Serrat

Ruta històrica de Can Maçana

6.09.20  Curta però interessant matinal al voltant de Can Maçana, a l’extrem occidental de Montserrat, per on, sense entrar al massís, farem un tomb per les restes de...
Arantxa al pais dels sons trobats

DIVENDRES, 25 DE SETEMBRE Tot i que les prediccions per avui divendres son dolentes, no volem renunciar a fer la nostre escapada per escalar. Hem quedat a les 7,30 del...
Al cim del Moixeró en BTT

Distància: 40 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat tècnica: mitjana, molt alta entre el Coll de Dental i el Coll de Pendís (tram per no fer en BTT).Durada total: 6 h.Punt de...
Del Guillem

23-09-2020 Malanyeu Paret del Davessó Via :  Del Guillem Avui el dia es fantàstic , ni fred ni calor, cel blau i ganes de escalar, durant el inici de la activitat...
Atenció! Pedra!

Anoréxia, V+ (120 m) Mallo Colorado, Riglos. Ja hi tornem a ser, quinze dies després. Petita pausa que hem aprofitat per fer esportiva llarga per Montserrat. Tres dies...
Conglomerat roig

Carla, V+ (120 m) Mallo Colorado, Riglos.   Oeste Clásica, V (150 m) Mallo Cored, Riglos.   Després d'uns dies per Cavallers arrossegant-nos per les parets...

Llegenda : Com es va formar la Muntanya dels Pirineus

Les muntanyes són un mon de Llegendes, les de Montserrat , del Montseny, de Sant Llorenç de Munt, del Pedraforca, i podríem seguir nombrant muntanyes, on es parla de bruixes,...
Optima

16-09-2020 Montserrat Gorros Gorra Frígia Via  : Optima  Això de Montserrat cada cop ens fa mes grípia anar-hi, tenim un element que no vol ni sentir-hi...
Via jefe de jefes

DIUMENGE, 20 DE SETEMBRE Aquesta Setmana sortim tres, el Josep , l’ Isabel i jo i d’entrada anem a cercar el bon temps a ponent. Mirant ressenyes que tinc per casa he...
Fin de semana largo en Margalef.

El fin de semana largo de la diada en Cataluña, lo disfrutamos en Margalef, un numeroso grupo de escaladores de Vilanova i la Geltrú, mas gente que nos encontramos de...
Cresta “Tió Maria”

10-09-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Cresta “Tió Maria” Ha estat uns dies de pluja assentat confortablement al sofà de casa veient el cel negre i el aigua...
La Cara del Mico, via Infidel

Hem fet una matinal d'escalada montserratina a la regió de La Plantació, una zona que hem visitat poques vegades però on fa molts anys vam fer un parell de vies al...

Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Poti-poti de vies

02-09-2020 Bergadà Malanyeu Paret del Devesó Via :  “Poti-poti de vies” No os diré a quina via anàvem per que em fa vergonya, realment i mirat en la distancia...
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
Roca de la Moixa

17.08.20  La serra de la Moixa, a cavall del Berguedà i la Cerdanya, es troba situada entre la serra de Moixeró, a l’est, i el serrat de la Muga, avantsala del Cadí, a...
 Del Nano

25-08-2020        Aragó Panticosa Via :  Del NanoDimarts avui anem en direcció Aragó amb una recol·lecta de personal un xic...
Pilier de Saint Martin

19-08-2020                   Catalunya Nord Casteil Gorges du Cady Via : ...

05-08-2020 Montgrony Coll Roig Via :  El Forat de la Bruixa Fantàstic dia d’aventures ..... be de mini aventures, tampoc no ens em de passar...Núvol, bona...
Per la catalunya nord (ii): roc de madres

Era un cim que feia temps que el tenia entre cella i cella. Ara amb l'escusa dels 100 cims de la FEEC decideixo pujar-hi. És un cim força concorregut i amb un camí molt...

Avui coneixerem : La Font del Serrat de Sant Hilari de Sacalm

Avui com cada diumenge us presento dos articles La Font del Serrat, es molt fàcil d’arribar, esta dins d’una illeta enjardinada del carrer del Serrat a l’altura del...
De els Joans

05-08-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  De els Joans (Any nou via Nova) Sembla que la temperatura s’afluixa una mica, o si mes no es lo que diuen, però...
Volta al Pedraforca

26.07.20  Interessant i variat circuit al voltant del Pedraforca, de 17 Km de recorregut i 650 m de desnivell, que correspon en la seva totalitat al sender PR C-127...
Bona Feina

29-07-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Avui em quedat mes aviat que de costum, però xerrant, xerrant se ha fet quasi la mateixa hora de sempre es a...
Cap de la Gallina Pelada. Serra d'Ensija.

22 de juliol de 2020Visita a la Serra d’Ensija, al Prepirineu del Bergadà, per coronar el cim del Cap de la Gallina Pelada, o Cap de Llitzet, un altre dels 100 cims proposats...