Santuari de montgrony

Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...
De Graugés al Santuari de Queralt

Com ja saben els seguidors del blog, fa un parell d'anys vam completar el recorregut del Camí dels Bons Homes, un GR que surt del Santuari de Queralt, a prop de Berga, i arriba...
Via

Via "Malalts de roca"

Finalment hem acabat la via que estàvem obrint a Coll Roig ( Montgrony).Aquest dissabte vàrem netejar i equipar la fissura de la darrera tirada deixant així acabada aquesta...
Costa pubilla (2.056 metres).

El cim de Costa Pubilla, també anomenat com a cim del Pla de Pujalts és el punt més alt de la serra de Montgrony. Aquesta és una serra prepirinenca situada a l'extrem...
Santuari de Montgrony

Ruta curta per les terres del Comte Arnau. Ideal per a famílies.Deixem el cotxe a l’aparcament del Santuari de Montgrony. Anem a l’hostatgeria de Montgrony (1355m...
Gorgs de Gombrèn

La ruta dels 7 Gorgs de Campdevànol o itinerari dels Gorgs de la Cabana. Comarca del Ripollès. PR - C2617 kmDesnivell: 620mDurada: 5h20La ruta comença en el Camping...
Forat del Sant Ou

//--> Capçalera del Forat del Sant Ou Pou inicial, de 31 metres, vist des de sota Acabant el pou inicial Sala intermitja, en fort...
My Sweet Lord al Santuari de Lord.

El bonic Santuari de Lord continua oferint possibilitat de noves obertures. Avui hem fet una matinal a la última d'elles: la My Sweet Lord. Ideal per combinar-la amb alguna de...
Ansovell: santuari de boscalt

Ens trobem de baixada del Pirineu francès i decidim fer parada a Arsèguel, que tot i no haver-hi la trobada internacional d'acordions ens sorprèn gratament per la seva...
Sant pere de madrona i santuari de queralt.

Quan les cames no acompanyant a la ment, o dit d’una altra manera, quant s’està posseït per la mandra, la climatologia no és l’adequada o el temps disponible no és el...
De Planoles a Campdevànol pel Montgrony

3.06.15  Per tancar com cal la temporada d’excursions col·lectives dels dimecres, en Jaume ens té preparada una travessa de categoria: l’ascens, des del poble de...
Forat de Sant Ou. Gombrèn. (2)

...segueix de l'apunt d'ahir...SituacióLa darrera bifurcació abans d'arribar al Santuari de Montgrony ens condueix per una pista de terra fins el refugi forestal de les...
De Montellà al Santuari de Bastanist

Anem a fer un tomb pels rodals de Montellà i decidim acostar-nos al Santuari de Bastanist pel camí que travessa torrents, boscos i camps, tot carenejant a mitja...
Pell Roja al Santuari de Lord.

Després d'uns quants dies fent escalades llunyanes, avui tocava quedar-se a prop de casa, tocava fer alguna cosa per la comarca on sempre hi ha vies pendents. I una d'aquestes...
Descoberta d'un petit paradís a Montgrony

Aquest dissabte vam arriscar-nos amb les prevision de la meteo que deien que fins la tarda no plouria.... i la vam encertar tot i que no ho vàrem tenir clar fins que ja...

22/06/2014 Serra del Montgrony (Ripollès)

LLOC DE TROBADA i PUNT DE SORTIDA: UEC de Barcelona (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistència.HORA: 2/4 de 7 del matíITINERARI: Castellà d'en Hug - Coll de...
Coll roig

DISSABTE, 03 DE MAIGAprofitant la nostra estada amb la família a Sant Joan de les Abadesses on hem pujat per passar el cap de setmana, nosaltres podrem fer una petita escapada...
Santuari de montgrony-forat de sant ou.

En aquesta sortida proposem una curta  i entretinguda caminada,  per terres del mític Comte Arnau. El recorregut ens portarà des del Santuari de Montgrony,...

250 Pla d'Aiats Santuari de Cabrera 091013

250 Pla d'Aiats Santuari de Cabrera 091013 AvifontSi us voleu baixar el track del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc:Més detall des de Wikiloc, del Avifont:...