Tarbes

Tarbesó

El pic de Tarbesó (2.364 m) està situat al Donesà (Arieja). Un cim i una excursió que recomano molt per les panoràmiques excepcionals que té dels vessant nord dels...
Dent d'Orlú (2.222 m.)

var Latitud_sortida = 42.682465; var Longitud_sortida = 1.941802; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Ascensió a la Dent d'Orlu (2.222 m)

Sortida típica de tardor, gaudint dels magnífics boscos i dels grans paisatges de l'Ariège. Avui la previsió meteorològica era dolenta per a tots els Pirienus però el...
Refugi Oller

Hem vingut al Capcir, gairebé al límit de l'Ariège, amb la intenció de fer el Roc de Madres, un cim fàcil que es pot fer a l'hivern amb raquetes o, si hi ha força neu,...
Tarbésou (2.364 m) amb esquís

Després de les darreres nevades la muntanya està força bé per practicar l'esquí i hem aprofitat per fer aquest cim, d'una altitud modesta però molt esquiable. Precisament...
Tarbesó (2.364 m.) amb esquís

//--> Avancem per la coma del riu Maure cap al Tarbesó Terreny obert i fàcil Foquejant per la gran coma del riu Maure Ens enfilem...
Cimet (2.423 m.)

//--> Pugem molt fort pel Serrat d'en Sur Cabana de pastors del Serrat d'en Sur De sobte apareix el Cimet davant nostre Pujant fort...
ARIÈGE, PIC TARBÉSOU 2364m

26/08/15. Avui ens arribem fins l’Ariège per fer el Pic del Tarbésou, un pic modest (2364m), però un altre bona talaia per a gaudir de les vistes i cims de l’Ariège, a...
Volta al midi de bigorre: col du tourmalet

Continuem amb la concentració al càmping de Bagnères de Bigorre. La météo continua sent molt bona pels propers 3 dies així que ens llevem d'horeta, un esmorzar lleugeret i...
Els Perics pels estanys de Camporrells

13.09.14  Des que el juliol de 2010 vam pujar al Puig Peric des de les Bulloses que ens vam quedar amb ganes de fer aquesta mateixa ascensió pel sector de Camporrells, un...

Esqui de Muntanya : Mijanes i St Pere dels Forcats

21 i 22 de desembre de 2013 Cap de setmana de curses verticals. Els dissabte a la tarde “Cursa vertical de Mijanes”, petita estació d’esquí a l’Ariege...
Per la muntanya de Taba

5.07.13  El massís o muntanya de Taba es troba situat a l’Alt Arièja, entre el Païs d’Olms, al nord (terra de castells càtars, com Montsegur) i la vall principal de...
Estany de Rabassoles

L'estany de Rabassoles és un d'aquells indrets màgics dels Pirineus que mereix una excursió que es pot completar amb la pujada al proper pic de Tarbesó. Està situat a la...