Tallada

Via secouristes

DIJOUS, 03 DE SETEMBRE Aquesta setmana, abans que no s’acabin les vacances i tingui els horaris mes reduïts, tinc ganes de fer una d’aquelles escapades ràpides al...
ROCA ENTRAVESSADA (2.928m) i PIC DE MEDACORBA (2.913m)

Alçada mínima: 1.567m Alçada màxima: 2.928m Distància: 13,4 kmTemps empleat: 8h45m (aturades incloses) Desnivell + : 1.492m Desnivell - : 1.509m ARINSAL – REFUGI PLA DE...
Ascensió al Puig de Tretzevents (2.731 m)

El Puig de Tretzevents (o de Tres Vents com el denominen els mapes francesos) és un dels darrers cims pirenencs de més de dos mil metres. Més a l'est només queden algunes...
Seguint les passes dels maquis pel cadi

L’altre dia vaig pujar als prats de Cintarro i vaig recórrer uns trams tan encisadors que he volgut repetir la sortida en sentit invers i trobant sorpreses que captiven a...
Màquina Total a Àger.

Una via més d'Àger,sinó anem una mica sueltos amb el tema de la finura farem força Ae.S'ha de dir que els Ae's són sobre burins prou sans i amb passos llargs de manera que...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Molló dels tres Termes. Montsià

22 de maig del 2020Donat l'estat d'alarma, em plantejo el repte de fer una  volta llarga i molt interessant pel Montsià, sempre dins del terme municipal de Sant carles de...
Volta a Sabadell

28,8 km. 4-34-50 9-32 x km. 405 de desnivell positiu.Powered by WikilocDes del moment que ens van deixar sortir a fer esport que tenia al cap donar la volta a Sabadell tractant...
#maifemcimmountainkitchen

Dissabte 18 d’abril de 2020 – 35é dia de confinament (37é a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1...
PIC DE MATAGALLS (des del Coll de Bordoriol)

Just ahir al matí la tempesta "Gloria" donava les seves últimes fuetades per arreu del territori i avui, tal com havien pronosticat, s'aixecat un dia clar i assoleiat. En el...
Aladaglar 1º part. informació pràctica

De fet no sé gaire com començar aquesta entrada.… Ens va agradar conèixer aquest lloc remot, autèntic, inalterat i espectacular, que semblava que haguessim anat al...
La meravella geologica: els feixants del montsec

L'excursió més superba del Montsec - al meu pobre criteri - és la que transcórrer pels Feixants del Montsec. És com anar amb un parapent i anar volant la cinglera del...
Passejant pel Bellestar

26 d'octubre de 2019Dins del calendari d'activitats del Parc Natural de la Tinença de Benifassà, el passat 26 d'octubre vam portar a terme una "Passejada cultural pel...
D'alberola a la punta d'ossos (montdevi)

Arranjant l'entrada del camíEls companys del CE del Penedès em comenten que estan preparant una excursió per la serra de Montdevi. Fa anys que ens coneixem, de quan...
Herois de l'1 d'octubre

DISSABTE, 30 DE NOVEMBREEl mes novembre ja esta a les acaballes i no es pot dir que hagi sigut molt productiu amb el tema d’escalada , però que hi farem. Cal aprofitar els...
Diuen

Rosa d'Abril, V+ (95m) Pala del Coll, Montroig.Avui m'han enganyat. Jo volia fer una via curta, fàcil i ràpida. Duia la corda d'esportiva per fer més força després, passant...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
Puig de la Força, Cingles de Tavertet

Dimecres 13 novembre 2019Club Nàutic de Sau, Riera de Balà, Tavertet, Puig de la Força, Club Nàutic de SauDistancia     12,51 kmDesnivell     ...
Cueva de los Arnales

Després de la intensa jornada de muntanya d'ahir al Tendeñera, avui toca tornar a casa però hem volgut aprofitar que estàvem per aquestes contrades per fer una activitat...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
Baixada de Vens

Avui, cinquè i darrer dia de la nostra travessia pel Mercantour, teníem prevista una etapa curta perquè havíem de tornar a casa i ens quedaven unes 8 hores de cotxe....
Fonts de Canet lo Roig. Maestrat.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px...
Cim Ararat 5137 metres - del 14 al 21/8/2019

Una vista des de l'inici del camí al camp 1. L'Ararat per molts és conegut per l'historia de l'Arca de Noè, per els habitants de l'Anatòlia (Est de Turquia) el coneixen...
Els Baluards de Tortosa.

5 de maig de 2019Dins del calendari de sortides de Terres de Cruïlla per al 2019, des del Camp d'aprenentatge del delta de l'Ebre, i donant continuïtat a la sortida de les...
Gredos (3): circumval·lació a la galana

Impressionant recorregut per les altes valls de la Serra de Gredos: Comencem pel cercle de l'Almanzor i després visitem el cercle de 5 Lagunas.Pugem per la canal de los...
PEDRAFORCA-EL GAT.Via HOMEDES.

23/07/19. La via Homedes oberta el 1935, va ser una gesta en el seu temps, avui en dia és una de les clàssiques indispensable del Pedraforca. Totes les...
PIC D'AURIÒL i PIC DE TAULADES per la Vall de Bésines

Alçada mínima: 1550mAlçada màxima: 2695mDistància: 22,2kmTemps empleat: 8h35m (aturades incloses)Desnivell + : 1461mDesnivell - : 1451mVALL DE BÉSINES – PIC D’AURIOL...
Santi Sagaste a Peña Rueba

L'endemà de Riglos, anem a Peña Rueba, el gran massís de conglomeras situat just a l'oest. No ho hem mirat gaire, i triem la via Santi Sagaste mirant les ressenyes, sense...
Els miradors de les Fogueroses

14.05.19  Les Fogueroses constitueixen un dels indrets més ferèstecs i atractius del massís de Sant Llorenç del Munt. Es tracta d’un conjunt de cingles i agulles...
Siurana - Grau dels Masets.

Salida con el grupo del M.A.E y somos unos cuantos, Joan, Samu, Pau, Lorenzo, Pau, Aina y yo mismo, una vez llegamos a Siurana, el grupo propone ir al Grau dels Masets, yo...