Tardor

Mos agraden TOTES... i anar fent

Pateixo una malaltia que empitjora, un virus incurable que m'intoxica cos i venes.Estic enganxat al verí de les apertures.Faig un viatge de sis dies a Oman i m'enduc...
Fortificacions de vilamos: tro de tres pois

Baixo de Vilamós i de sobte observo una fortificació damunt d'un turó. No puc evitar d'aturar el cotxe i anar a posar el nas. Informació per la localització:  una mica...
Aladaglar 1º part. informació pràctica

De fet no sé gaire com començar aquesta entrada.… Ens va agradar conèixer aquest lloc remot, autèntic, inalterat i espectacular, que semblava que haguessim anat al...
3 Vies: Derzu Usala, K i Tardor calenta

Aquest dissabte tornem a coll Roig amb en Jordi i el Joanet, ells volien fer les vies K i Tardor calenta i nosaltres ens decidim per la Derzu Usala, que en Pany encara no havia...
Tardor Calenta

28-12-2019 Montgrony Coll Roig Via : Tardor Calenta Amb un bon Sol es el lloc perfecte, provaré el peu a veure com respon en aquesta nova via que ja ha esdevenir una clàssica...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
Cercant a chillida per barcelona

De tant en tant em toca anar a Barcelona. No m'agrada anar als llocs turístics però trobo que hi ha moltes raconades molt interessants i que aprofito per descobrir. Té un...
Via TRIPIJOCS al FOLLO

Aprofitant la llum i la temperatura encara adient de les tardes d'aquesta mogudeta tardor ens atancem als Cingles del Follo des de la població de Tagamanent.Fem...
El Talló des del coll de Pera

24.11.19  Abans no comenci la voràgine de les festes nadalenques, el darrer diumenge de novembre ens reunim una bona colla per fer l’última col·lectiva de l’any. El...
Sierra de sis

La Serra de Sis forma una llarga carena que s'extén des de Bonansa fins a les proximitats de Caixigar. Formada per un llarg i ample llom herbós constitueix històricament un...
Jardins del Palau de Pedralbes

Descobrirem uns jardins senyorívols amb una gran varietat d'arbres, arbustos i plantes. Camins que ens conviden a passejar i a descobrir racons íntims i...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Plaques d'orgasme: tardor calenta

En Toni Vilaseca obra una via damunt de Coll Roig (Santuari de Montgrony) i em diu que m'animi a fer la segona repetició de la via. Una idea que abans tenia certa...

Bany de tardor

“Això és un bany de tardor”, comentava la Mercè. És aquest exactament el resum de la sortida d’ahir: un bany de colors, de fulles, de fajos immensos. La...
Coves de Mitjavila. Coratxà

19 d'octubre de 2019 El passat 19 d'octubre una proposta del Parc Natural de la Tinença em va cridar l'atenció: "A caminar a la Tinença, descobrint les coves del...
Tardor calenta

DIMECRES, 13 DE NOVEMBREAquest mes sembla que es presenta malament per a poder sortir a escalar, desprès del pont de novembre en que va fer mal temps i jo encara estava tocat...
Font de la Tosca i gorgs de la Masica

9.11.19  Agradable passejada de tardor pel sector comprès entre Vallfogona de Ripollès i el vessant nord de la serra de Milany, a través de boscos i torrents que baixen...
TARDOR AL MONTSENY  (Fagedes de Santa Fe)

TARDOR AL MONTSENY (Fagedes de Santa Fe)

Un cop més aprofitem aquests dIes de la tardor per fer una visita al Parc Natural del Montseny i concretament a les fagedes situades en els vessants del Turó de l'Home i les...
Fred, neu i llums del Piri

novembre de FREDLa tardor s'acaba, els dies s'escurcen i ja enyorem un sol esmorteït que no calenta.Cerquem solanes arrecerades del vent del nord, de la neu i del gel, parets...

En plena tardor

Aquest any la tardor s’ha fet esperar, però per fi ja la tenim aquí. Res millor que gaudir-la en plena natura, en aquest indret encisador: el torrent de la Cabana o dels...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Via TARDOR CALENTA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 9 de novembre de 2019La via que proposem aquest cop està total equipada amb parabolts, escalada de poc compromís i discontínua però molt divertida i ràpida....
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via TARDOR CALENTA.

6/11/19. Quan vam repetir la via Malalts de roca al Coll Roig, recent re-equipada per Santi Sanz vam coincidir amb ell, li vaig preguntar per unes plaques de...
Travessa al Golfet de Falaguer

Al sud del Cap d’Oltrera s’hi forma el Golfet del Falaguer, un indret de difícil accés on trobem alguns penya segats prou interessants per a l’escalada...
Al voltant del tossal de Cambrils

27.10.19  El darrer diumenge d’octubre, i ja ben entrada la tardor, iniciem les sortides mensuals programades, també conegudes com “Les excursions del Samarra”....
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Via Silenci. Paret de l'observatori. Ager

Aquesta tardor ens apropem a Ager per estrenar la guia nova que ha publicat en Luichy.Comencem per aquesta bonica i recomanable via anomenada Silenci. Nom, que no entenem...
Boscos d'Ogassa i Bruguera a la tardor

Els boscos que hi ha des d'Ogassa a Bruguera tenen la seva màxima esplendor de tardor a finals d'octubre. Els podeu recorre seguint la carretera que uneix aquests dos pobles a...
Ascensió al Pic des Trois Seigneurs (2.198 m)

El Pic des Trois Seigneurs és una gran talaia de l'Ariège. És un pic de poca altitud, no arriba als 2.200 m, però té una gran prominència, de més de 680 metres. A més,...
GR3: Bellver de Cerdanya - Alp

Avui hem iniciat, amb la colla del GR, un nou projecte, el GR3, que seguirem per etapes com hem fet amb tots els anteriors, a raó d'una sortida mensual. El GR3, anomenat Sender...