Taga

Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Escalant a Alòs

Aquest dissabte s'anunciaven pluges generalitzades a tot el país però a ponent era a on menys afectarien. Així que amb el Toni ens dirigim a Alòs de Balaguer a veure si la...
Taga (2040 m.) i Puig Estela (2013 m.)

Fa uns anys, anar al Ripollès des del pla de Lleida era tota una aventura. Amb cotxe, un llarg viatge, i amb transport públic, una epopeia només reservada per als més...
Via ferrada i camí equipat de Ribes de Freser

17.06.17  Com que l’estiu ja és aquí, i comença a fer massa calor per segons què, ara toca cloure el programa de sortides “ferrateres” fins a la tardor, i quina...
El Taga des de Ribes de Freser

7.06.17  Abans que arribin les vacances d’estiu, la colla dels dimecres ens reunim per cloure la temporada d’excursions amb una ascensió de categoria: el Taga des de...
Recaderia vertical

DIMECRES, 14 DE JUNYAquest dimecres sortim amb el VISA amb un objectiu molt concret i desconegut. Fa molt de temps que tinc en cartera conèixer aquesta zona, (he escalat alguna...
Fent trampa a la misión imposible

No ens amaguem de res. Hem fet trampa a la Misión imposible del Serrat del Poll d'Alòs de Balaguer. I creiem que és una opció molt interessant. Què passa? Doncs que en el...
Més alos de balaguer: via matagalls

Dimecres vaig anar a fer la via Sordones Mon Guef i el divendres em proposen anar a fer una petita col·lectiva un altre cop a Alòs de Balaguer. No puc dir que no. Aquest...
Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Croquis del Barranco de Sorrueda.

Aquí hem visitat el sector La Fuente on hem anat fent les vies que recomana la guia,hem començat per sobre de la font  i hem anat seguint a la dreta. Les vies que hem...
De Ribes de Freser a Planoles

5.04.17  Per estrenar aquesta primavera com cal, els de la “colla dels dimecres” arribem a bona hora a l’estació de Ribes de Freser. Malgrat que quan hem sortit de...
El taga

Un altre cop el mal temps ha coincidit amb el cap de setmana, i els plans per anar dos dies per la regió de Camporrells  s'ha n'anat a norris. Un front de l'Atlàntic ha...
Taga (2.040 m), amb esquís

Avui no estava previst venir al Taga per fer aquesta ascensió clàssica, però el mal temps que s'havia anunciat per ahir dissabte ens ha fet canviar de plans i la sortida de...
Volta al Pedraforca

Per aquells que no es veuen amb cor de ni amb forces remuntar 900 m. de desnivell en un no res per a tornar-los a perdre tot seguit, o per als qui els genolls o el vertigen els...
Escalada a Moya

Aquesta escola no ens va acabar de fer el pes,molt més interessant que Bañaderos però molt menys bona que Fataga,Sorrueda o Ayaguares. Vàrem trobar que les vies eren en...
PUIG DE SANT AMAND  (1.851 metres).

PUIG DE SANT AMAND (1.851 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular, que amb sortida des del poblet de Bruguera ens farà assolir el cim del Puig de Sant Amand (1.851 metres). Traçat sense gaires...
GR1: Ripoll - Can Repunxó

Avui les previsions eren d'un fred molt intens i, efectivament, ha fet fred encara que, com és normal, els meteoròlegs sempre exageren una mica. Hem arribat en autocar, amb...
Escalada a Fataga.

Ens ha semblat un bon sector per fer vies de 6a-7a.Si ens movem per sota d'aquest grau podrem fer una desena de vies mentre que per sobre del 7a hi ha un munt de vies per fer....
Hivernal als quatre puigmals per frança

Alçada mínima: 1959mAlçada màxima: 2910mDistància: 13,4 kmTemps empleat: 6h3m (parades incloses)Desnivell + : 1180mDesnivell - : 1177mPuigmal de Llo (2767m) – Puigmal de...
Taga (2.035 m.)

Dissabte 12 de novembre de 2016Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h.Desnivell: 700 m.Dificultat: Mitjana.Programa:...
Volta insaciable al Montgrony

Guiats pel Pito, fem una excel·lent volta per tots els vessants del Montgrony en aquests dies que és ple de colors de tardor. Un recorregut amb tots els ingredients d'un...
D'Aiguafreda al Figaró pel Tagamanent

5.10.16  Per a inaugurar la nova temporada de “Les excursions dels dimecres”, de bon matí uns quants privilegiats baixem del tren a l’estació de Sant Martí de...

Cim de Sant Gregori (1.091 m.)

Dissabte 8 d’octubre de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de La Selva.Temps aproximat: 5 h. 30 m. (17,5 Km.)Desnivell: 965 m. (acumulat)Dificultat:...
Volta als Rasos de Peguera

3.08.16  Itinerari clàssic pel massís dels Rasos de Peguera, a l’Alt Berguedà, que efectua un llarg tomb, des del coll de la Creu del Cabrer, pels Rasos de Baix, els...
TOP PANOràmiques

A arribat el moment, la nostra primera exposició de fotografíes de muntanya! Després de molts anys descobrint racons encissadors i desconeguts als pirineus, hem decidit...
Costa pubilla (2.056 metres).

El cim de Costa Pubilla, també anomenat com a cim del Pla de Pujalts és el punt més alt de la serra de Montgrony. Aquesta és una serra prepirinenca situada a l'extrem...
Els set gorgs del torrent de la Cabana

15.06.16  El torrent d’Estiula, més conegut com a torrent de la Cabana (del nom d’un mas que hi ha a la vora), prop de Campdevànol, al Ripollès, forma un conjunt de...
PUIG DRAU (1.345,9 m.)

CIM: Puig Drau (1.345,9 m.) des de CollformicVÈRTEX GEODÈSIC:COORDENADES CIM: 41º45'52.48” N / 2º 20' 53.89” ECOMARCA: Vallès Oriental / OsonaDESNIVELL:+ 400 m. - 400...
Retocant les vies MMM

Aquest cap de setmana vàrem tornar a Alós de Balaguer per fer uns retocs a les vies que haviem obert la setmana passada la travessa de la MMMAl arribar-hi ens varem trobar al...
Taga

Ribes de Freser, Taga, Ribes de Freser.Distància: 12.000 m.Desnivell positiu: 1.100 m.
Tossal de Rus i Puigllançada

El cim del Puigllançada, ben nevat, amb el Pedraforca al fons a l'esquerra.El Puigllançada és un cim de 2.400 metres i escaig que senyoreja la capçalera del Llobregat,...

Fonts i boscos de Viladrau (892 m.)

Dissabte 19 de març de 2016Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h. (4,8 km.)Desnivell: 100 m.Dificultat: Normal.Programa: Sortirem a...
Els Cinc Cims de Corbera de Llobregat

5.03.16  Aquest passat dissabte, el meu germà Esteve i jo hem fet caminant, i corrent en alguns trams, el recorregut de la cursa de muntanya Els Cinc Cims de Corbera de...
Ressenyes del Sector Folló dreta.

En Joan Boter ha equipat aquest nou sector i em fa arribar les ressenyes perquè les difongui. Moltíssimes gràcies per la feinada, els que heu escalat en aquesta paret ja...