Serrat de la pastereta via 45 anys despres

Rosa d’Abril al Serrat de les Garrigoses

La Rosa d’Abril és potser la millor via del sector. Escalada contundent i completa, sobre roca de qualitat, encerta una línia 100% convincent on es succeeixen els trams...
Trencalós al Serrat de la Corona.

El díedre d'entrada i la tirada de sortida són bons el tram del mig una mica rostoll.Poc equipada però es deixa protegir força bé.La roca en general és bona però es...
Barcelonets a la Pastereta Est.

Ruta força completa amb un primer llarg de continuïtat,un segón a bloc i sortida acrobàtica.Equipament tirant a generós i rocam excel.lent...love...
Pícnic al Serrat dels Monjos

El diumenge 30 vaig fer la darrera escalada de l'any. Curiosament va ser la primera amb el Pere, de Guies la Vall, amb qui feia temps que ens coneixíem però no havíem pogut...
15 anys de... la Rodamons a Canalda.

El pany central de la paret de Canalda és un mur que atrau mirades, ja sigui per la persistent xorrera central o per la visera de la seva part esquerra. Totes les vies d'aquest...
Oferta Especial al Serrat dels Monjos.

Comencem l'any amb l'Oferta Especial del Serrat dels Monjos a Montserrat (que d'oferta no en té res i d'especial ho és una estona). Tot i així l'hem disfrutat i sense por a...
Cases Chani al Serrat del Moro.

Com qualsevol altre clàssica del vessant nord: no defrauda.Escalada eminenment de fissures però amb força trams de placa que la fan més variada que la seva veïna Mas...
15 anys de... l'Alba Artigas al Cap del Ras.

Fa 15 anys, l'Alba Artigas al Cap del Ras era de les poques vies semiequipades que hi havia en aquest sector de Montsec, així que quan els vents van ser favorables vam anar a...
Insubmisió al Serrat dels Monjos.

Poc que m'ha pas semblat el rostoll que en alguns blogs diuen que és.De fet m'ha semblat una bonica escalada per plaques de bon conglomerat tallades per inevitables trams de...
Via INSUBMISSIÓ al Serrat dels Monjos. Montserrat

Dissabte 15 de desembre e 2018Que podem dir que sabem tots del Serrat dels Monjos, un pany de paret del tot caòtic, de canals blogs inestables, també d'estables, roca molt,...
4 vies fàcils al Serrat del Muntaner

Aquest dissabte anem amb el Jordi a la recerca de vies fàcils perquè ell te problemes a la vista i no vol apretar massa.Anem a la part de la dreta del serrat del Muntaner a on...
15 anys de... l'Esperó Badalona al Cap del Ras.

L'Esperó Badalona va ser la tercera via que vam fer en aquest vessant assoleiat del Montsec, i la veritat és que els records es confonen amb les altres vies que hi he anat...
15 anys de... la Nivea a Canalda.

Dins els actes de la segona trobada d'escaladors de Canalda, ara fa 15 anys que s'ha dit ràpid, vaig tenir la sort d'escalar la Nivea amb un dels seus oberturistes. Jo, ja...
La Casas Chani al Serrat del Moro.

Tants anys escalant i encara tinc clàssiques per fer, jejeje!!! Avui hem anat a Montserrat a fer la Casas Chani al Serrat del Moro que juntament amb la Mas Brullet són la...
15 anys de... la Via del Castell a Cambrils.

La petita vall de Cambrils queda en un racó de món on durant molts anys l'únic que si podia escalar era una petita zona d'esportiva. Les possibilitats hi eren però calia...
15 anys de... la Visiblitat Reduïda a Canalda.

Moltes vies hi ha a Canalda però cap d'elles travessava el sostre de les curioses i boniques Coves del Moro. Així que el motiu principal de la Visibilitat Reduïda era...
15 anys de... la Via d'en Martí a Cal Fité.

Quan van obrir la Via d'en Martí a la part alta de la Vall de Lord de seguida és va convertir en clàssica i perfecta per aprofitar els matins d'estiu. A més a més, obria...
Via THE WALL a l'Elefant 35 anys després

Dissabte 11 d'agost de 2018 A finals de juliol de 1983 i estant a Sant Benet, ens recomanen una via nova de grau "guai" i "tope assegurada". a l'elefant per la cara nord,...
15 anys de... la Nord Clàssica al Vignemale.

Amb el Marià ja ens havíem convertit en un mixte de client-guia i companys-amics i durant diversos estius vam fer sortides super interessants. Avui fa 15 anys vam decidir-nos...
Orgull Maputxe al Serrat d'en Muntaner.

Discrepem amb les dues opinions que haviem llegit a la xarxa. En primer lloc ens recomanàvem fer el primer llarg i nosaltres l'hem fet i en cas de repetir la via entraria per...
15 anys de... la Cerdà Pokorski al Calderer.

La Cerdà Pokorski al Calderer va ser, avui fa 15 anys, la meva tercera via a la cara nord del Pedraforca. Recordo que vam entrar per les cornises i vam sortir per la Pany...