Tomb per la bagenca font de les tapies

Barrufets a la Font Freda.

A nosaltres ens va agradar força,la vàrem trobar ben sostinguda,carregada de lógica.Malgrat que la via és lógica en alguns punts cal intuició i ofici per anar...
Creu de Santos per la Font de l'Oliver

12 de març de 2018Degut a una visita recent  a la zona, torno a reprendre la recerca de camins i racons de la meva estimada serra de Cardó, la Vall Amagada. Ja he fet...
Barrufets a la Font Freda

La Noche del LoroCom totes les Barrufets tens que donar el "callo".La paret es mes que recte i estarem ambientats fins el final.El primer llarg es una nova variant prou...
Torrent de la Font Seca

Una magnífica matinal a Montserrat amb el descens d'un barranc, relativament fàcil però amb un gran ambient montserratí. El Barranc de la Font Seca és la continuació del...
La Font dels Traginers. Arbúcies- Arbúcies

Excursió realitzada el 22-10-2017Caminada senzilla i improvisada a una de les múltiples fonts que envolten Arbúcies. La nostra intenció inicial era anar cap el Salt de la...
Onti - font roja d'alcoi 9/7/17

Bona sortida amb la grupeta del Biri i Vila que ens van portar de ruta per Alcoi, amb la pujada a la Font Roja i tornada per la font dels Patos
Un tomb pel Ripollès

Una part d'aquesta ruta és molt gratificant fer-la un parell de cops l'any, una als voltants de l'estiu i l'altre a la tardor, les fagedes per les quals transcorre estan...
Pic de la Font Blanca (2906 m.)

Quan la calor apreta i la neu a cotes baixes comença a fondre, Andorra sempre és una bona opció. El fet que puguem arribar en cotxe fins a una altura considerable, facilita...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Un tomb per Peguera I

El passat desembre vam mirar de fer aquesta ruta però unes plaques de glaç al mig del camí ens van impedir continuar poc després de l'inici.Com fa uns quants dies que no fa...
Un tomb per l'Anoia i el Bages

Tenia una petita ruta per l'Anoia i el Bages amb una colla de geocatxes marcats, com avui teníem temps hem aprofitat per anar a veure si els trobem.Sortim d'Òdena cap a Can...
Un tomb per la neu (2017-I)

Va quedar pendent acabar la ruta de la neu que vàrem fer el desembre del 2016, problemes tècnics i que es va fer fosc ens va impedir acabar-la i com els de Sant Feliu tenien...
Un tomb pel Moianès Sud

Feia dies que tenia aquesta ruta feta sobre el paper i com fa un bon solet i dins del cotxe no fa fred, hem aprofitat per anar a comprovar si és veritat o mentida.Iniciem la...
Un tomb per la Gebrada

La intenció era fer un tomb per la Segarra per beure la boira gebradora, com sembla que el divendres es va aixecar la boira i el sol escalfa de valent, no vàrem veure ni...
Un tomb per la neu (12-16)

Teníem ganes de tocar una mica de neu i aprofitant que n'ha caigut força pel Pirineu i Prepirineu ens hi hem acostat tot fent una ruta pel Solsonès.Sortim del parc de la...
Entre coves i cims, un tomb pel baix llobregat

Lloc inici caminada: Can Roig, Torrelles de Llobregat, Baix Llobregat, BarcelonaCaminants:  Joaquina, Salva i FrancescData: 18-11-2016Hora d’inici caminada: 08:04:59Hora...
Pic de Font Blanca

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Pleta del Castellar-Comis Vell-Coma del Mig-Pic de Font BlancaDades geogràfiquesLloc...
Un tomb per la serra de Castelltallat

Teníem pendent un tram de la ruta Solsona-Castellfollit i hem aprofitat que fa bon dia per fer-lo.Sortim de Castellfollit direcció a Castellar, a la serra de Can Torre ens...
Un tomb pel Ripollès

En aquesta ocasió m'han convidat a la sortida, una ruta senzilla per la zona prepirinenca del Ripollès.Puntualment iniciem la ruta a prop de Ribes de Freser direcció a...
Un tomb per la Cerdanya

Amb força puntualitat ens trobem a les 8:30 a Bagà per iniciar la ruta cap a Coll de Pal, anirem per la pista del refugi i el mirador dels Orris.El mirador amb unes vistes...

El tomb d'avui de les escombraries

El fet de baixar les escombraries "reciclables" i fer després un petit tomb és un costum que tinc. Avui un tomb més petit, només per a mirar si un minso...
La carena de la font de l'Aubi

Font de l'AubiUn itinerari circular i bastant llarg que discorre per un territori amarat d'història i arquitectura tradicional. A més amb un component esportiu important, el...
Un tomb pel Rocacorba

Aquest cop a fet de guia el Ramon, es coneix tots els racons i raconets.El punt de trobada és a Angles, davant del poliesportiu municipal, lloc on ens anem trobant a l'hora...
Skimo a la Font Blanca (Andorra)

**Escapada sense pretensions a la Font Blanca aprofitant el joc d'orientacions i circulars.. al cim ens trobem un parell amb ganes i li entrem al descens de la vessant SE, però...