Sargantanes

Aguda Gran, via del Quico

4.12.18  El març del 2014, en el decurs d’una excursió al cim del Sobrepuny des del poble de la Nou de Berguedà, vam passar, de baixada, pel peu d’un conjunt de...
Retorn a Gorros

Aquest dissabte pugem a escalar a gorros. Jo feia temps que no hi pujava i encara desconeixia l'increment tant gran del preu del funicular de St. Joan.Passat aquest primer...
Volta a Formentera

var Latitud_sortida = 38.716084; var Longitud_sortida = 1.425931; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Doble doblet a Gorros

Aquest dijous vàrem pujar a gorros a fer una integral. Mentre el David i el Xermi feien la via infidel i  a continuació la via Optima, una integral que amb el Tonia...
La Rocca di Cefalù

//--> Cefalù i la Rocca L'antic castell, gairebé a 300 m. Vistes esplèndides des del castell Cefalù des del mirador de la...
La Via Blava del Gorro Frigi

Per avui teníem previst, des de fa força temps, l'inici de la temporada d'esquí de muntanya. Les nevades de primers de novembre feien preveure un bon inici de temporada però...
TURÓ DE MOIA (239,8 m.) des de Montcada i Reixac

CIM: Turó de Moià 239,8 m.) COMARCA: Vallés OccidentalDESNIVELL:+ 205.7 m.HORARI: 50 in. (26 min. + 24 min.) DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA: Serralada Litoral (Ed....
La Gorra Marinera, Via Sargantanes

Jornada matinal d'escalada a Montserrat, a la regió de Les Magdalenes. L'objectiu triat ha estat la via Sargantanes de la Gorra Marinera, una via llarga, de set tirades, molt...
La ruta de la capona

Dels molts recorreguts que he fet observant construccions de pedra seca per fi m’he decidit a recopilar informació i escriure quatre ratlles sobre la Ruta de la Capona, una...
Jocs (Vacances alpines III)

Travessée Nord-Sud, IV+ (350m)Arêtes de la Bruyère, CercesEns hi llencem. Portem una estona esperant aviam si les quatre volves que cauen van a més o si s’obre el...
El salt de l'aigua (Vacances alpines II)

Rive Droite, 6a (110m)Saut de la Pucelle, Les Fréaux (La Grave)Tres o quatre dies de pluja són la nostra comitiva de benvinguda als Alps i cansats de passar fred fugim de La...
Sargantanes

12-04-2014 Gorros  Gorra Marinera Via : SargantanesSargantanes, i/o del Davant, al menis fins a la vauma de la cinquena reunió es un batibull de itineraris. El...
La soleia (s.martí de centelles).

Sant Pere de Valldeneu-Cingles del Berti (S.Martí de Centelles). L'escola de la Soleia és troba al costat de l'ermita de Sant Pere de Valldeneu, dins del municipi...
La fauna caiguda a pous, cisternes i cocones.

En el transcurs de les nostres caminades segurament trobarem petges del l’activitat agrícola dels antics, com barraques de vinyes, pous o murets agrícoles. Si ens fixem una...
Escola la soleia - st. martí centelles

Amb (-2º) al termòmetre i un parell d'hores les espectatives de deixar-se el cos a la pedra perden pes i les de descobrir sectors nous acaven imposant-se! El Jordi i el Gabi...