Teix

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Pintures rupestres del Cocó de la Gralla

13 d'agost de 2018.El passat 2017 ha estat un any per recordar per al amants del nostre patrimoni històric. Després d'un procés de 4 anys de protecció, documentació, i...
Via THE WALL a l'Elefant 35 anys després

Dissabte 11 d'agost de 2018 A finals de juliol de 1983 i estant a Sant Benet, ens recomanen una via nova de grau "guai" i "tope assegurada". a l'elefant per la cara nord,...
Croda del Becco, des del llac de Braies

El dilluns 30 de juliol vaig començar un periple dolomític, aprofitant l'avinentesa que la Marta i el Moi volien fer l'Alta Via número 1, la que surt del llac de Braies i...
Roca Comptadora i Cova Ebre

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Bombers registren 453 rescats de muntanya aquest 2018

El Pedraforca és un dels punts de Catalunya on es concreten més serveis | Entre gener i juliol es van realitzar 751 rescats al país, un 9% menys que en el mateix període de...
Little Big Horn a la Roca Gris.

Malgrat algun tram herbós a la primera tirada i sobretot al segon llarg la resta és prou lluida.Nosaltres hem sortit pel darrer llarg de la Tarantel.la,si tenim ganes de...
Escalada esportiva a sant miquel de la tosca

Sant Miquel de la Tosca és una bella raconada entre els pobles de Vilosell i La Pobla de Cérvoles. Constitueix un indret paradisíac on escalar entre la solitud. A l'estiu en...
El Pirata Solitario.

En general ens va agradar,la paret que recorre la via és ben guapa i la terçera tirada és xula.La resta te trams bons però ara mateix no recordo cap tirada orgàsmica....
Vsita a dinamarca

A principis de Juny vam creuar Dinamarca  com part de l’ itinerari cap  a Noruega. Però abans d’arribar a terres daneses vam visitar la ciutat alemana de...
Barranc de Son Cifre

Camina caminaràsper un fondal espèsde càrritx i espinesbatzerscatedral d'antic marèsullastresmiren al cel velles alzinesal fons del barrancles tortugues amigues.(Pere...
Per les muntanyes de tian shan al kirguizistan

Si mires aquesta pàgina és perquè estàs interessat en el remot país del Kirguizistan (o Kirguistan). Si vols anar de viatge el meu primer consell és que hi vagis. Així de...
Maricel al Pic del Martell.

L'havia fet fa una desena d'anys i no recordava res, al blog hi vaig anotar que no ens va acabar d'agradar per ser poc mantinguda. L'altre dia la vaig repetir i em va agradar,...
Riu Cervol i Cova Fumeral

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 23 de juliol de 2018Us...
Morral de Cabrafeixet i Punta de la Buinaca

Via ROCA VIVA al Pic de la Solana de Llauset

Diumenge 29 de juliol de 2018El Pic de la Solana de Llauset està situat en mig de vall del riu Llauset i la vall d'Anglios, en la part aragonesa de la...
Via centenari

DIJOUS, 26 DE JULIOLAvui tornem a canviar de zona i de company, ha pujat en Remi que es quedarà uns dies amb el Joan i aquesta darrera escalada que faré en aquesta escapada la...
Cingles de rupit

Aquest recorregut tot i ser una mica exigent en quant esforç és d'un gran interès paisagístic, en el decurs del seu traçat passem per Santa Magdalena on tenim una...
LA CREUETA (2.067 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular que amb sortida des del poblet de Castellar de n'Hug ens farà assolir el cim de la Creueta (2.067 metres), i un seguit de cims...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...
Via normal pilier saint martin

DIMARTS 24 DE JULIOLDesprés de la pallissa d’ahir, amb el Joan hem decidit afluixar un xic el pistó, sense deixar els nostres objectius de conèixer la zona.Aleshores el...
Ribes Sabater al Cilindre.

Gran clàssica!.Dificultats suaus,ambient aeri,bona roca i alguns bolts que donen vidilla.La veritat és que ens ha agradat molt. Hem enllaçat la segona i terçera tirada sense...
Mortitx - La Malè

Aquest fantàstic itinerari intenta seguir antics i oblidats camins, avui casi desapareguts, que discorren per un territori "de mala petja", farcit de càrritx i rocam. Per no...
Aresta est

DILLUNS 23 DE JULIOL Comença una setmana que pot ser molt interessant. Hem quedat amb el Joan (que és un gran coneixedor de la zona) en fer una campanya d’escalades per...
Argilers de Campredó.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Martineti Ros al Cilindre.

Via curta però força variada amb una primera tirada de díedres i un segón llarg més plaquero.Hi ha algún bloc que demana ser curós. Diria que la via no es feia massa i...
Sirac, via normal

Tres dies després de l'Olan, tornem a trobar-nos amb el Pep, aquesta vegada l'objectiu és un cim que se l'hi assembla: el Sirac. Són dues muntanyes d'alçades i dificultats...
Escalada a Berdrof i voltant per  Luxemburg

Escalada a Berdrof i voltant per Luxemburg

Amb aquesta entrada començo els posts sobre nostre viatge a Noruega, hem  estat 69 dies en ruta  i hem fet 13.600 quilòmetres, hem tingut una meteo molt...
Serrallo- Migjorn. Platges del Delta

Juliol del 2018Que millor que l'estiu per fer una visita a les meravelloses platges del nostre delta. Som uns privilegiats. Només cal matinar una mica per evitar la forta calor...
Pic de Culfreda / Batoua (3.034 m)

20-21-22 de juliol de 2018Sortida final de temporadaHora de sortida: Cinc del matí.Ubicació: Comarca del Sobrarb.Temps aproximat: 10 h (18 km)Desnivell: 1.500 m...
Wuindsurfant a Sant Pere Pescador.

Aquesta setmana fem canvi d'arnes i la passem amb els petits a aquesta bonica contrada!!  A l'Empordà és el lloc on es veu que la terra es rodona.....on...
Puig de la Tossa (2.034 m.)

var Latitud_sortida = 42.511216; var Longitud_sortida = 2.114694; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Via Souterrata de Devoluy

Molt a prop de l'estació d'esquí de Súper Devoluy, hi ha una autèntica curiositat, un avenc visitable equipat com una via ferrata. Ells l'anomenen via Souterrata, i diria...