Tarrega

Pic de Pavots (3.121 m)

Dissabte 2 i diumenge 3 de setembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de nou del matí de dissabte.Ubicació: Comarca de la Ribagorça.Temps aproximat: 10 h (21 km)Desnivell: 1.630...
És tard i vol ploure

Tàrrega, V (180m) Roca dels Arcs, Vilanova de MeiàTard no és, però fa una estona plovia i d'aquí una estona tornarà a ploure. Hem sortit de casa plovent, però l'optimisme...
Rosa del Sud a la Roca dels Arcs.

Guapa via força variada amb les típiques franjes de Vilanova i alguns trams més fins. Els llargs són força mantinugts i pel pany de paret que creua encara te força...
Rosa del Sur a la Roca dels Arcs.

Feia molts dies que no anava a la Roca dels Arcs i encara que sembli estrany hem anat a repetir una via gairebé equipada amb roca gens gastada, que ja és difícil a aquestes...
Volta al pantà de sant llorenç de montgai.

Descripció de la ruta; excursió circular, que dóna la volta sencera al perímetre del pantà de Sant Llorenç de Montgai. Recorregut apte per a tothom, sempre proper a les...
Un tomb per la Gebrada

La intenció era fer un tomb per la Segarra per beure la boira gebradora, com sembla que el divendres es va aixecar la boira i el sol escalfa de valent, no vàrem veure ni...
LA FITA ALTA (286,4 m.)

Foto: CataCIM: La Fita Alta (286,4 m.)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 257115001COMARCA:Pla d'UrgellDESNIVELL: +60 m.HORARI: 45 min. (25 min. + 20 min.)DIFICULTAT:...
Clot de l'infern, la Coma-la Pedra (Solsonès)

Hi han sortides que planejades amb uns objectius modestos ofereixen sorpreses molt agradables. Cal, de vegades, gaudir d'aquestes perquè ofereixen un coneixement de terres que...
En bici per l'urgell

lo Pilar d'AlmenaraDissabte. Bon temps. Carreguem les bicis i anem cap a Claravalls, entre Tàrrega i Agramunt. Tenim ganes de conèixer una mica més una comarca, sovint...
La Panadella – Tàrrega (710 m.)

Dissabte 2 i diumenge 3 d’abril de 2016El Camí català de Sant Jaume – Seguint la fletxa grogaHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarques de l’Anoia, la Segarra i...
Pic del Salvaguardia (2.738 m.)

Divendres 3 i dissabte 4 de juliol de 2015Hora de sortida: Divendres el més aviat que es pugui.Ubicació: Comarca de la Ribagorça.Temps aproximat: 6 h. 30 m.Desnivell: 980...
Arrúbal - Logroño

Finalment hem completat, amb l'etapa d'avui, el Camí Català de Sant Jaume, que va des del Santuari de Montserrat fins a Logroño, on enllaça amb el Camí Francès, el més...
Via SAME a la Roca dels Arcs

Dies enrera ens reunim en Marçal, en Ricard, en Toni i un servidor per anar a escalar a Vilanova de Meià. Ara fa temps que no hi anem i amb el solet i la "caloreta" que diuen...
A la Airgambois (Vilanova de Meià)

**Escalem aquesta ràpida via oberta per J.Armengol el XI del 2001 del pany curt de la roca dels Arcs, on les primeres tirades són verticals i la resta ja va ajagut fins al...
Vf castellot de baells.

Baells és un petit municipi de 124 habitants, situat a la Comarca de la Llitera (Osca). Molt a prop de la població i trobem el Castellot de Baells, un gran bloc de...
Amor per les savines: via tarrega

Ressenya El col·leccionista de viesLa via Tàrrega a la Roca dels Arcs de Vilanova de Meià té el regust de via clàssica desequipada. Quan acabes la via sents un gran estima...
A la Bukanan i Pastelina (Roca dels Arcs)

**Escalem la Bukanan amb aire de vigilants de la platja. Bona línia en el seu estil i el que dóna de si el pany en aquesta banda de la Roca dels arcs.   Poc...
GR 3: Agramunt - Tàrrega

Fora del Pirineu, la zona de Lleida és la que menys han recorregut les meves cames, i buscant alguna proposta atractiva vaig descobrir aquesta etapa del GR 3 que em permetia, a...

Gr3 a les terres de lleida

Si voleu saber per on passar el GR-3:De Tàrrega a Vallbona de les Monges:http://excursionsdeljoanramon.blogspot.com.es/2013/12/gr-3-de-tarrega-vallbona-de-les-monges.htmlDe...
Escobes, les espines amb orujo es treuen millor

A mitjans de Juliol un grapat de Trempapics vam fer una incursió a terres Andorranes, teníem un repte a assolir, en Rankor tenia feia anys entre cella i cella un pic icònic,...
A la Rosa del Sur (Vilanova de Meià)

**Aquesta deu ser de les darreres obertures a la Roca dels Arcs, com diu l'ABC, encara s'hi obren vies!? Troba un bon forat a l'espai que quedava entre l'esquerra de les bones...
Velilla de Ebro - Pina de Ebro

Velilla de Ebro - Gelsa - Quinto - Estación de Pina de EbroAvui hem completat el Camí de Sant Jaume de l'Ebre amb una etapa relativament curta, de 20 km, entre la població...
Rosa del sur

DISSABTE, 30 DE NOVEMBREAvui tornem a Vilanova com per reforçar el que dèiem la darrera setmana, que aquest petit recó és el nostre refugi quan fa fred . Però avui anem amb...
Culebres i Vallhiverna des de Llauset

Per fi vaig tenir l'oportunitat de conèixer de primera mà un d'aquells llocs mítics del Pirineu; no tant pels cims que vam ascendir (que també... no cada dia es pugen dos...
Via buenas vibraciones

DIUMENGE, 24 DE NOVEMBREAmb el fred que està fent ja va sent hora de començar la temporada de Vilanova de Meia. El Visa gran ja en tenia ganes!!.Per no fer un començament de...
Buenas vibraciones, 175m 6a (Vilanova de Meià)

**Bona ruta poc equipada amb roca molt bona en conjunt i amb els típics murs plomats i desequipats! farcits de ganses que fins que no els escales no sembla que puguin tenir el...
Feliç adeu!!

...

TOSSAL GROS DE VALLBONA (804 m.)

CIM: Tossal Gros de Vallbona (804 m.)COMARCA: L'UrgellHORARI: 45 min. (25 min. + 20 min.)DESNIVELL: 100 m. (tan de pujada com de baixada)DIFICULTAT: FàcilRESUMAquest cim és...
Marxa mascança: fruir pel pla d'urgell

Els companys del Club Excursionista de Linyola organitzaven la II marxa Mascançà. Erem 150 caminadors/es. Es palpava les ganes de fer la feina ben feta. Enhorabona.Des de la...
Marxa de Montserrat (Per Pere Borrell)

4a Caminada Sants-MontserratPublicat el 12 maig 2013 per perebor Link al web del PereLes marxes nocturnes mai m’han agradat, bueno, dubto molt que algú li agradin…a...
Tàrrega - El Palau d'Anglesola

Tàrrega - Vilagrassa - Anglesola - Castellnou de Seana - El Palau d'AnglesolaVuitena etapa del Camí de Sant Jaume, entre Tàrrega i El Palau d'Anglesola. Hem arribat en...
Vies Navarro i Tàrrega a la Roca dels Arcs

Anem molt endarrerits amb les entrades al blog. Aquesta ja és de fa un munt de dies. Doncs ens dirigim en Josep, la Mercè, en Ricard, en Toni, l'Esther, i un servidor cap a...
Montardo (Presa de Cavallers)

Recorregut: Presa de Cavallers – Planell de Riumalo – Estany Negre – Refugi Ventosa i Calvell – Estany de Travessani - Estany Monges – Coll de Collcrestada –...
Ermita de La Pertusa - Congost de Mont-Rebei

Recorregut:Aparcament Collet de La Pertusa – Mas de La Pardina – Mas de Carlets – Estret de Mont-Rebei – Pont penjat.Recrregut i mapaDescarregar Track de la ruta La...