Via

Via " L'esperó de l'Ana"

Aquest mes passat, amb en Pany, hem obert una via que comença uns metres abans de la passarel·la i que, en 4 tirades, acaba a la cresta per on passa la via minyons de...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...
SERRAT DE LES ESTELES (1952,2 m) per Espinalbet.

CIM: Serrat de les Estelles (1.952,2 m) per Espinalbet,COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: BerguedàDESNIVELL: +730 mHORARI: 4 h. (2h 10 min + 1h 50...
De Tona a Tagamanent

Iniciem la sortida al restaurant 4 Carreteres de Tona, són a prop de les 10 i el dia és fred i assolellat.Cap al Pont del Molí on trobem un camí empedrat amb uns petits...

Sant Martí d'Ogassa-Taga-Refugi forestal de Sant Jordi-Sant Martí d'Ogassa
Primers cims del 2019

Santa Magdalena de Puisac – Taga – Puig Estela – Pedra dels Tres Bisbats19,1 km. 5 hores 10 minuts 1167 metres de desnivellQuè millor que començar l’any pujant alguns...
Ja som a Festes de Nadal

Ja som a les Festes de Nadal. Com aquell que res hem passat de buidar les platges a omplir de llumetes "kitsh" determinats carrers de viles i ciutats. Amb la prèvia enguany,...
MATAGALLS des de Viladrau

El Matagalls esta considerada una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya i un dels grans referents literari. Juntament amb Montserrat i el Canigó conforma el...
Per la serra de l'Arca

7.11.18  Per a la “sortida dels dimecres” d’aquest mes de novembre, hem pujat a la serra de l’Arca, mola situada al nord del poble d’Aiguafreda, entre les rieres...
El Sui (1.318 m.)

Dissabte 17 de novembre de 2018Hora de sortida: ¾ de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.Temps aproximat: 4 h 45 mDesnivell: 480 m (acumulat)Dificultat (1):...
Turó del Tagamanent

Turó del Tagamanent, 1056m. Hi havia el castell de Tagamanent, el castell estava sota el domini dels comtes de Barcelona. Actualment hi ha l'Església romànica de Santa Maria,...
Esperonet Utopia al Cingel de la To.

Vàrem anar a espetagar en aquest cingle rebotits d'una altre paret. Un ràpid cop d'ull a la xarxa ens va donar a entendre que aquesta era la via més repetida de la paret,cosa...
MATAGALLS (1697,2 m) des de Sant Bernat

CIM: MATAGALLS (1.697,2 m) des de Sant BernatVÉRTEX CARTOGRÀFIC: 294106001COORDENADES CIM: 41º48'31.66” N /2º22'57.86”E COMARCA:Vallés Oriental / OsonaDESNIVELL:854,6...
Directe Núria

26-09-2018 Monestir Gorros Miranda de les Magdalenes Via  : Directe NúriaSembla que torna la calor, busquem entre diferents opcions i surt aquesta meva oblidada via,...

Serra Cavallera – Ripollès

Serra Cavallera 23-09-2018. Per Jordi Borràs. Un dels cims més coneguts per tots els que ens agrada la muntanya és el Taga de Ribes, a la Vall del Freser. I els que tenim una...
Coll pregon (matagalls)

Coll de Bordoriol-Coll Pregon-Font de Coll Pregon-Font de Mosquits-Font de Llops-Font de Pastors-Coll de Bordoriol Font de Coll Pregon Font de Mosquits Font de...
Roca del Joc (1.615 m.)

var Latitud_sortida = 42.225550; var Longitud_sortida = 1.947494; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ferrata Otirol Etagác, K7 (180 mts)

El plan inicial amb Òscar era anar a fer esportiva al sector de la Blanca, però un cop a lloc, resulta que cap dels dos portava corda. Entre tots dos no fem un cervell normal....
Amagatall de Fantasia al Doll.

Interessant ruta de tall aventurer majoritàriament d'escalada interior malgrat una primera tirada amb força ambient.Sembla ser que la via ja compta amb una desena de...
Passejada per l'Anoia

Aquest cop ens hem decidit per l'Anoia, una ruteta d'uns 100 km entre Jorba i la Pobla de Claramunt.Iniciem la ruta a Jorba per seguir el camí de les Ulleres i fer cap a les...
Taga

Ribes de Freser, Taga, Ribes de Freser.
Matagalls, Agudes, Turó de l'Home

Collformic, Matagalls, Sant Marçal, Les Agudes, Turó de l'Home, Sant Marçal, Matagalls, Collformic.Distància: 30.000 m.Desnivell positiu: 2.000 m.
Taga

Ribes de Freser, Taga, Ribes de Freser.Distància: 12.000 m.Desnivell positiu: 1.100 m.
Pedalant als peus del Taga

Monument a XirinacsDistància: 38 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 7 h.Punt de sortida: Campdevànol.Agradable ruta que esmena sobre la marxa els...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...
Portella d'ogassa

Església de Sant Martí d'Ogassa-La Portella-Sant Martí d'Ogassa
Esperó Jaume Caselles al Tossal de la feixa.

Més que per l'escalda en si la via ens ha semblat atractiva pel racó solitari on està ubicada i per lo curiós del canvi de roca. Iniciarem l'escalada sobre el típic...
Matagalls (1.697 m.)

Dimecres 6 de desembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarques del Vallès Oriental, Osona i la Selva.Temps aproximat: 3 h. 30 m. (7,6 km.)Desnivell:...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Escalant a Alòs

Aquest dissabte s'anunciaven pluges generalitzades a tot el país però a ponent era a on menys afectarien. Així que amb el Toni ens dirigim a Alòs de Balaguer a veure si la...