Torreneules

Camí de les Coves (Santuari de Núria)

Som l'Anna i l'Andreu i aquesta vegada deixem la furgo-camper a casa i decidim de passar uns dies a Núria, a l'hotel "Vall de Núria", al costat mateix del Santuari de...
Balandrau 2579 metres.  26.05.2018

Balandrau 2579 metres. 26.05.2018

L'any passat, quan vàrem anar al Torreneules Petit, ja vàrem veure a l'altra banda de la vall el cim del Balandrau. Després ens vàrem informar millor i és un cim senzill,...
De Ribes de Freser a Planoles

5.04.17  Per estrenar aquesta primavera com cal, els de la “colla dels dimecres” arribem a bona hora a l’estació de Ribes de Freser. Malgrat que quan hem sortit de...
Hivernal als quatre puigmals per frança

Alçada mínima: 1959mAlçada màxima: 2910mDistància: 13,4 kmTemps empleat: 6h3m (parades incloses)Desnivell + : 1180mDesnivell - : 1177mPuigmal de Llo (2767m) – Puigmal de...
PUIGmal -des de les Barraques-

Aquesta vegada visitarem el Puigmal de sempre (Puigmal d'Er de 2911 m) amb una "contundent" circular des del collet de les Barraques i passant per la collada de Fontalba....
TOP PANOràmiques

A arribat el moment, la nostra primera exposició de fotografíes de muntanya! Després de molts anys descobrint racons encissadors i desconeguts als pirineus, hem decidit...
Ribes - Pardines - Camprodon

Deu fer uns vuit anys, en una de les primeres entrades del blog (aquí), vam fer bona part de la Serra Cavallera des de Ribes fins Camprodon amb el meu amic Carloscoi; des de...
Cordal Pica d'ESTATS

Aquest cordal engloba els cims (en aquest cas de pics de més de Tres mil metres d'altitud) que formen la línia divisòria entre Catalunya i França i que són el pic Rodó de...
GR 11: Queralbs - Núria

Anterior:Planoles - QueralbsSegurament no caldria posar una ressenya del camí més freqüentat i conegut de tot el Pirineu, només comparable, en quant a massificació, al que...
GR 11: Planoles - Queralbs

Anterior:Puigcerdà - PlanolesAquesta etapa es va quedar un pel massa curta forçada per les circumstàncies: la idea era pujar a dormir a Núria, però la segona quinzena de...
Torreneules 2712m

des de la Central de Daió (Queralbs)General:Bonica excursió circular a un dels cims de la Vall de Núria. Si no es puja a Núria amb cremallera, com en el nostre cas, fa que...
BALANDRAU (2.584 metres).

L’ascensió al cim del Balandrau, també anomenat Malandrau és una de les excursions més clàssiques del Pirineu Oriental, accessible per diferents costats, ens mostra...
Les mines de Ribes

L'esclat de la primavera és un bon moment per recomanar aquest itinerari del Ripollès que permet visitar tres de les mines de ferro que es van construir damunt les viles de...
GR 4: Borredà - Sant Pau de Pinós

Anterior: la Pobla de Lillet - BorredàDesprés de passar la nit a Berga, agafo l'autobús de l'Alsa que va cap a Ripoll, de forma que poc abans de les 8h del matí torno a...
Queralbs - Coma de Vaca - Núria - Queralbs

Inicialment tenia pensada una sortida molt més llarga, però per això m'havia d'aixecar a hores molt intempestives i a més a més, el temps no pintava gaire bé a les...
Rasos de Tubau des de Puigbó

15.12.13  La serra prepirinenca dels Rasos de Tubau s’aixeca entre el Berguedà, al sud, amb caients suaus i prats, vessant per on s’estèn el municipi de Sant Jaume de...
Torreneules

Dilluns, 10 de juny 2013Queralbs (Ripollès)26 kms. - 6h.Últims cartutxos abans d'Andorra i primera sortida d'alta muntanya, la gran qüantitat de neu que fins a darrera hora...
L'Emperadora - Serra de Montgrony

Recorregut: Trencall GR3 – Collet de Meians – Coll de la Bona – L’Emperadora – Costa Pubilla – Prat Amorriador- Collet de les Eres – Trencall GR3Recorregut i...

Torreneules des de Queralbs

Exigent però magnífica ruta d'ascensió al Torreneules. La pujada, feta per un camí molt poc freqüentat, exigeix uns forts bessons. El retorn el fem pel Camí Vell de Núria.