Segueix pujant

Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Puig d'Arques (533 m.)

var Latitud_sortida = 41.848738; var Longitud_sortida = 3.110544; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Miradors d'Ordesa

var Latitud_sortida = 42.632491; var Longitud_sortida = -0.107110; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Estanys de la Pera

var Latitud_sortida = 42.391480; var Longitud_sortida = 1.687390; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Moixeró (2.091 m.) en BTT

var Latitud_sortida = 42.369575; var Longitud_sortida = 1.783858; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Senyoriu de Bertiz

var Latitud_sortida = 43.138447; var Longitud_sortida = -1.613301; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Montsent

var Latitud_sortida = 42.101304; var Longitud_sortida = 1.843356; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Per Guara, pujant i baixant (de la bici)

Últimament estem coneixent el projecte de BGuara, un centre btt orientat a l'enduro més extrem. Vam començar bé per la zona d'Alquézar però darrerament estem entomant...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...
Ascensió al Castillo de Acher (2.384 m)

El Castillo de Acher vaig pujar-lo l'any 1982 des de l'antic càmping de la Selva de Oza on estàvem passant uns dies de vacances. L'ascensió està més que caducada i hem...
Lo Caubo (2.281 m.)

var Latitud_sortida = 42.576148; var Longitud_sortida = 1.213033; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic Roi (2.750 m.)

//--> Sortim més amunt de Sant Climent de Taüll Pugem fort pel barranc del Pessó Deixem enrere l'estany de Baix del Pessó...
Tour del Cervino: Gruben - Zinal

Avui per fi hem tancat el cercle i hem completat el Tour del Cervino arribant a Zinal, on vam començar aquesta aventura l'estiu passat. Com ahir, el dia es presentava plujós;...
Gran volta al pic de Salòria en BTT

//--> Comencem la ruta remuntant la vall de Setúria Arribada a les bordes de Setúria Enfilant per la pista sobre la coma de Setúria...
Vilalba Sasserra - el Corredor

El Corredor és una de les zones que em cauen més a prop i que menys conec; després de travessar-la al 2004 quan feia el GR 92, no m'hi havia tornat a ficar... Aquesta vegada...
La Tosa (2.536 m.)

//--> Sortim de la Molina amb una bona nevada Avancem per pistes desertes Tram superior de la pista Olímpica Arribem al Niu...
Punta de l'Aigua (1.092 m.)

//--> La Punta de l'Aigua des de Paüls Margalló, l'única palmera autòctona d'Europa Dins de la Cova del Llop hi ha una cisterna...
La Punta de Farrúbio

7 de desembra de 2015Quan puges al Port per la carretera del Caragol, sempre se'n va la mirada a la part de solana, al contrafort del Port que ens queda a l'altra banda de...
CÒRCEGA 3, CASTELLUCCU, Via RISTRETTU

4/10/15. Comencem esmorzant i fent el pla del dia, avui el Paco i el Josep Lluís faran esportiva a la zona del coll de Bavella. L’Agustí i l’Enric van a l’Aresta Zonza i...
GR 11: Puigcerdà - Planoles

Anterior:Refugi l'Illa - PuigcerdàSembla mentida, després de 12 anys, però el GR 11 es va acostant al seu fi. El camí més exigent va quedant enrere, les collades més...
GR 7: Montanejos - Mas de Noguera

Anterior:Vilafermosa - MontanejosEl meu periple per terres castellonenques va tocant al seu fi. En la penúltima etapa em trobaré el tram segurament més espectacular del GR 7...
Els Teixos del Marturi

Volta a la Mola del Boix per visitar un dels tresors del Port: Els teixos del Marturi. A mig camí de la carena entre Casetes Velles i el Coll de Pallers hi ha la cresta...