Sud

Via ¿....? al Gurugú. Sant Llorenç de Munt.

El Gurugú es un cimal o contrafort per de sota dels Plecs del Llibre de Sant Llorenç de Munt. Es un lloc molt tranquil i amb l'al·licient de tenir la seva paret a l'ombra a...
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
Neusnidó al Devessó.Malanyeu.

A la paret del Devessó hi conviuen dos tipus d'escalada,no sempre amb harmonia.Al costat o directament entrecreuades a imaginatives rutes d'autoprotecció hi trobem lineas...
Eriste Nord (3025 m.)

Uns anys després de la darrera visita a la zona de Viadós, hi tornem per fer el darrer dels pics d'Eriste que quedava per fer, el pic Beraldi o Eriste Nord. La zona està molt...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
DOLL. Via DESCONFINATS,

29/06/20. Quedem amb el Marc per sortir, amb la proposta de la recent via oberta al Doll què té tots els ingredients, sobre tot la de l’ombra al matí. La via té quatre...
Puig d’Agulles (654 m)

Dissabte 27 de juny de 2020MatinalHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.Temps aproximat: 3 h 30 m (7,7 km)Desnivell: 340 m (acumulat)Dificultat:...

Per a Vacances podem visitar : La Vall de les Tortugues a França

El parc zoològic de La Vall de les Tortugues (La Vallée des Tortues), està situat a SORÈDE, al sud de França i a prop de la frontera amb Catalunya. Acull sobre unes 500...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta al Montsec de Tost

var Latitud_sortida = 42.287095; var Longitud_sortida = 1.495125; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Moleta de Pastoritx pel vessant nord-oest.

Moleta de PastoritxAvui pugem a la Moleta de Pastoritx per una ruta alternativa i poc coneguda, seguint les passes de l'amic Emilio Alonso.El punt d'inici es situa a la...
TOSSAL RODÓ. Via ESPARRAGUERA.

17/06/20. Avui ens deixem portar pel Josep què ens farà d’amfitrió al Tossal Rodo, jo vaig fer una via ja fa bastants any i recordava una roca peculiar. La proposta és la...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...
Joc de Nens

13-06-2020                            ...
Via de les Cabres a la Codolosa.

Una més per anar sumant metres a la Codolosa.Nosaltres hem enllaçat la segona i la tercera tirada amb 55 metres. El primer llarg no l'hem fet.Accés: Aparcament de la...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
PENYA SEGAT DE LA FALCONERA. Via FALCONERA.

10/06/20. Anem deixant la sense raó en darrera, el Garraf i l’Alt Penedès tornen a estar a l’àrea sanitària de Barcelona i podem tornar a escalar al Garraf, els de...
Cresta de l'abellerol

Fa 10 anys vaig fer una entrada al blog a la Cresta de l'Abellerol. Ara en tornar-hi veig que la informació que hi vaig posar és massa justa i crec adient ampliar-la i...
La Vallfiguera. El Port

6 de juny de 2020Fa molts anys…, quan la fotografia era analògica, els mòbils eren un miratge futurista, i l’internet era ciència ficció, vaig començar a conèixer el...
Ressenyes del Sector Contravent,Céllecs.

Fem una visita llampec a aquest sector que es troba comprès entre els sectors Zurullade i Chikimonki de manera que podem sumar una vintena d'itineraris en el mateix...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...

Parc del Vallparadis de Terrassa – 2ª Part #

Avui us presento dos articles Avui coneixereu amb aquesta segona part, el Parc del Vallparadis de Terrassa, desprès de passar per sota del pont del Passeig, en la seva part mes...
Sajolida a Malanyeu.

Ens ha agradat molt,típic gruyere de roca súper bona i d'escalada entretinguda,més per l'autoasegurament que pels moviments en si.Més o menys et pots anar assegurant bé...
#maifemcimalapatagonia

Dissabte 30 de maig de 2020 – 77è dia de confinament (79è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Canals de Catllarí

var Latitud_sortida = 42.128875; var Longitud_sortida = 1.709082; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Bassa de la Galla. Montsià

27 de maig de 2020Una nova proposta de descoberta a la Serra de Montsià. Insisteixo, descoberta!! en moltes entrades meves us apropo a racons amagats de la serra, poc...
Pont de l'Afrau de Cortalets

var Latitud_sortida = 42.268505; var Longitud_sortida = 1.799859; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Magdalena Inferior, via Apia

13.09.18  Els barcelonins, altrament dits canfangues, pixapins o camacos, entrem per fi a la fase 1 del desconfinament, però aixó no vol dir que els de la capital poguem...
El Tossal de la Moradilla (242 m.)

No sé quants cops hi he pujat, molts, però aprofitant aquest mig confinament que encara dura, i esperant que aviat puguem tornar a trescar arreu, aquests dies són un bon...
Molló dels tres Termes. Montsià

22 de maig del 2020Donat l'estat d'alarma, em plantejo el repte de fer una  volta llarga i molt interessant pel Montsià, sempre dins del terme municipal de Sant carles de...