Teix

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Tossal Gros, Boixar. Tinença de Benifassar.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
EM Canal de la Rambleta del Mig (Cadí)

***com un fil, buscant el forat de l'agulla, .. la canal de la Rambleta del mig  és això, un suspir de neu per on tot just, pass(ej)ar-hi amb els esquís als peus.....
GR7: Pinós - Ermita del Grauet

Una nova etapa del GR7 després del parèntesi de la celebració del  desè aniversari del grup del GR. L'etapa d'avui ha estat fàcil encara que tenia 21 km de recorregut....
EM Canal Sàbat (Cadí)

***De l'anterior visita a aquesta bonica canal havia quedat pendent sortir-ne esquiant des del cim i fer l'exposada entrada (55-60º) i flanqueig amb les planxes als peus......
BTT TOSSAL DE MIRAPALLARS (1.668 metres).

Vilanova de Meià, Montsec de Rúbies i Tossal de Mirapallars.Descripció de la ruta; El Tossal de Mirapallars és una muntanya de 1.672 metres que es troba entre els municipis...
La serp de dues cares

DIMECRES, 02 DE MAIGEl pont de maig s’ha acabat , però la vida segueix, i demà es dimecres , dia d’escalada.En arribar a casa dimarts vaig començar a fer ronda de...
 Puigpunyent - Na Costitxa

Partint de Puigpunyent, seguint el curs de sa Riera, ens arribem fins a la Mola de na Costitxa per admirar la seva gran diaclasa, una gran i espectacular encletxa ubicada en un...
Aresta gas

DILLUNS, 30 D’ABRILHem passat el diumenge com hem pogut, tot i així encara hem pogut fer alguna sortideta entre ruixat i ruixat, i visitar una part de la via verda que farà...
ITACA entrada DEJA AL CLIENTE SATISFECHO

DISSABTE, 28 D’ABRILLa sortida d’aquest cap de setmana és presenta diferent, amb la família baixem a Horta per fer una sortida familiar amb els Grau i si és possible amb...
Pic de la Dona i Bastiments -hivernal-

Aquest any la metereologia ha estat molt generosa amb la neu, ha nevat molt i amb molta qüantitat arreu de Catalunya, el fet és que som a finals d'abril i encara hi ha un bon...
TURÓ DE MERADES (187,7 m)

CIM: Turó de Merades (187,7 m)COORDENADES CIM: VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: MontsiàDESNIVELL: 11,6 mHORARI: 24 min (12 min + 12 min)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFIA: Serra de...
SAGRAT COR DE JESÚS d'ALCANAR (176,2 m)

Foto:Jordina ArgimónCIM: SagratCor de Jesús d'Alcanar (176,2 m)COORDENADES CIM:COMARCA: MontsiàDESNIVELL: 84,7 m.HORARI: 22 min (11 min + 11 min)DIFICULTAT:...
GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333;...
Pedra Picada (2.010 m)

Dissabte 28 d’abril de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 4 hDesnivell: 650 mDificultat (1): Mitjana.Programa: Sortirem de...
Castell d'Hostoles (602 m). Terra de nyerros.

IntroduccióSituat entre les Planes d'Hostoles i Sant Feliu de Pallarols, a tocar de la carretera, s'alça un turó amb les restes del Castell d'Hostoles. Des del cim del turó...
Bassegoda (1.373 m.)

var Latitud_sortida = 42.270200; var Longitud_sortida = 2.596431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
194 - Pas du Pi pel rafal d'Ariant 21-4-2018

Recórrer la regió de Mortitx és una dura prova de resistència per qualsevol excursionista. Els relleus abruptes d'aquesta zona representen una excepció a la serra de...
Com viatjar a Datça

Hem conegut aquesta península de Datça per pura casualitat , tal com passa moltes vegades , quan menys t' ho esperes tens agradables sorpreses i així va  ser amb...
Tipus d’escalada en roca

En aquest article descriurem tots i cadascun dels tipus d’escalada en roca que existeixen. L’escalada té una varietat de disciplines tan gran que sovint es barregen...
SERRAT DE LA PEÇA  (839,8 m) des de el Brull

SERRAT DE LA PEÇA (839,8 m) des de el Brull

CIM: Serrat de la Peça (839,8 m) des de El BrullCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 292106001COMARCA: OsonaDESNIVELL: +42 mHORARI: 1h 04 min (32 min + 32...
Volta al puig de Galatzó

Un itinerari circular, breu i exigent pel vessant oest del Galatzó. Recorrerem un paratge dur, casi sempre fora camí ni fites, per timbes i pregons tàlvegs. El punt de...
2 birres i unes braves.

Ressenya del Llorenç.Jo he trobat el grau ajustat en algun punt i he posat al costat el que a mi em sembla que te ( opinió totalment subjectiva )Aquest dissabte amb el Toni,...
Per la serra de mestral

Ahir al vespre estava al centre i no tenia un pla per anar d'excursió. Algú hem comenta que en Rosendo organitza una sortida a la serra litoral, damunt de l'Hospitalet de...
Adeu al scenic

DIMECRES, 18 D’ABRIL.Aquest hivern vàrem preparar una sortida conjunta amb la colla que ens trobem al bar Anna del Bruc per anar a la zona d’escalada de Cal Barricó al...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
Puig de sa Creu (Caimari)

Vila de CaimariUna excursió matinal no massa llarga per la zona de la Comuna de Caimari, amb ascens al Puig de sa Creu o de s'Aladernar. Són unes tres hores en un recorregut...
Resseguint el sector oriental de la NBR

Distància: 38 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4.30 h.Punt de sortida: Cubells.Ja fa dies vam anar a fer un tram de la primera etapa de la Noguera Bike...
Pic de Estibafreda (2691 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina, 1:25.000.Dissabte bastant incert metereològicament parlant, a Catalunya quasi a tot el país amb pluja amb més o...
Els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran

Embassament de CúberUn llarg itinerari, bastant exigent, que corona els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran, on gaudirem d'extraordinàries panoràmiques al llarg del...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
El corronco

Aquest és un altre dels cims clàssics que tard o d'ora acaba fent tothom que fa muntanya hivernal amb esquís o raquetes. Situat a la Vall de Boí els seus amplis i francs...
Balandrau

Com sovint passa al nostre Pirineu després de fortes nevades arriben fortes ventades, i això és el que ens va passar en aquesta ocasió. Amb moltes ganes d'iniciar la...