Super ruta montserrat

Via super gratton

DIMECRES, 24 DE JULIOLFa dies que amb el Lluis, ens anem trucant per sortir però per unes coses o d’altres no coincidim. Finalment aquest dimecres, si, hem quedat i sortirem...
Resum de la Trobada Roca Nua Montserrat 2019

Només han passat dos dies des que ens despedíem dels participants, acompanyants i col·laboradors a les portes del refugi de Sant Benet i sembla que hagin passat setmanes. La...
1a ETAPA RUTA DELS MAQUIS: SUCS - BASSA NOVA

Hi ha projectes que són molt potents. El que aquí explicaré té la intenció de dibuixar una ruta que recorri els principals emplaçaments que coneixem del pas del maquis per...
De ruta pel barranc de l'Estret i Canelles

Aquesta ruta discorre per la partida de Canelles i en gran part per dins del barranc de l'Estret.La partida de Canelles està situada molt prop del Mascarat i tot i que molta...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...

De ruta per Senija i per la senda deTerrasses

Bona ruta i tranquila la que vam fer jo i Lluís el passat diumenge,començen enjornet així ens donava temps a esmorzar i arribar a bona hora a casa. Ens posem el frontal i...

15 Ermitas + 3 x 100 Cims de Montserrat (Montserrat, Barcelona)

Un recorrido extraordinario por el macizo de Montserrat descubriendo las 15 ermitas y 3 x 100 Cims. El desnivel es importante y rompepiernas, no hay fuentes por el camino. Hay...
Nous panells i ruta marcada a Gata

Han posat dos panells,un al Tossal del Moro que feia falta ja que informació havia ben repoqueta i altre al barranc de Canela on s'ha desbroçat un antiu forn de calç....
Alta ruta Carlit - Peric

var Latitud_sortida = 42.559427; var Longitud_sortida = 2.001656; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Le Grand Veymont, Vercors, en ruta circular

El Grand Veymont és el cim més alt del massís del Vercors, un dels massissos calcaris dels Prealps amb més personalitat. Com que el conec poc, he aprofitat de ser-hi a prop...
Les agulles de Montserrat (990 m)

Dissabte 13 de gener de 2018Matinal entre roques esculturalsHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 4 h (7,5 km)Desnivell: 400 m...

180. Montserrat 360: volta integral a la muntanya

RESSENYA - MAPA - GOOGLE EARTH Sort./Arrib. Cremallera de Montserrat (FGC) Interès: Montserrat total Distància: 24,4 Km Desnivells:  +/- 2.200 m Anuncis Filed under: 100...