Terra lliure paret de les gralles serra carnonera juny 2014

Xiii marxa btt serra de biar 2017

La btt de Biar és una marxa que cada any ens sorprèn mes gratament.Lluny queda ja aquella edició de la NO senda i la seva taponera, des d'aleshores és...
Per la Serra de Busa

El Pla de Busa és un indret singular de les serres prepirenaiques. Es tracta d'un extens altiplà defensat per totes bandes per alts cingles, situat en un extrem de Solsonès,...

Anonymous a la Paret del Pont

De totes les vies de la Paret del Pont l’Anonymous és de les menys interessants, a mesura que guanya metres va perdent lògica per no tirar-se sobre la clàssica Zeleste,...
La pedra: paret de l'estret: via unai

Avui el Pep del refugi de l'Arp pot sortir una estona a escalar i aprofitem anar de bon matí a la Paret de l'Estret a fer la via Unai.És una via curta, de dos llargs, que quan...
MONTSENY. LES AGUDES. Via TERRA INCÒGNITA.

26/07/17. Aquesta via feia temps què la volia fer, però sempre què lo proposava o ja l’havia fet el company o no venia de gust. Però sempre hi ha un dia què la proposta...
MONTSERRAT. PARET DEL PONT. Via ANONYMOUS

25/07/17. Ens trobem a Collbató, som quatre i mentre esmorzem no som capaços de trobar una via a on anar.....finalment decidim anar a la Paret del Pont amb la intenció...

Explorer a la Paret de Sant Jeroni

En un segon pla, escorada a l’esquerra de la Paret de Sant Jeroni s’eleva una llaminera placa recorreguda intel·ligentment per la via Explorer....

Qui cerca troba a la Paret de les Gralles.

Busquem ombra i fresqueta a la Paret de les Gralles, la primera l'hem trobat la segona més aviat no, per molt que la via es digui Qui cerca troba. Autèntica via amb segell de...
Via MOSSÈN TRONXO a la Serra de Queralt. Berga

Diumenge 2 de juliol de 2017Hi han dies que les coses no surten com un voldria però ens conformem doncs som previsors i portem que anem a un lloc desconegut portem un plan "B"....
L'Os, 6c (60 mts). Paret de l'Os

Li anàvem a posar "Espolón Pepe el Chino 2" però algú m'envia un post del fbook de l'aperturista i ens torna a esgarrar l'invent. Un altre dia serà. Però al final ho...
Todo Ventajas a la Paret de Catalunya.

La setmana passada ens fotiem de calor i avui ens hem fotut de fred a Montrebei (...aquest temps no hi ha qui l'entengui). Doncs si, tot i ser estiu, he passat fred repetint la...
Cim lliure de fites: pui de la bonaigua

Ara que el nostre Pirineu comença a estar tan massificat fa una certa il·lusió pujar a un cim on no he trobat cap fita per indicar-me el camí. Pujava per pura intuïció...
Mambo a la Paret de Zaratrustra.

Avui no tenia massa temps, però ni que n'hagués tingut, l'escalada s'hauria reduit en aprofitar la poca fresca matinal que fa aquests dies... redéu quina calor!!! Almenys a...
La Géminis a la Paret de la Cascada.

Jornada tòrrida avui a Ordesa, no només pel sol i la calor, sinó també per la via: la Géminis, tota una senyora via d'una lògica absoluta que en més d'un tram m'ha deixat...
Circular a la Serra d'Ensija

La Gallina PeladaSembla que pot ser una proposta interessant. Dins el calendari d'activitat de BTT del CEB, és una ruta circular que tinc ganes de poder realitzar. Com comença...

Calendari juny – octubre 2017

Us presentem el calendari d’activitats fins a l’octubre. El calendari pot tenir canvis, cal estar a l’aguait al nostre bloc dels canvis que es produeixin....
L'Espluga dels Maquis. Serra de Sant Joan (14).

...segueix de l'apunt d'ahir... L'Espluga dels MaquisCoordenades UTM ETRS89 31TX: 0351241Y: 4673289 S'obre en un feixa penjada i protegida per l'arbrat, Des del peu del cingle...
La Fil.loxera Vastatrix a la Paret de l'Aeri.

Estiu avançat el que fa aquests dies i la Paret de l'Aeri de Montserrat no és tant nord com voldríem. Així que avui a la Fil.loxera Vastatrix ens ha tocat el sol però com...
Els Maquis. Serra de Sant Joan (11).

Seguint les indicacions de l'amic Jordi Francés tornem a les proximitats de Montanisell per visitar algunes cavitats penjades en el tram de paret coneguda pels escaladors com...
Via AINA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 20 de maig de 2017Aquesta via no es de les millors de la paret del Davesso, doncs es a la part esquerra i es la zona on hi ha més vegetació d'aquesta curiosa...
MONTREBEI. PARET DE CATALUNYA. Via DEVOTS.

13/05/17. Aviem quedat amb el Juan Carlos per anar a la Paret de Catalunya i també s’apunta el Josep Estruc. Posem rumb cap a Ponent una vegada més...parada obligada al Bar...
TIM a la Paret de les Bagasses.

Les escalades al sol s'estan acabant per aquesta primavera però avui hem escalat la TIM de les Bagasses amb una temperatura perfecta i disfrutant moltíssim de la...
Un Mundo Feliz a la Paret de Catalunya.

Aquesta temporada no contava pas anar a Montrebei però, ves per on, m'he acoplat amb dos companys que ja tenien la via fixada (Un Mundo Feliz) i m'ha anat d'allò més bé.Pel...
Cicle george orwell: serra d'alcubierre

Segona sortida del cicle dedicat a la figura de George Orwell. En la primera ens vam dedicar a visitar el que vam anomenar front d'Osca (Sietamo i la ciutat aragonesa). Avui la...