Directe Núria

26-09-2018 Monestir Gorros Miranda de les Magdalenes Via  : Directe NúriaSembla que torna la calor, busquem entre diferents opcions i surt aquesta meva oblidada via,...

Serra Cavallera – Ripollès

Serra Cavallera 23-09-2018. Per Jordi Borràs. Un dels cims més coneguts per tots els que ens agrada la muntanya és el Taga de Ribes, a la Vall del Freser. I els que tenim una...
Coll pregon (matagalls)

Coll de Bordoriol-Coll Pregon-Font de Coll Pregon-Font de Mosquits-Font de Llops-Font de Pastors-Coll de Bordoriol Font de Coll Pregon Font de Mosquits Font de...
Roca del Joc (1.615 m.)

var Latitud_sortida = 42.225550; var Longitud_sortida = 1.947494; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ferrata Otirol Etagác, K7 (180 mts)

El plan inicial amb Òscar era anar a fer esportiva al sector de la Blanca, però un cop a lloc, resulta que cap dels dos portava corda. Entre tots dos no fem un cervell normal....
Amagatall de Fantasia al Doll.

Interessant ruta de tall aventurer majoritàriament d'escalada interior malgrat una primera tirada amb força ambient.Sembla ser que la via ja compta amb una desena de...
Passejada per l'Anoia

Aquest cop ens hem decidit per l'Anoia, una ruteta d'uns 100 km entre Jorba i la Pobla de Claramunt.Iniciem la ruta a Jorba per seguir el camí de les Ulleres i fer cap a les...
Taga

Ribes de Freser, Taga, Ribes de Freser.
Matagalls, Agudes, Turó de l'Home

Collformic, Matagalls, Sant Marçal, Les Agudes, Turó de l'Home, Sant Marçal, Matagalls, Collformic.Distància: 30.000 m.Desnivell positiu: 2.000 m.
Taga

Ribes de Freser, Taga, Ribes de Freser.Distància: 12.000 m.Desnivell positiu: 1.100 m.
Pedalant als peus del Taga

Monument a XirinacsDistància: 38 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 7 h.Punt de sortida: Campdevànol.Agradable ruta que esmena sobre la marxa els...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...
Portella d'ogassa

Església de Sant Martí d'Ogassa-La Portella-Sant Martí d'Ogassa
Esperó Jaume Caselles al Tossal de la feixa.

Més que per l'escalda en si la via ens ha semblat atractiva pel racó solitari on està ubicada i per lo curiós del canvi de roca. Iniciarem l'escalada sobre el típic...
Matagalls (1.697 m.)

Dimecres 6 de desembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarques del Vallès Oriental, Osona i la Selva.Temps aproximat: 3 h. 30 m. (7,6 km.)Desnivell:...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Escalant a Alòs

Aquest dissabte s'anunciaven pluges generalitzades a tot el país però a ponent era a on menys afectarien. Així que amb el Toni ens dirigim a Alòs de Balaguer a veure si la...
Taga (2040 m.) i Puig Estela (2013 m.)

Fa uns anys, anar al Ripollès des del pla de Lleida era tota una aventura. Amb cotxe, un llarg viatge, i amb transport públic, una epopeia només reservada per als més...
Via ferrada i camí equipat de Ribes de Freser

17.06.17  Com que l’estiu ja és aquí, i comença a fer massa calor per segons què, ara toca cloure el programa de sortides “ferrateres” fins a la tardor, i quina...
El Taga des de Ribes de Freser

7.06.17  Abans que arribin les vacances d’estiu, la colla dels dimecres ens reunim per cloure la temporada d’excursions amb una ascensió de categoria: el Taga des de...
Recaderia vertical

DIMECRES, 14 DE JUNYAquest dimecres sortim amb el VISA amb un objectiu molt concret i desconegut. Fa molt de temps que tinc en cartera conèixer aquesta zona, (he escalat alguna...
Fent trampa a la misión imposible

No ens amaguem de res. Hem fet trampa a la Misión imposible del Serrat del Poll d'Alòs de Balaguer. I creiem que és una opció molt interessant. Què passa? Doncs que en el...
Més alos de balaguer: via matagalls

Dimecres vaig anar a fer la via Sordones Mon Guef i el divendres em proposen anar a fer una petita col·lectiva un altre cop a Alòs de Balaguer. No puc dir que no. Aquest...
Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Croquis del Barranco de Sorrueda.

Aquí hem visitat el sector La Fuente on hem anat fent les vies que recomana la guia,hem començat per sobre de la font  i hem anat seguint a la dreta. Les vies que hem...
De Ribes de Freser a Planoles

5.04.17  Per estrenar aquesta primavera com cal, els de la “colla dels dimecres” arribem a bona hora a l’estació de Ribes de Freser. Malgrat que quan hem sortit de...
El taga

Un altre cop el mal temps ha coincidit amb el cap de setmana, i els plans per anar dos dies per la regió de Camporrells  s'ha n'anat a norris. Un front de l'Atlàntic ha...
Taga (2.040 m), amb esquís

Avui no estava previst venir al Taga per fer aquesta ascensió clàssica, però el mal temps que s'havia anunciat per ahir dissabte ens ha fet canviar de plans i la sortida de...
Volta al Pedraforca

Per aquells que no es veuen amb cor de ni amb forces remuntar 900 m. de desnivell en un no res per a tornar-los a perdre tot seguit, o per als qui els genolls o el vertigen els...