Segre

Pels voltants de la Seu d’Urgell (910 m)

Dimecres 22 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 4 h 30 m (14,4 km)Desnivell: 360 m (acumulat)Dificultat...
Roca Foradada – Vall de Pi (1.766 m)

Divendres 17 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 6 h (18 km)Desnivell: 700 m (acumulat)Dificultat (1):...
Per la Baronia de Rialb

Aquesta és una ruta circular amb sortida i arribada a Ponts, té uns 116 km i transcorre amb bona part per la Baronia de Rialp.Aquest cop comencem una mica tard, són passades...
Camarasa - Lo Puro - Via Aventafocs 28/07/2018

Les agulles sempre ens han fascinat, tenen un encant especial, especialment quan arribes al cim, a voltes minúscul, però suficient per gaudir d'aquelles sensacions que només...
Cova d'en Rubí

16 de juny de 2018Conta la llegenda que el valent cavaller Rufolet arribà a les Terres de l'Ebre amb l'objectiu d'alliberar a la donzella Rubí, segrestada per una bèstia de...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
SELENETY CRACK 6a 70 m.-SABARDO-CAMARASA

Avui comencen la temporada Camarasa , a veure quants palmaran al riu aquest estiu...vigileu que lo Segre us pot semblar un riu amariconat al seu pas per la zona però pot...
Pic dels Moros (2.137 m.)

var Latitud_sortida = 42.430332; var Longitud_sortida = 1.941205; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Joaquin Sabina.

Donada la naturalessa de la paret la via havia de ser de ressalts. Està ben trobada i enllaça ressalts xulos,amb plaques fàcils i fissures més treballoses. Segueix una mena...
Memòria Selectiva i Normal a la Formiguera

25.05.18  Agafant al vol una d’aquestes rares escletxes de bon temps, em Jaume, l’Alfons i jo l’aprofitem per escalar un xic més enllà de Montserrat i ens arrisquem...
Capvespre

Diumenge a mitja tarda, eixint de la ciutat amb la burreta pel cantó del Morrot, amb la sensació agredolça d'anar contra corrent. Tanmateix la densitat de cotxes que tornen...
Punta Peiraguils (2702 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Itinerari del mapa Alpina 1:25.000, color lila: pujada, color vermell baixada.Com ja estem acostumats aquest final de temporada,...
Sant Mamet (1.391 m)

Dissabte 19 de maig de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Noguera.Temps aproximat: 7 h (17 km)Desnivell: 950 m.Dificultat (1): Difícil.Programa:...
BTT TOSSAL DE MIRAPALLARS (1.668 metres).

Vilanova de Meià, Montsec de Rúbies i Tossal de Mirapallars.Descripció de la ruta; El Tossal de Mirapallars és una muntanya de 1.672 metres que es troba entre els municipis...
Resseguint el sector oriental de la NBR

Distància: 38 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4.30 h.Punt de sortida: Cubells.Ja fa dies vam anar a fer un tram de la primera etapa de la Noguera Bike...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
Antecedents de la batalla de lleida

Ara farà 80 anys que es va produir la batalla de Lleida. Els nostres carrers es van omplir de mort i es va lluitar casa a casa en indrets com el carrer Costa. Les imatges ens...
Tosa d’alp (2.536 metres).

Descripció de la ruta; en aquesta nova sortida, ens vàrem decidir per fer uns dels cims del llistat de 100, que ens ofereix la FEEC. El cim triat va ser la Tosa d'Alp, una...
Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...
Ribes del Segre, Aitona i Serós.

Quan arribem a Aitona agafem la carretera a la dreta que després de passar per uns magatzems fruiters arriba al pont que travessa el riu Segre, abans d’arribar al pont,...

No és no

DIJOUS, 11 DE GENERNo és gaire normal que pugui sortir dos dies seguits, però si puc cal aprofitar-ho.Tinc dues setmanes lliures a la feina i a part de les obligacions...
Coscollet (1.610 m.)

var Latitud_sortida = 42.076453; var Longitud_sortida = 1.249461; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: La Seu d'Urgell - Fórnols

Una nova etapa del GR7 entre la Seu d'Urgell i la petita població de Fórnols, a la Vall de la Vansa. Hem començat la jornada esmorzant el típic croissant al...
Transpirenaica catalana en BTT (2)

13.08.17 - Pla de Sant Tirs - Llavorsí (60 Km)Salimos de la población en dirección a Noves de Segre, atravesando el río Segre. Ascendemos por la vall de Aguilar en...
Transpirenaica catalana en BTT (1)

Después de medio año preparándonos para realizar la ruta Transpirenaica catalana en BTT, de Llançà al Pont de Suert (475 Km en diez etapas), el pasado 5 de agosto llegamos...
20.000 gossos

DIMECRES, 01 DE NOVEMBREAquesta setmana , el dimecres és festa, per tant serà difícil trobar company, el Josep no pot sortir i no estic acostumat a sortir els dies...
Via Núria a les Moles de Sant Honorat.

Llàstima que a partir de la segona tirada el tema s'arrampi ja que fins aquí gaudirem d'una escalada ben vertical i sostinguda,amb un rocam prou sanejat com per no tenir cap...
Serrat del Poll, via Lo Nik Gall-Lastir

25.10.17  Quan el passat mes de febrer escalàvem el serrat del Poll per la via Olga Frontera, ens vam fixar en unes vistoses plaques que hi havia a la nostra esquerra, i...
L'Olla de Núria.

Mapa amb el recorregut del dia.Track del recorregut amb el rellotge Suunto Traverse.Avui, després de les vacances a Grècia que millor per tornar a agafar el ritme que intentar...
Via

Via " 1 d'Octubre"

Després d'uns quants dies d'equipar i netejar una línia a l'esquerra de la paret, finalment donem per acabada la via 1 d'Octubre. Una via de característiques molt similars a...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...
Roc del Vidre, via Phil Gondoux

22.08.17  Quan hom s’endinsa per les gorges del Segre, a l’Alta Cerdanya, es sorprén de veure una una agulla fosca que, com un petit Cerví, es dreça esvelta sobre la...
Matinal al pic de Duraneu

16.07.17  Fàcil i ràpida ascensió al pic de Duraneu (2539 m), situat a la serra de l’Artiga, a l’Alta Cerdanya, sobre l’antiga estació d’esquí d’Er Puigmal...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...