Segona etapa

Gr3: etapa 12: de les esglésies al pont de suert

Estem continuant la tasca de cercar per on anirà el GR3 per les comarques de Pirineu (Veure etapa 10 Adons a Viu de Llevata).Avui ens trobem en Paulino Grau, en Joan Nadal i jo...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...
GR5: Plan de la Lai - La Balme Tarentaise

Segona etapa d'aquesta temporada del GR5 pels Alps francesos. El punt de partida ha estat el refugi del Plan de la Lai, situat al peu de la carretera de Bourg-St-Maurice a...
**** Travessa Cabo de Gata, camins del sud

Quatre dies de màgia, 8 - 11 de maig de 2019 Sempre m’he preguntat d’on venia aquest nom, doncs els gats no els faig gaire mariners, també és veritat que la meva...
1a ETAPA RUTA DELS MAQUIS: SUCS - BASSA NOVA

Hi ha projectes que són molt potents. El que aquí explicaré té la intenció de dibuixar una ruta que recorri els principals emplaçaments que coneixem del pas del maquis per...
La segona oportunitat a la Paret Bucolica.

Un dia de pluja no ens resignem a quedar-nos al sofà i escalem aquesta via envoltats d'una pluja intermitent.Difícil valorar en aquestes condicions però prou xula. La roca...
GR-1: Camallera - Banyoles. Paisatge rural.

Etapa anterior1. Empúries - CamalleraIntroduccióEl GR-1 o "Sender Històric" uneix Sant Martí d'Empúries amb Finisterre, a Galícia. És una travessa de mar a mar que...

GR 92 Etapa 26: Tarrogona – Cambrils 32 km +154 m -149 m

Tarragona a Cambrils es una etapa de transición del GR-92 más larga de todas que es un tanto urbana y poco cercano a la naturaleza.
Moncayo: Majada Baja - Cueva de Ágreda

Hem completat la travessia del Moncayo amb aquesta segona etapa, passant pel punt culminant del massís. Després de dormir força bé en el refugi lliure de la Majada Baja, hem...
Israel, Segona Part.

Sortim de Natzaret i per la carretera 90 entrem a Cisjordania, arribem a la cruïlla per anar al Mar Mort o Jerusalem, avui marxem cap al Mart Mort, demà a la tarda ja entrarem...

GR 92 Etapa 25: Torredembarra – Tarragona 17,88 km +139 m -130 m

Torredembarra a Tarragona es la continuación de las etapas anteriores del GR-92 con una sucesiones de poblaciones y playas. En esta etapa destaca por su largo recorrido sobre...
Soum de Monpelat (2.474 m) en travessia

Avui hem iniciat una travessa de quatre dies per la zona del Néouvielle, el massís pirenenc situat íntegrament en territori francès. L'etapa d'avui ens ha de portar al...
GR5: Novel - La Chapelle d'Abondance

Avui, en la segona etapa del nostre recorregut pel GR5, hem fet una etapa llarga i dura, amb més de 1.300 metres de desnivell però amb grans paisatges i un magnífic ambient...

GR 92 Etapa 24: Calafell – Torredembarra 16,8 km +65 m -65 m

Calafell  a Torredembarra es una nueva etapa de playa de relax muy similar que la anterior. El desnivel es casi nulo y es casi imposible perderse, ya que se sigue la línea de...
GR 92 etapa 29 L'Ametlla - L'Ampolla

13 d'abril del 2017De nou us presento una etapa del GR 92, el sender del Mediterrani. La gran travessa del litoral que en terres catalanes ens porta des de Portbou, fronterer...

GR 92 Etapa 23: Vilanova i la Geltrú – Calafell 14,5 km +23m -31 m

Vilanova i la Geltrú a Calafell es la etapa de GR-92 puramente de playa que recorre las mejores playas de Costa Dorada. Es una etapa cómoda aunque puede ser algo monótona....
GR7: Grau Roig - Les Escaldes

Segona etapa del GR7 per terres andorranes amb tres punts d'interès de primera categoria: els estanys de Pessons, el pic del mateix nom i la vall de Madriu. Hem dormit a...

GR 92 Etapa 22: Garraf – Vilanova i la Geltrú 22 km +604 m -625 m

Garraf a Vilanova i la Geltrú es la etapa de GR-92 que te sorprenderá y muy gratamente por sus rincones y paisajes. Esta etapa se diferencia en 2 partes claramente. La...
GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333;...
GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
Camino a Fisterra: Sta. Mariña - Hospital

Tercera etapa del camí a Fisterra. Després d'esmorzar a l'hotel Casa Jurjo, el transport de l'hotel ens ha portat fins a Santa Mariña, just en el punt on ahir vam acabar la...