapa, uns trams són de rutes anteriors i d'altres inèdits per nosaltres.Hem quedat a la Pobla per esmorzar i...
Per la Ruta del Císter amb bicicleta

Aquest estiu les Isabels ens hem proposat fer amb bicicleta la ja clàssica Ruta del Cister, un itinerari circular, de poc més de 100 Km de recorregut, que uneix els tres...
Alt camp: pistes i mes pistes...

mas de RàfolsCel blau amb alguna pinzellada blanca, temperatura primaveral i ganes de pedalar. Destí: el què les cames triïn. Amb el cap un pèl adormit encara, em ve...
De Prades al Bruc

Aquesta sortida és un tram més de la ruta "Tot Catalunya", és la continuació de la Mequinensa-Montblanc.Sortim de Prades passades les 10 direcció a l'ermita de l'Abellera...
Els set turons de barcelona

CIM: Els 7 Turons de BarcelonaCOMARCA: BarcelonèsDESNIVELL: 431,6 m.HORARI: 3h 07 min.DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA:Planell BCN ACCÈS PER CARRETERADonat que el...
GR 11 (epíleg): Cap de Creus - Cadaqués

Anterior:Port de la Selva - Cap de CreusQualsevol somni té un final, un despertar en que vas tornant a la realitat mentre vas recordant el que acabes de somiar... La travessa...

Puig de les Creus pel Pas de s’Herba Tendra.

Dia 22 de Novembre un grup de 14 cavallers/es ens proposam fer una excursió pels indrets de Caimari, curtata, però no exempta de  atractiu . Una vegada aparcats els cotxes...
GR 92: L'Ametlla de Mar - l'Ampolla

Després de quinze anys, torno als meus orígens senderístics per a recórrer la meva primera etapa del GR 92. Al 2009 en vaig fer la meitat, de la Platja de l'Àliga a...
Alcover - montserrat: cca

Sortida proposada pel Club Ciclista Alcover per anar i tornar d'Alcover a Montserrat. Ens trobem a les 7 a.m. i carreguem les motxilles a la furgoneta que ens anirà acompanyant...
La ruta

La ruta "reial": 3 monestirs / 3 comarques

Reial monestir de Santes CreusFa uns anys havia realitzat la ruta del Cister amb bicicleta de muntanya, seguint els triangles vermells característics que marquen el recorregut....
Tomb al montmell, montagut i la llacuna...

Feia temps que volia pujar a St Magí de Brufaganya, i una bona ocasió era començar les vacances amb una volta 5 estrelles per la zona, és a dir vorejant el massís del...
Ruta del vermut

Dijous tenim un sopar amb gent de la Selva. Com sempre porto el vermut, però aquest cop hem decidit anar-lo a buscar amb la bicicleta. Així doncs sortim de Valls i agafem...
GR11 (1) Cap de Creus - Llançà

A finals de juny ja feia bastanta calor, però res feia preveure la calorada exagerada que ens ha acompanyat aquests primers dies de juliol. Esperant -ingènuament- que la brisa...
CASTELL DE SABORELLA (685,3 m.)

CIM: Castell de Saborella (685,3 m.)COMARCA:Alt CampHORARI: 1h 25 min. (50 min.+35 min.)DESNIVELL: +112 m.DIFICULTAT: FâcilCARTOGRAFIA:ACCÈS PER CARRETERASortida per la AP2...

La Ruta de La Capona

País/Comarca: Catalunya/Alt Camp Ruta: Circular Ascensió acumulada:.............  33 metres Descens acumulat:.................  33 metres...
La Ruta del Cister, el regal de caminar...

A mitjans de Maig em va donar per fer un volt, un volt una mica llarg pels estàndards, però un volt al cap i a la fi.Vaig agafar el cotxe, em vaig atansar a Santes Creus, i...
Primera sortida 2015: querol

Ens tornem a trobar el dia 3 amb la gent d'Alcover. Aquest cop uns amics de Llorenç ens han deixat un tàndem que aprofitarem amb la Marta. D'aquesta manera es pot fer...
PUIG DE CABDELLS (821,7 m.)

CIM:Puig de Cabdells (821,7 m.)COMARCA: Alt CampHORARI: 2h. 40 min. ( 1h. 35min. + 1h. 05 min.)DESNIVELL: 352 m. DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFIA:RESUMAquest cim, cobert de...

56 Pessebre a Muntanya                Sant Salvador de...
COGULLÓ DE CABRA (879.2 m.)

CIM: Cogulló de Cabra (879,2 m.)COMARCA: Alt CampHORARI: 2h 40 min. (1h35 + 1h 05).DESNIVELL: + 400 m.DIFICULTAT: FàcilRESUMAquest cim, tot rocallós, molt singular i molt...
De l'anoia al baix penedès: btt

El bon amic Manel m'ha invitat a pedalar durant el cap de setmana, juntament amb uns amic de Badalona, sortint d'Igualada i arribant a Vilanova i la Geltrú. És una zona que em...

OTs a Santes Creus ( Fotos)

Properament resumens competicions: Zegama, Canigo,...Fotos:https://www.flickr.com/photos/mch59/sets/72157645978640945/
Repte: 24 hores...!!!

Rebo un missatge del Xavi dient-me que el passat dissabte hi havia el repte de les 24 hores del Pla de Sta Maria. Jo no sóc massa de reptes però aquest em va fer gràcia....
GR11: Cap de Creus - El Port de la Selva

Amb el grup del GR hem fet una excursió per la zona del Cap de Creus. L'itinerari previst coincidia amb la primera etapa del GR11(variant per la Cala Tavellera) però hem...

Cap de Creus en BTT

Situats al Port de la Selva comencem a pedalar però de seguida hem d'empènyer la bicicleta per pujar la costa dels Torrellons. Un cop dalt anem seguint el GR-92 per terreny...
Entre terra de castells, ermites i monestirs...

Sta Eugènia a les PilesQuedo amb una gent de Tarragona a Cabra del Camp. Surto d'Alcover i vaig fins a Valls per agafar la carretera del coll de l'Illa. Al tomb de la paella...
Carreteres mig perdudes...

Arribant a VilarodonaDimecres, bona climatologia, festa... què més puc demanar? Quedo amb en Coco, Diego i Tomás per fer una volta. Fa temps que no coincidim tots plegats....
Alt camp i tarragonès per carretera

Santes CreusQuedo amb en Tomás a Tarragona. Enfilem cap a Sant Pere i Sant Pau i continuem direcció a la Secuita, on hem quedat amb en Manel. El "Trio Lechuga" capitanejats...
Tardor entre vinyes...

Tenia ganes d'assaborir els colors de tardor de les fulles dels ceps. Feia pocs dies que havia estat al Priorat gaudint de la vinya llicorella, i volia acompanyar-ho del bouqué...
Un tomb per la plana del camp: la granja dels frares

Moltes vegades, quan el dia s’aixeca rúfol i l’amenaça de pluja es fa evident, no  m’importa canviar una excursió que em porti per camins de muntanya per una altra...
El castell de pinyana

Dinem a Querol i baixant per la carretera divisem la torre del castell de Pinyana. Així que aturem la furgo a peu de camí i comencem a caminar per una pista forestal en bones...
De Valls a Igualada

Fem el Cister fàcil.Sortim de la estació de RENFE de Valls, capital de l'Alt Camp per començar la nostra particular ruta del Cister.Creuem caps de vinya i abans de arribar a...
El castell de saburella

Durant molt de temps, la conca alta del riu Gaià va ser frontera natural entre els dominis cristians del comtat de Barcelona i els sarraïns. Això va provocar l’aparició de...
Castell de l'albà

Continuo per la zona E de l'Alt Camp. L'altre dia amb la bici de carretera vaig veure un cartell indicador que posava "Castell de l'Albà", així que vaig deixar l'excursió per...