Santuari del corredor

De Graugés al Santuari de Queralt

Com ja saben els seguidors del blog, fa un parell d'anys vam completar el recorregut del Camí dels Bons Homes, un GR que surt del Santuari de Queralt, a prop de Berga, i arriba...
Vilalba Sasserra - el Corredor

El Corredor és una de les zones que em cauen més a prop i que menys conec; després de travessar-la al 2004 quan feia el GR 92, no m'hi havia tornat a ficar... Aquesta vegada...
Del Montnegre a Sant Llorenç del Munt

Dins del projecte de fer la Volta a Catalunya en 4x4 hi ha aquest tram que ens porta del mar a la muntanya.Hem quedat a Pineda de Mar, al peu del Montnegre per iniciar la ruta a...
Per la serra del Corredor

31.10.15  Després d’haver fet un parell d’excursions pel massís del Montnegre (itineraris pel Montnegre carener i per la vall d’Olzinelles), ja tocava fer una per...
My Sweet Lord al Santuari de Lord.

El bonic Santuari de Lord continua oferint possibilitat de noves obertures. Avui hem fet una matinal a la última d'elles: la My Sweet Lord. Ideal per combinar-la amb alguna de...
Ansovell: santuari de boscalt

Ens trobem de baixada del Pirineu francès i decidim fer parada a Arsèguel, que tot i no haver-hi la trobada internacional d'acordions ens sorprèn gratament per la seva...
Sant pere de madrona i santuari de queralt.

Quan les cames no acompanyant a la ment, o dit d’una altra manera, quant s’està posseït per la mandra, la climatologia no és l’adequada o el temps disponible no és el...
La Valleta, corredor de la Virgule

Tot i la caloreta, aquest dissabte vam pujar al pic de la Valleta amb el Pep a fer la despedida de la neu. Feia temps que tenia al cap aquest corredor i, tot i que deu haver-hi...
De Montellà al Santuari de Bastanist

Anem a fer un tomb pels rodals de Montellà i decidim acostar-nos al Santuari de Bastanist pel camí que travessa torrents, boscos i camps, tot carenejant a mitja...
Pell Roja al Santuari de Lord.

Després d'uns quants dies fent escalades llunyanes, avui tocava quedar-se a prop de casa, tocava fer alguna cosa per la comarca on sempre hi ha vies pendents. I una d'aquestes...
La serra del Corredor entre Caldetes i Llavaneres

Malgrat tenir unes rutes penjades anteriorment al wikiloc, avui  he trobat més interessant explicar-vos una ruta pel parc natural del Corredor- Montnegre que vaig fer la...

250 Pla d'Aiats Santuari de Cabrera 091013

250 Pla d'Aiats Santuari de Cabrera 091013 AvifontSi us voleu baixar el track del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc:Més detall des de Wikiloc, del Avifont:...
Cadi. corredor sabat  375 mts 55º - 60º / iv

Cadi. corredor sabat 375 mts 55º - 60º / iv

07.04.2013Ascensión, bonita y directa al Puig del Quer. De carácter clásico y con un resalte intermedio y salida directa que le da carácter a la ascensión. En fin una...