Serra de sant joan

Puig de Sant Miquel. 100 cims

27 de gener de 2019Aquesta vegada la recerca dels 100 cims, el repte de la FEEC, m'ha portat fins a l'Anoia. Al cor de la comarca, uns quilòmetres al nord d'Igualada i a...

La Serra del Montmell, 10/2/2019.

Sortim a les 8 del matí de la pista poliesportiva i després de fer uns 75 km arribem a les proximitats d’aquesta serra. Fem un petit mos en el restaurant Mirador del...
Via QUERCUS a la Serra de Queralt. Berga

Dissabte 2 de fbrer de 2019Aquest dissabte no pinta gaire be la metereologia i desprès de sospesar uns quants llocs decidim anar a una via nova que han obert a la serra de...
Noves vies a Sant Corneli

Aquest dissabte vàrem pujar, tot desafiant les previsions de la meteo, a les parets que hi ha a sobre Sant Corneli per acabar d'equipar un parell de línies que teniem...
Tal com raja a la Serra de Sant Joan.

Via aventurera,només recomanable per a tots terrenys que tant els hi carda sortejar blocs inestables,escalar díedres i plaques de bon equipar,creuar una feixa,lidiar amb...

10/02/2019 Serra de Finestres - La Garrotxa

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar ). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de...
Barraques i ermita de Sant Vicent. Catí

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 16 de desembre de...
Equipant a Sant Corneli

Aquest dissabte anem a sobre Sant Corneli a on amb en Toni hi vàrem obrir 3 vies ara fa 2 anys i mig.En Pany i jo comencem per la via la Copa i en Joanet i el Jordi per la...
Clots de Sant Julià

var Latitud_sortida = 41.978168; var Longitud_sortida = 3.088581; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Balmes i coves de la serra de l'Obac

23.12.18  Senzilla i agradable matinal per algunes cavitats fàcilment accesibles de la serra de l’Obac (balmes de la Porquerissa i de la Pola, coves del Racó Gran i de...
GANIVET DE BÒIXOLS. Via BALCÓ DEL VOLTOR

22/12/18. Feia temps què volia anar a treure el nas a la Via Diamant en Brut a la Serra de Sant Joan, al Juan Carlos ja li va bé. Amb la poca informació què tenim,...
Ermita de Sant Miquel. Vinebre

26 de juliol de 2018.Seguint la ruta de descoberta per terres de la Ribera d'Ebre, m'apropo a descobrir una preciosa ermita, la de Sant Miquel, amagada en un barranc a les...

448 Sant Feliuet Savassona Fussimanya 191218

448 Sant Feliuet Savassona Fussimanya 191218Si us voleu baixar la traça del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc...
Camins a la Serra d'Alfàbia

Camí de ses rotes de Can BarretesRemots i oblidats camins que solquen el vessant nord de la serra d'Alfàbia. Iniciem la pujada pel camí de Can Barretes, però tot d'una el...
Via QUERALTINA a la Serra de Queralt. Berga

diumenge 9 de desembre de 2018La Queraltina es una via de tall clàssic envoltada de vies esportives i tot que semi-equipada en els trams mes difícils i no obligats, ens...
De la nuria

DIMECRES, 21 DE NOVEMBREA principis de setmana comencem la ronda de trucades i sembla que per dimecres hi ha quòrum, però aviat comença a retirar-se gent i finalment...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
Ermita de Sant Domingo. Vallibona

4 de novembre de 2018L'ermitori de Sant Domingo, o Sant Domènec, de Vallibona està situat a uns 10 km. de la població, aigües avall del riu Cervol, a una lloma de la serra a...
Per la serra de l'Arca

7.11.18  Per a la “sortida dels dimecres” d’aquest mes de novembre, hem pujat a la serra de l’Arca, mola situada al nord del poble d’Aiguafreda, entre les rieres...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
 Joan Manel

24-10-2018MonestirGorrosUllal de La magdalena Via  : Joan ManelTot esperant la escalfor del Sol, ara ja se comença a agrair, arribem tard i trobem un munt d’escaladors...
Aresta al castell de sant salvador de camarasa

Davant de Camarasa, a l'altre costat del riu, hi ha el tossal de Sant Salvador on trobem les restes del castell homònim. Albirem des de Camarasa una aresta que puja decidida...
MATAGALLS (1697,2 m) des de Sant Bernat

CIM: MATAGALLS (1.697,2 m) des de Sant BernatVÉRTEX CARTOGRÀFIC: 294106001COORDENADES CIM: 41º48'31.66” N /2º22'57.86”E COMARCA:Vallés Oriental / OsonaDESNIVELL:854,6...
Camí de sant jaume

Del 28 d'Octubre al 2 de Novembre 2018Sarria-PortomarínPortomarín-Palas de ReiPalas del Rei-ArzúaArzúa-O PedrouzoO Pedrouzo-Santiago de CompostelaJoan A.,Pere R., Quico...