Sortides

Camí de les Coves (Santuari de Núria)

Som l'Anna i l'Andreu i aquesta vegada deixem la furgo-camper a casa i decidim de passar uns dies a Núria, a l'hotel "Vall de Núria", al costat mateix del Santuari de...
PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA  DE BANYELL

PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA DE BANYELL

Alçadamínima: 1785mAlçadamáxima: 2743mDistància: 14,3 kmTemps empleat: 6h (parades incloses)Desnivell + : 1292mDesnivell - : 1292mAPARCAMENT SORTENY – REFUGI DE RIALB –...
Avencs de la Febró. Muntanyes de Prades

7 d'octubre de 2018.Interessant visita a un dels llocs emblemàtics de l'excursionisme català: Els avencs de la Febró, a les Muntanyes de Prades. Situats a la serra de la...
Senderisme

Sortides per llocs d´interès paisatgístic i cultural del territori, a un ritme tranquil i sense presses. Observant i comentant la natura que ens envolta, coneixent el...
La Gavina

11-07-2018                       Gorra Frígia Via  :...

Aresta sampietro + pere navalon

DIMECRES, 15 D’AGOSTEntre dues sortides per vacances, aquest any a tocat passar uns dies a casa, per fer el típic canvi de maletes, i un d’aquests dies m’agradaria...
Biar - alt del moro 12/8718

Amb bones companyies¡¡¡Amb les sortides amb els Eurobikers estem tornant a gaudir del que ens agrada,amb un grup tan gran es dificil trovar-te sol.
15 anys de... la Nord Clàssica al Vignemale.

Amb el Marià ja ens havíem convertit en un mixte de client-guia i companys-amics i durant diversos estius vam fer sortides super interessants. Avui fa 15 anys vam decidir-nos...
Toll blau 5/8/18

Feia temps que no editava al blog ja que no hem tingut sortides en grup per l'efecte Soplao, encara que hem estat més actius que mai, en solitari o be de la ma del grup...
LA CREUETA (2.067 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular que amb sortida des del poblet de Castellar de n'Hug ens farà assolir el cim de la Creueta (2.067 metres), i un seguit de cims...
Serrallo- Migjorn. Platges del Delta

Juliol del 2018Que millor que l'estiu per fer una visita a les meravelloses platges del nostre delta. Som uns privilegiats. Només cal matinar una mica per evitar la forta calor...
Via valle de canfranc

DIMARTS, 17 DE JULIOLComença la temporada estival i cada un de nosaltres prepara les vacances amb la família però sempre ens agrada marxar amb un bon regust d’escalada a la...
Pics de dellui i mariolo, estimat pirineu de casa

Després de molts anys he tornat a la Vall Fosca. Ha estat un plaer retrobar-me amb els pics de Dellui i Mariolo. L'any 1990, vaig fer una de les meves primeres sortides al...
Ribeira das Cales

Madeira és un dels paradisos dels barranquistes, gairebé com les Açores o l'illa de Reunion. L'origen volcànic de l'orografia de Madeira i l'alta pluviositat fan que hi hagi...
Caçador de 100 cims: puig de l'estela

Puig de l'Estela (a l'esquerra) pujant l'endemà al SetzeventsNo estic massa motivat pels 100 cims però em serveix per motivar-me. Volia fer el Puig del tres vents o dels...
Pedra en sec a Sant Rafel del Riu

El passat dissabte 2 de juny es va portar a terme la tercera de les sortides del calendari de 2018 de Terres de Cruïlla, associació de centres d'estudis i entitats de...
La ventana indiscreta

DISSABTE, 23 DE JUNYAvui toca revetlla, però no em resisteixo a perdonar un dia d’escalada.Buscant company , he trobat al Josep  que esta en la mateixa tessitura que jo,...
Integral d'en pitu i la nuri

DIMECRES, 20 DE JUNYFa quatre dies ens queixàvem de mal temps i ara de l’excés de calor, (no estem mai contents).Les circumstancies d’avui son especials, tinc que arribar...
Travessa de la vallfosca a llesui

Després de molts dies sense anar a les sortides de l'autocar del Centre avui hem decideixo tornar doncs fan una travessa molt interessant i que només es pot fer amb autocar....

434 - cava - el querforadat - cava 230518

434 - SERRA DEL CADI.- CAVA-COLL CRISTIÀ-QUERFORADAT-COLL D’ERUGA-CAVA7:30 PARC AGULLA-TENIS, ens trobem els dos de la C.C.8 Berga, Esmorzar Cal Tutxi9:10 Sortida per la...

Calendari de sortides fins al desembre

Actualitzat: 12 de maig de 2018 Us presentem el calendari d’activitats fins al desembre del 2018. El calendari pot tenir canvis, cal estar a l’aguait al nostre bloc...
Pic de la Dona i Bastiments -hivernal-

Aquest any la metereologia ha estat molt generosa amb la neu, ha nevat molt i amb molta qüantitat arreu de Catalunya, el fet és que som a finals d'abril i encara hi ha un bon...
SAGRAT COR DE JESÚS d'ALCANAR (176,2 m)

Foto:Jordina ArgimónCIM: SagratCor de Jesús d'Alcanar (176,2 m)COORDENADES CIM:COMARCA: MontsiàDESNIVELL: 84,7 m.HORARI: 22 min (11 min + 11 min)DIFICULTAT:...
Pic de Estibafreda (2691 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina, 1:25.000.Dissabte bastant incert metereològicament parlant, a Catalunya quasi a tot el país amb pluja amb més o...

Adherir-se al “tiqui-tic”

És allò tant sabut, per vell, del “renovar-se o morir”.  Vet aquí que moltes d’aquestes dites, basades en el contrast de la realitat per pura experiència de les...
Flors tardanes

Dia clar. Dels dies que, com avui, he sabut al vespre, des de Collserola es veu a l’horitzó del mar la silueta de Mallorca.Clar, diàfan, però amb uns grans flocs de cotó...
Cabernet sauvignon

DISSABTE, 24 DE FEBRERAquesta setmana he quedat per sortir, en Joan i jo, i li deixo tot l’esforç de proposar vies a ell, conscient del seu bon ull.El divendres tinc noticies...
La força tel·lúrica del castell dalmau

Hi ha racons que desprenen una força especial. El Castell Dalmau és un paratge d'aquest. Si no perquè un pedrot com aquest té la fal·lera de 18 vies. Si doneu el tomb per...
Díedre Raspinell.

A nosaltres no ens ha acabat de fer el pes,sobretot perquè la roca no acaba de desempallegar-se del tot d'una capa de sorreta que et fan estar alerta a no patinar durant tota...
Circuit per la Tossa de Montbui (636 m)

Dissabte 27 de gener de 2018Dinar del 20é aniversariHora de sortida: 2/4 de 10 del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 1 h 30 m (4,5 km)Desnivell: 110 m...
Clariano sprint trail 2018

Primer sprint trail de la temporada a casa, Molt més dur de l'esperat amb un traçat explosiu i Trencacames on he acusat la inactivitat, amb tan Sols 4 Sortides Abans de...
Btt canals 2018

Arrenquem és 2018 recuperant una de les nostres sortides clàssiques hora d'ara i ho fem de manera diferent, aquesta vegada de forma més ràpida a l'anada amb el tallafocs,...
Raquetes de neu a la Cerdanya, 3 i 4 de Març

Cap de setmana de sortides guiades amb raquetes de neu. La vall de la Cerdanya, Catalana i Francesa, és un dels indrets amb més possibilitats de realitzar itineraris...
Volta al massís de madres

Alçada mínima: 1414mAlçada màxima: 2469mDistància: 23,66 kmTemps empleat: 9h34mDesnivell + : 1351mDesnivell - : 1305mRéal – Coll de Sansa – Coma de Ponteils – Roc...
Bon Any 2018

B o n    A n yDiu el refranyer del muntanyenc... "necessitem caminar en la direcció dels nostres somnis, sinó perdem l'encant de la vida".Resum de l'any...
Castell de l'Eramprunyà i Cova de Bruguers

Avui hem fet una petita excursió amb nens per la zona de Begues, visitant dos punts característics: el Castell de l'Eramprunyà i la Cova de Bruguers. Feia temps que volia...
La Barcina i Mola Castellona

25 de desembre de  2017S’acaba l’any, i encara tenia pendent una ruta pels cims del Port, de gamma extra, en termes castellers: el pas de la canal de la...