Tarragones

Pel Tarragonès

Aquest cop hem anat cap a Tarragona, pels voltants de Constantí.Després d'un bon esmorzar a l'Eric iniciem la ruta cap a Constantí, tot fen parada a les ruïnes de...
Marxa dels castells del Baix Gaià (116 m)

Diumenge 27 de gener de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Tarragonès.Temps aproximat: 6 h 30 m (26,5 km)Desnivell: 480 m (acumulat)Dificultat...
Els avencs de la Febró (1.016 m)

Dissabte 12 de maig de 2018Circular al voltant de la MussaraHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Camp.Temps aproximat: 4 h 30 mDesnivell: 240 m.Distància:...
Pantà del catllar.

Descripció de la ruta; caminada no gaire llarga (a prop de 10 quilòmetres), i amb poca pujada (no arribem als 200 metres de desnivell), amb diversos punts d'interès, que en...
GR 7: Bejís - Andilla

Anterior: (Caudiel) - Masadas Blancas - BejísEl GR 7 deja en esta etapa la provincia de Castellón para entrar en la de Valencia por la comarca de los Serranos. Atrás queda...
Coves del Llorito. Tarragona

Presentem les topografies de les pedreres subterrànies denominades en el seu conjunt com Coves del Llorito.Situació i accésTerme municipal de Tarragona, Tarragonès....
Tomb de la cabrafiga

Puig de la Cabrafiga (612 m)Dissabte, enmig de l'onada de calor que estem patint, vam anar fins a Pratdip. La idea era pujar al Montredon i el Cavall Bernat de Llaberia però el...
Tarragonès en btt amb l'aem

Diumenge em trobo amb gent de l'AEM a la Pobla de Montornès per realitzar un atrevit recorregut pel Tarragonès en BTT. Comencem en direcció a l'ermita de la mare de Déu de...
Del mar a l'aneto - 2ª part

Dijous 2 d'abril el Xavi s'ofereix per acompanyar-me a Vinaixa, des d'on arrancàvem a les 8h en direcció a l'Albi per la carretera antiga. En Xavi em va acompanyar uns km,...
Torre del moro i tossa grossa de montferri

Dilluns vol dir festa. Quedo amb la Marta a Montferri. Encara no sabem del cert cap on volem tirar però trobem una ruta prou interessant i que és la principal d'aquesta...
PUIG DE L'ALIGA de CANYELLES (464,2 m.)

CIM:Puig de l'Aliga de Canyelles (464,2 m.)COMARCA: Garrar i Alt PenedèsHORARI: 1h 55 min. (1 h.05 min. + 50 min.)DENIVELL:360 m.DIFICULTAT:Fàcil NOTA PRELIMINARHom...
Valls - tarragona en bici

platja Llarga de TarragonaNo recordo quan de temps, però feia molt que no em trobava amb 2 vells amics de l'Espluga. Així que havíem de muntar una sortideta per poder...
Alt camp i tarragonès per carretera

Santes CreusQuedo amb en Tomás a Tarragona. Enfilem cap a Sant Pere i Sant Pau i continuem direcció a la Secuita, on hem quedat amb en Manel. El "Trio Lechuga" capitanejats...
La Mola de Bonastre

La Mola de Bonastre, amb 317 m és el cim comarcal del  Tarragonès.Temps: 1h 30' aprox.Desnivell acumulat: 260m. pujar i baixar.Època ideal: QualsevolDificultat:...
Puig de Cabrafiga, una petita gran volta!!!

A mitjans de Maig un grapat de Trempapics vam fer un volt per un contrafort de la Serra de Llabería ben visible des de gran part del Tarragonès.Vam sortir de Pratdip, poble de...
Tarragonès expréss...

Barri tarragoní del SerralloEn Tomás em diu de sortir una estona pel seu jardinet. Agafem la nacional de la costa fins a Torredembarra i Roda de Barà. Continuem cap a...
PR C-1: (Valls) - Puigpelat - Reus

Un dia d'aquells que no sabia ben bé què fer ni on anar, em vaig posar a mirar el llistat de PRs de la FEEC i el primer que vaig trobar va ser el PR C-1, de Puigpelat a Reus;...
Tortosa - tarragona en btt

Dijous 13 de juny. Fa 2 dies que m'ha trucat en Tomás per anar a probar un track. Es tracta de baixar en tren a Tortosa i pujar fins a Tarragona enllaçant camins d'asfalt i...