Sortides

El Posets, per la cresta Veteranos - Gemelos

Una gran ascensió que teníem pendent des del novembre de 2015, quan vam intentar aquesta activitat però una nevada primerenca i el gel que hi havia a la cresta ens va fer...
Gouffre du Lion -1.110m. Creta / Grècia.

Gouffre du Lion (Loc21) "Trypa Tou Liontariou".Massís de Lefka Ori (muntanyes blanques). Creta, Grècia.Des de 1990 el grup espeleo Catamaran ha estat explorant una zona...
Onti - fira xativa 20/8/17

Estem al mig del segon gran baixó de la temporada a nivell de sortides en grup i fins al setembre la cosa no va a millorar, entre la setmana gran de...
VIaNoVa! Els ventres de Busa,103m 6a+

***Enllestim en el dia aquesta obertura neta resseguint la darrera gran fissura pendent de la cara nord de Busa, a la presó de Capolatell. Escalada del lloc, austera i...
Tour del malpás

Han passat vint anys dença que vaig remuntar el Puerto Viell per anar també a fer el Pic de Malpás, en aquella ocasió el mal temps en va impedir fer cim i l'endemà ens vam...
La ruta del toll blau 16/7/17

Aquesta és una de les nostres rutes preferides per a marcar un abans i després en les nostres sortides estiuenques. és una ruta d'ambient festiu amb l'únic propòsit...
Pic de la mainera

Sortida realitzada en dos dies pernoctant al Refugi de Colomina. El primer dia de Sallente pugem pel camí que ressegueix la Canal de Pígolo fins a trobar las vies del carrilet...
Via ferrada i camí equipat de Ribes de Freser

17.06.17  Com que l’estiu ja és aquí, i comença a fer massa calor per segons què, ara toca cloure el programa de sortides “ferrateres” fins a la tardor, i quina...
50 anys, 42 comarques a cop de pedal

Aquest era un cap de setmana especial en què gairebé tots els ermassos ens ajuntàvem per celebrar que el Carles S ha aconseguit pedalar per totes les comarques de Catalunya...
El Taga des de Ribes de Freser

7.06.17  Abans que arribin les vacances d’estiu, la colla dels dimecres ens reunim per cloure la temporada d’excursions amb una ascensió de categoria: el Taga des de...
De rubio a sant joan de l'erm

Avui dins de les sortides en autocar del Centre ens ha tocat anar del poble de Rubió a Sant Joan de l'Erm passant pel Port del Cantó. Volíem pujar al pic de l'Orri però la...
Coves dels Nerets (2).

...segueix de l'apunt d'ahir...El carst dels NeretsSon un petit grup fenomens de modestes dimensions, però sempre les he trobat força interessants des d’un punt de vista...
Pico comodoto

Som en els primers dies de Setmana Santa i hem vingut al Pirineu Aragonés per fer les que segurament seran les darreres sortides en raquetes de la temporada. Aprofitant la...
Via gede

DISSABTE, 22 D’ABRILNormalment  quan surt cada setmana ja tens els objectius mes o menys clars, però desprès d’unes festes o pont llarg on tothom surt amb altres...
De ruta per  moixent 19/3/17

De ruta per moixent 19/3/17

Després del desengany de la setmana passada on vam acabar creuant un barranc obrint-se pas com podiem, hem tornat a les rutes programades i de pas ens hem reconciliat amb...
Delia

DIMECRES, 15 DE MARÇAquesta setmana torno a sortir amb el Josep, però ell va sortir a escalar ahir, per tant està cansat i vol fer quelcom tranquil i amb bona roca.La...
En ruta per les Muntanyes de Prades

Us ben asseguro que el casc que porta l'Abel no és per "fardar"... baixa tant ràpid que no el puc fotografiar!!Pròleg:Feia molt temps que no publicava un post i la raó és...
Blanc Masia Mialet 2011 al Braguer

pela-roquesby Alba PirataMolt bona via ,m'ha encantat.Autentica Escalada Montserratina, moviments increïbles , fins, acrobàtic,d'equilibri,  lògics, sortides d'estreps...

Recordeu: jornada de portes obertes secció infantil

La secció de joves de 4000peus està formada per nois i noies d’entre 8 i 18 anys, i s’organitzen dues sortides cada trimestre durant el curs escolar, i una...
Corredor Gigoló, Cambre d'Ase

***  Ben bona esquiada al corredor Gigoló del circ de Cambra, que es troba en unes condicions ben bones amb tots els ressalts ben tapats, i més ample que l'esquiada de...

Jornada Portes Obertes secció infantil i juvenil

172 - Pas de sa Ginebrissa 14-2-2017

L'objectiu d'aquesta sortida era trobar un antic camí que apareixia a una foto que hem va passar l'amic d'aquest mateix bloc Adrià David. Ell la va copsar des de l'altra part...
Canal amagada (lucky txei).

Descripció de la ruta; S'anomena Lucky Txei, a un tram equipat d'uns 45 metres, que remunta per l'interior de la Canal Amagada, situada a pocs metres de la Castellassa de can...
Dinamiters

Rebo una trucada d'en Ramon Canela que em diu que l'endemà vol anar a destapar un forat molt interessant, preguntant-me si hi vull anar. Feia temps que no ens veiem amb el...
Raquetes de neu a la Cerdanya, 4 i 5 de Març

Cap de setmana de sortides guiades amb raquetes de neu. La vall de la Cerdanya, Catalana i Francesa, és un dels indrets amb més possibilitats de realitzar itineraris fàcils i...
Raquetes de neu a la Cerdanya, 3 i 4  de Febrer

Raquetes de neu a la Cerdanya, 3 i 4 de Febrer

Nous coleòpters cavernícoles a Ports i Terol

La nova espècie: Paraphaenops fadriquei, de La Cija de Fortanete, TerolS’acaben de publicar les descripcions de dos nous coleòpters cavernícoles del gènere Paraphaenops,...
Volta de fira 2016

Cap de setmana de fira a Onti i si de normal som pocs amb festa pel mig la sortida va ser cosa de 2 en pla ràpid per la zona de sant Esteve.Aquesta setmana tenim el black...
CADE (fins la feixa)

DISSABTE, 29 D’OCTUBREFeia molts dies que no tenia noticies del Visa, per això quan divendres va trucar-me per fer un cafè vaig alegrar-me.Desprès d’explicar-nos vida i...