Tavascan

La Porta del Cel

var Latitud_sortida = 42.671442; var Longitud_sortida = 1.313139; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta dels tres cims a Tavascan (MBEAS3/4)

***Aquesta és una ben bona volta a l'accessible cubeta de Tavascan des de la petita i discreta estació d'esquí alpí i de fons. Té l'avantatge que gira amb el sol i es van...

Estany de Flamisella (2.207 m.)

Dissabte 15 d’octubre de 2016Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Pallars Sobirà.Temps aproximat: 5 h. 45 m.Desnivell: 847 m.Dificultat: Mitjana.Programa:...
Ascensió als Pics de Broate

Una vegada més, les previsions de la méteo no s'han acabat de complir i el mal temps no ens ha permès completar les activitats previstes. Ahir al vespre vam anar a dormir al...
Refugi de Broate

Novament hem vingut a la vall de Broate per intentar completar l'ascensió al Sotllo, que vam intentar l'any passat i no vam poder fer a causa del mal temps. Avui hem fet...
Refugi de Certascan

Avui hem iniciat l'aventura de l'ascensió de final de temporada del grup del GR. Com cada any, hem triat un cim que sigui accesible per a tot el grup i que tingui prou entitat...
Al Ventolau en circular

Pala final del VentolauDistància: 13 kmDesnivell: 1300Dificultat: mitjana-alta, BE/S3Durada total: 6 hPunt de sortida: Estació de TavascanDia: dissabte 6Ja hem pujat diverses...
Skimo per Tavascan (Pallars)

** Dia sense rumb i el cap cot de lo efímer d'aquest hivern que no sap ser hivern... passem del polsim màgic que estimula els nervis a una papa consistent, amb una...
Pic de la Coma del Forn

El que és bo es fa esperar, així que aquest any hem hagut d'esperar una mica per fer una bona esquiada, però realment ha valgut la pena. Sol, fred, neu recent caiguda i un...
Refugi de Broate

Aprofitant el pont de l'Onze de Setembre hem fet una escapada per la vall de Broate, tot i que les previsions meteorològiques no eren massa bones. A mig matí hem arribat a la...
Inhòspit mariola

En Ramon Pach em proposa anar al pic Mariola. Li contesto que no sé pas on és. Al final de la vall de Cardós, prop del port de Tavascan.Per internet no hi ha gaire...
GR 11: Àreu - Refugi Baiau

Anterior: Tavascan - ÀreuAl dia següent d'arribar a Àreu, em toca engegar una de les etapes més dures del GR 11: la remuntada de la Vallferrera pràcticament sencera,...
GR 11: Tavascan - Àreu

Dues setmanes després d'haver hagut d'abandonar el GR 11 amb la cua entre les cames, torno a la càrrega per intentar terminar el tram de la província de Lleida i entrar a...

Dom Daurat, Tavascan

Un petit tresor del tot recomanat pels amants de les escalades curtes. El Dom és una petita paret que es podria definir com la prolongació d’un bloc. Pràcticament tots els...
El desitjat Flamissella (2871 m)

Quinze dies després de l'intent fallit, ho tornem a provar. Quedem a les 8 amb el Xavi a Ribera de Cardós, pugem fins a Quanca amb un sol cotxe i apurem fins on la neu ens...
Ventolau (2849 m) per la vall del Mont-Roig

Després d'un intent fallit al Flamissella per culpa dels núvols i de la boira baixa que no ens deixava veure res més enllà dels 10 metres, decidim atacar el Mont-Roig fent...
Campirme i Coma del Forn (Tavascan)

Distància:12 kmDesnivell: 1300 mDificultat: ME, S2Durada total: 4.30hPunt de sortida: Refugi Pleta del Prat (Tavascan)La recerca d'uns esquís de muntanya de lloguer ens duu a...
Cap de Montarenyo (2593 m)

Finalment arribem a l'Alt Pallars, en concret a la vall de Cardós. Sortim aviadet des de Boldís Sobirà, on hi hem passat la nit. Caminem amb els esquís a l'esquena pel GR-11...
Tardor a l'Alt Pîrineu

L'Alt Pirineu lleidatà mereix una detinguda visita durant la tardor i així ho vam decidir la Fina i jo aquest any 2013. Calia elegir les millors dates per encertar el moment...

CAMPIRME 2.633 m.

A l'endemà canvio de zona  i pujo a Tavascan, on hi ha una trobada de Telemark, amb un bon ambient.Pujo per les pistes fins al final del últim remuntador i continuo fins...
La Porta del Cel

Dalt de la Pica d'Estats (3143), punt culminant del circuit, en Bernat, en Roldan i joLa Porta del Cel és un circuit entre refugis del Pallars i l'Ariège que ofereix quatre...