Sortides

Slavkovský štít (2.452 m.)

var Latitud_sortida = 49.158819; var Longitud_sortida = 20.224885; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...

Calendari últim trimestre 2019

Us presentem el calendari d’activitats per al 2019. El calendari pot tenir canvis, cal estar a l’aguait al nostre bloc dels canvis que es produeixin. Si voleu estar...
Fonts de Canet lo Roig. Maestrat.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px...
Mam Tor (517 m.) i Lose Hill (476 m.)

Al sud de les Pennines hi ha una altra de les zones de muntanya d'Anglaterra, el Peak District. Malgrat que el seu nom ens pugui fer pensar que hi trobarem grans altures no és...
Bisaurin (2670 mts.) des del refugi de Lizara.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquest cim el tenia pendent de pujar des de feia molts anys,  l'any 2002 amb el Pedro de Ordizia i la...
Els Baluards de Tortosa.

5 de maig de 2019Dins del calendari de sortides de Terres de Cruïlla per al 2019, des del Camp d'aprenentatge del delta de l'Ebre, i donant continuïtat a la sortida de les...
Fites de nit i fites de dia

The Wild BoarDivendres, 19 de juliol a la nit2-54-30  11,5 km.  442 metres de desnivell positiu  10 fites i 57 puntsDissabte, 20 de juliol al matí3-02-38 ...

Ultima edicio del blog de pedalsdeplom

COM M'AGRADA DIR  HI HA UN TEMPS PER A TOT I CREC QUE TRISTAMENT EL TEMPS D'ACTUALITZAR  EL BLOG FA UNA BONA TEMPORADA QUE HA PASSAT, DE FET NO NOMES EL NOSTRE A...
Pic de Baiau (2886 m.)

Indiscutiblement la Vall Ferrera és, per mi, un de les més boniques del Pirineu. Deixant de banda que és la porta d'accés a la Pica d'Estats, podem trobar rutes a diversos...
Cims de la coma d'en garcia a puymorens

Alçada mínima: 1920mAlçada màxima: 2668mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 6h40mDesnivell + : 1248mDesnivell - : 1248mCOLL DE PUYMORENS (1920m) – PIC SERRA DE LES...
Pic de Delluí (2802 m.)

Passats uns dies des de la Ribalera, no hi ha millor punt i a part per la temporada de curses que recuperar les sortides estivals de bota, bocata i càmera de fotos, i amb la...

El curs de sortides amb joelette, acaba amb nota

La darrera sortida amb cadira joelette abans de vacances ha estat la culminació enguany d’aquest nou projecte en el que hem posat molta il·lusió. Il·lusió que ha...
Via de l'sphynx

DIMECRES, 12 DE JUNYA principis de setmana començo a donar veus per sortir el dimecres, porto dues sortides que les coses no han sortit com volia i cal recuperar les...
Ana

04 –05-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : AnaDia emboirat  tota una colla al bar fent petar la xerrada, finalment va guanyant força la idea de anar a fer una...
LA MOLA DE COLLDEJOU (922 metres).

Posem aquesta imatge d'un altre dia per veure una panoràmica del poble i de la Mola, cosa que va ser impossible el dia de la sortida, per l'espessa boira que hi havia a la...
Al nou

Al nou "Rompeolas"

Dies abans havia sortit a la conversa el record de l'antic Rompeolas del port de Barcelona, lloc molt popular per als de la nostra generació, que queda emmagatzemat en els...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
Anem tancant portes

Si no es produeix un miracle en forma de nevada d'última hora sembla que estem en els darrers espeternecs de la temporada d'esquí. I és que ja portem unes quantes sortides...
Volta pels voltants de montsonis

Continuo amb les sortides de caminar, per anar recuperant la musculatura, però li estic agafant ganes a aquestes agradables sortides, a veure si milloro en les baixades i puc...

Arranquem el 2019

Ho fem de la mateixa forma que al 2018 on el Soplao a marcat un punt d'inflecxio en la nostra activitat. Al tractar-se  d'una proba de resistencia amb 163 kms i quasi...
Encara no hi som i sembla que s'estigui acabant

Breu repàs de les condicions que hem trobat en les darreres sortides d'esquí. D'entrada cal dir que malgrat que encara no som a la primavera, les condicions semblen pròpies...
Serra de Montsent

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843684; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via QUERCUS a la Serra de Queralt. Berga

Dissabte 2 de fbrer de 2019Aquest dissabte no pinta gaire be la metereologia i desprès de sospesar uns quants llocs decidim anar a una via nova que han obert a la serra de...

Calendari d’activitats per al 2019

Yolanda cortes

DIMECRES, 28 DE NOVEMBREIntentar fer memòria d’una escalada després de fer més sortides i festes és difícil. Tot i tenir la ressenya, pots recordar trams puntuals on has...
Pels bunkers de cubells (i)

Hi ha dies especials on en principi no esperes gaire cosa i tot surt redó. Avui la colla hem quedat amb la Núria Grau i el Josep Maria per ensenyar-nos uns nius de...
Camí de les Coves (Santuari de Núria)

Som l'Anna i l'Andreu i aquesta vegada deixem la furgo-camper a casa i decidim de passar uns dies a Núria, a l'hotel "Vall de Núria", al costat mateix del Santuari de...
PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA  DE BANYELL

PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA DE BANYELL

Alçadamínima: 1785mAlçadamáxima: 2743mDistància: 14,3 kmTemps empleat: 6h (parades incloses)Desnivell + : 1292mDesnivell - : 1292mAPARCAMENT SORTENY – REFUGI DE RIALB –...
Avencs de la Febró. Muntanyes de Prades

7 d'octubre de 2018.Interessant visita a un dels llocs emblemàtics de l'excursionisme català: Els avencs de la Febró, a les Muntanyes de Prades. Situats a la serra de la...
Senderisme

Sortides per llocs d´interès paisatgístic i cultural del territori, a un ritme tranquil i sense presses. Observant i comentant la natura que ens envolta, coneixent el...
La Gavina

11-07-2018                       Gorra Frígia Via  :...

Aresta sampietro + pere navalon

DIMECRES, 15 D’AGOSTEntre dues sortides per vacances, aquest any a tocat passar uns dies a casa, per fer el típic canvi de maletes, i un d’aquests dies m’agradaria...
Biar - alt del moro 12/8718

Amb bones companyies¡¡¡Amb les sortides amb els Eurobikers estem tornant a gaudir del que ens agrada,amb un grup tan gran es dificil trovar-te sol.