Sicilia

Ferrata de cala moli (sant feliu de guixols)

Feia temps que tothom em parlava de la Ferrata de Cala Molí a Feliu de Guíxols i em cantava les seves meravelles. Jo em resistia dient que estava molt lluny,  finalment...
Via ferrada de la Cala del Molí

19.07.16  Ara que ens trobem en plena canícula, ve de gust fer activitats a la vora del mar, per això després d’un bon bany hem anat a fer la cèlebre via ferrada de...
Stromboli (924 m.)

//--> Illa d'Stromboli, des del mar Stromboli, amb el volcà fumejant Platja negra i illa d'Strombolicchio Inici del camí cap a...
La Rocca di Cefalù

//--> Cefalù i la Rocca L'antic castell, gairebé a 300 m. Vistes esplèndides des del castell Cefalù des del mirador de la...
Etna, cara sud (cota 2.850 m.)

//--> Cràter Silvestri, Catània i el mar Contemplant els cràters Silvestri Pujant fort per terreny volcànic Seguim una aresta...
El castell de Palma

Les restes del musulmà castell de Palma, ubicat al nord del terme municipal d'Alfauir, coronen des del segle XII un piramidal i ombrívol tossalet, discret i menut en...
La Forna de l’Os

Potser us semblarà un contrasentit, però quan estava fent recuperació de l’operació de menisc que vaig haver de sotmetre’m per compensar un trencament cada cop mes...
Vf cala del molí.

La via ferrada de la Cala del Moli, està situada molt a prop del nucli urbà de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà), amb una població de quasi vint-i-cinc mil...
Via ferrada Cala del Molí

No sé quants anys feia que no em posava els trastos de ferrada... Ja tornava a tenir ganes, i més després de que la passada primavera es reobrís la de la Cala del Molí, que...
Sicilia 2011, un reconeixement espeleogenètic.

Interessant presentació, originalment en ppt, ara transformada en format imatge per simplificar la visualització en l'Espeleobloc,Un viatge per Sicília, en col·laboració de...
Ferro amb gust a anxova

Dissabte tenim una de platja,.........nooooo!!!! tranquils que no estic malalt !!!!! i aquest blog no és de xiringuitos, tovalloles, cosos a la graella  !!!! .... ni ola,...
Un recull de sectors sards

Aquí deixo una compilació  de les zones esportives sardes que vam visitar durant el mes d'abril. N'hi ha de bones i de no tan bones.Era la segona vegada que...
Sicília...que bé que estem aquí!!

Vam acabar el tour per Sicília,  passant un parell de dies en el Parc de Nebrodi. És un d'aquells indrets poc conegut però amb molt d'encant.  Vam instal·lar-nos...
ILLES EOLIES:  Petits racons però grans moments.

ILLES EOLIES: Petits racons però grans moments.

Quan vam començar a buscar informació sobre Sicília i vam llegir sobre les Eolies, no se perquè vam pensar que era un lloc a on havíem d'anar, una mena de pressentiment.......
L'Etna, una aventura amb regust de lava.

Quan vaig  arribar al coll del Refugi del Filòsof, sentia al Quim que deia: Manjare, manjare!! mentre els components de l'equip de rescat ens feia pujar al seu jeep per...
 que fer  per san vito si no escalem

que fer per san vito si no escalem

Només el fet de poder estar a la espectacular costa que rodeja els sectors o fer un tranquil·la passejada pel poble de San Vito ja és un regal pel dies de...
Roca aigua i pizza

Un dels clàssics de San Vito  és el mur de Never Sleeping Wall, una bona joia. Una paret curiosa perquè es troba situat a sota una cantera de marbre (per cert...
MONREALE i INTENT DE VISITA A PALERM

Han passat ja uns quants dies des de  l' últim post, i dies que per nosaltres han estat genials. Grans moments, grans paisatges,  bones escalades. La majoria de...
Trajecte a gènova

Ja fa uns dies que voltem per Sicilia, I  per fi hem trobat  WI FI i puc començar a fer alguna cosa. Per tan aniré explicant aquest viatge que ja va començar fa uns...
Plans i projectes.

Carregant bateries. Puc afirmar que, literalment  aquesta última setmana ens hem posat les piles. Amb això vull dir hem posat una placa solar a la furgo i...