Suave es la noche pala alta montroig des 2014

Forat Gran de la Feixa Alta i Gran Diagonal

No fa gaire que vam fer l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal, de manera que aquesta activitat encara no la teníem caducada. Avui, però, hem...
Ambigú a la Pala Alta.

Feia dies que no podia escalar i la veritat és que en tenia moltes ganes, sort que el ruixat del matí a anat a menys i al final a quedat un dia radiant, ideal per apretar una...
Montserrat. càmping. alta tensió + cargolet

30/05/17. Aquesta tarda quedem amb el Marc (bloc empotrat) per escalar plegats, així què passem de la coneixença virtual al món real. Anem a la zona del Càmping al...
Destroyer a la Pala dels Pelats.

Aprofitem aquest dia tapat i poc calorós per despedir-nos de les parets hivernals, avui a la Pala dels Pelats del Montroig resseguint la lògica de la via Destroyer.Bonica,...
La Casa Alta de Feixes

Via dels Dijous a l'Agulla Alta de la Miranda

La via dels Dijous puja de forma bastant directa i en lliure per l'aresta sud de l'Agulla Alta de la Miranda. Als primers metres ens ajudarem d'una alzina per superar un tram...
Sputnik, Roca Alta - Vilanova de Meià

"Quince años tiene mi amor" dice la canción.Quince años sin amor.Quince sin repetición (conocida) han bastado para decidirnos a sacar del olvido una pequeña joya que...
Via Mariola Motors a la Pala Alta del Montroig

Dies enrera ens trobem al Montroig amb la Pilar, la Silvia, la Cristina, en Francesc, en David, i un servidor per anar a repetir alguna de les seves boníques vies i gaudir de...
MONT-ROIG. PALA ALTA. Via MIQUELUCHI.

6/02/17. Avui anem a Alós de Balaguer, però el vent bufa de valent, ens entren els dubtes i decidim canviar l’objectiu. Posem rumb al Mont-Roig, bon refugi per quan bufa el...
Bia Hoi, 6c/+ (6a/A1 ob), 110 mts, Pala Alta

Fins ara, si buscàveu informació a internet d'aquesta via us trobàveu birra vietnamita, i prou. Nosaltres, la birra aquesta no l'hem tastat, però si és com la via, serà...
NEM, 6b+ (100 mts), Pala de Coll, Montroig

Algú ja ha dit que és una petita gran via. Molt bona amb 2 primers llargs excel·lents. I és la pura demostració de la subjectivitat del grau. A escalatroncs la trobareu com...
MONT-ROIG, PALA ALTA. Via FIOREL·LA

3/12/16. Fa uns dies vam estar al Mont-Roig i vam veure que la pista estava arreglada i què continuava fins el refugi del Pletiu. Avui anem amb l’intanció d’anar a fer una...
L'era dels pardals a la Pala dels Pelats.

Malgrat que curta la via ens ha agradat molt, te tres tirades boníssimes i els trams rostollaires estan ben salvats. A més la via és variada, te placa i fissura a parts...
Via MIQUELUCHI a la Pala Alta

Dissabte 19 de novembre de 2016La via Miqueluchi a la Pala Alta, es una de les clàssiques d'aquesta zona que em faltava per fer. Fa temps que li vaig proposar al Ricard i...
LA FITA ALTA (286,4 m.)

Foto: CataCIM: La Fita Alta (286,4 m.)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 257115001COMARCA:Pla d'UrgellDESNIVELL: +60 m.HORARI: 45 min. (25 min. + 20 min.)DIFICULTAT:...
Pista del Montroig arreglada.

Aquest cap de setmana hem estat pel Montroig i la pista està arreglada almenys fins al Coll de Porta.Jo crec que és apte per a qualsevol turisme.Algú sap si està arreglada...
La Pell de Serp a la Pala dels Pelats.

La via te el mèrit de no poseir ni una sola expansió de progressió.En algún blog la recomanen com una via d'iniciació a l'autoprotecció,a mi se m'acudeixen una vintena de...
Mont-roig. pala alta. integral misting wall

22/09/16. Avui no ens volíem complicar, però el què semblava una via d’anar fent ha resultat ser molt treballosa. Està clar què no et pots refiar. La Integral...
Cursa Alta Segarra 2016, Sanauja

Torno a fer una cursa! Aquest seria el resum general… feia temps q no competia! Si és que lo meu es competir, més aviat és participar en una prova competitiva…...

Heroes del Silencio a la Pala del Coll

Segurament es tracta d’una de les vies més repetides de la Pala del Coll; roca de primera, mantinguda i totalment equipada en són sens dubte els principals motius....

Bages l’Agulla Alta de la Miranda

Ben poques són les Arestes Bruc que queden sense domesticar. Un estil d’escalada, marca de la casa que, lentament i a cop d’expansió s’ha anat perdent en...
Bages a l'Agulla Alta de la Miranda

roques,parets i agullesdeMONTSERRAT1/REGIÓ D'AGULLES1972Bonica Aresta Brucs que si es deixessin 4 pitons on toca quedaria una via totalment equipada.El primer llarg es...

Dels Dijous a l’Agulla Alta de la Miranda

Hi ha una categoria d’agulles a Montserrat del tot especials: són les agulles disimulades. És un tipus de monòlit que només un montserratí avesat pot distingir i...

BENISSODA. LA COVA ALTA 14-Noviembre-2015

CAMINANTES, 28: Meitos, Alonso, Vicen, Pepe Puyol, Ballester, Montesinos, Eduardo, Amparo Mora, Vicent Martí, Inma, Amadeo,...
MONT-ROIG, PALA ALTA, Via DEL LLONS

7/11/15. Diu la dita “si quieres llegar a viejo , no hagas vies del Marmolejo” ja comencem a ser vells i encara anem sobrevivint. Avui al final ens ajuntem 5, no tenim clar...
MONTROIG, PALA ALTA, Via CAPITÁN VENENO

17/10/15. Tornem al Mont-roig amb la seva D.O. vies curtes però intenses. Avui anem a la via “Capitán Veneno”.  La pista fins el coll de Porta està mol malmesa...