Serrat de la pastereta via 45 anys despres

Via Tsering al Serrat de les Lluernes.

Via suficientment equipada amb parabolts perquè tothom la pugui escalar sense que ningú hagi de passar por. La dificultat obligada tampoc és massa elevada. Nosaltres ens vam...
15 anys de... el Clot de l'Infern a Busa.

Els companys que van obrir El Clot de l'Infern a la Presó de Busa (la pionera en aquest sector) m'explicaven les batalletes que hi van tenir però en cap moment van mencionar...
15 anys de... la Cobra al Roget.

La paret del Roget és possiblement de les menys concorregudes del Pedraforca. Jo mai trobava el moment per anar-hi: a l'estiu massa calor, a l'hivern massa fred i a entretemps...
Anubis al Serrat del Moro

De ben segur que es de les millor de Montserrat, encara que resta carregada de fantasmes i mites.Les assegurances son escasses i toca escalar sense miraments, els últims...
El Serrat de la Foradada

Els seguidors del blog deuen recordar que fa poques setmanes vaig fer una incursió matinal a Montserrat per pujar el Serrat de la Foradada per un curt camí equipat. Vaig fer...
15 anys de... el Gran Diedre al Calderer.

Fa 15 anys, el Pedraforca el tenia poc trepitjat i m'imposava un respecte terrible i, el Gran Diedre va ser la primera via que feia al caòtic Calderer: vam fer el Gran Diedre i...
El Serrat de la Foradada

Foto d'arxiu: El Serrat de la Foradada. Desembre 2014Una petita matinal en solitari a Montserrat amb un recorregut equipat que porta al Serrat de la Foradada. L'objectiu era fer...
Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
10 anys d'Espeleobloc

Per desè any consecutiu continuem publicant diàriament aquest bloc amb continguts diversos tant en la seva varietat temàtica com la qualitat de lectures o visualitzacions que...
15 anys de... la Via del Bec a la Paret del Grau.

L'hivern de fa 15 anys va ser d'una sequera absoluta des del punt de vista escalador. Feia gairebé quatre mesos des de l'última via i sort del company que va tornar a encendre...

Sordenes Mon Guef al Serrat del Poll.

En escalada hi ha d'haver dies per tot, dies d'apretar i dies de relax, i avui ha estat un d'aquests dies de relax a la Sordenes Mon Guef del Serrat del Poll sota un sol radiant...
Via Oferta Especial al Serrat dels Monjos

En Ricard ens passa la piada d'aquesta via que varen repetir juntament amb en Toni ja fa uns dies. Aquest parell no en perdonen ni una, i desafiant a les previsions de l'home...
A les caves despres de la gran nevada 17

Setmana i mitja després de la gran nevada ens veiem obligats a pujar a les caves amb l'esperança que la pista estigués neta, però més aviat ens trobem amb tot el contrari,...
Via Picnic al Serrat dels Monjos

Aquesta va ser l'últim dia de l'any. Ens trobem un grapat de Xapoutots per a sortir a escalar una estona, tot i que l'intenció és de fotre'ns un bon tiberi junts per a...

Via del Xavi al Serrat de les Garrigoses

Malgrat l’inevitable discontinuïtat de la paret, la del Xavi pot presumir de ser una de les rutes més mantingudes en V+ del sector, amb un darrer llarg de traca i...
15 anys de... La Noia de Cal Rial a Busa.

Actualment a Busa hi ha vies per tot arreu però La Noia de Cal Rial va ser la primera en obrir-se fora de les zones més habituals (la cara sud i la cara nord). En un primer...