Torrent

El Puigmal: un clàssic de l'excursionisme

El Puigmal (2.910 m) és una de les muntanyes mítiques del nostre país i un dels cims més visitats pels excursionistes. L'itinerari més fàcil és el que puja des de Núria...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
PR-732: La Molina - Alp (1.484 m)

Dissabte 6 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 3 h 30 m (9,5 km)Desnivell: + 140 m – 400 m...
Cova de les Rondes

El seguidors del blog deuen recordar que ja hem anat dues vegades a la Cova de Les Rondes sense aconseguir els objectius previstos. Aquesta cova té dues entrades i el...
Xemeneia TIM a Sant Jeroni.

En aquesta via vàrem entrar amb el ganivet a la boca,preparats per una xemeneia estreta,fosca i impossible d'assegurar.Com tantes altres vegades l'itinerari va refutar les tres...
Marines de Son Olesa i Son Ferrandell

Restes de la caseta d'en GregoriUna caminada per les marines de Son Olesa i Son Ferrandell, dues grans possessions de Valldemossa. Es tracte d'un recorregut circular i no massa...
Xemeneia Pitufos a Collegats.

M'ha semblat una via ben suculenta i complerta.El primer plat del menú és una placa d'autoprotecció,llavors venen dues tirades de pura xemeneia on els més tirilles hauran...
Ferrada de la Canalassa i Camí de l'Àrtic

14.09.18  Som a les portes de la tardor i la crida del “ferro” no es pot ignorar, per això arribada és l’hora d’esmolar els dissipadors i anar a fer una via...
Pic de lustou

El Lustou és probablement un dels tres mils més oblidats de la serralada i en aquesta ocasió hem decidit obtenir dos cromos de la nostra col.lecció de cims menys visitats o...
ESPOLÓN DE LA VIRGEN  (Rodellar)

ESPOLÓN DE LA VIRGEN (Rodellar)

Després de dinar a Abiego ens hem acabat d'endinsar a la Serra de Guara fins arribar al poble de Rodellar, on hem vingut per fer demà les Gorgas Negras. Quatre hem pogut...
La Piràmide, via Aresta Brucs

8.09.18  Hi havia una vegada uns senderistes que un dia es van atrevir a alçar la vista cap a les muralles i agulles que apunten al cel... cap al territori dels agosarats...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...
Xemeneia fonda

DISSABTE, 01 DE SETEMBREAquesta setmana, no podia sortir per imperatiu familiar, peò un canvi a darrera hora, m’ha deixat lliure el dissabte, ara tan sols cal trobar company...
Pla de ses Piotes - Puig de sa Moneda

Inici: en el Coll d'En Claret, punt quilomètric 75'8 de la carretera Ma-10. Deixem el vehicle al vial d'entrada de la urbanització Nova Valldemossa.(WP-01) Coll d'en Claret -...
Pujol de la Mata. Mura

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 22 d’agost de 2018Ente el...
De La Núria

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  De La NúriaAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
D'en Guillem

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  D'en GuillemAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
Montsec paret del doll. xemeneia fonda.

1/09/18. Anar al Doll, és garantia d’aventura. En aquesta paret l’escalada és el medi per a pujar-hi més què un objectiu propi de l’escalada.La xemeneia fonda està...
El plaer del granet: ampriu - via xanadu

Decidim pujar al Pirineu i la zona triada és Cerler, i més concretament, l'Ampriu on hi ha diverses zones de vies equipades. Volíem fer molta cosa però al final només podem...
Colorantes Permitidos a l'Elefantet.

Bona proposta esportiva plenament vuitantera,equipada per dalt amb un punt de mala llet i assegurançes justes en trams concrets.Escalada 100% plaquera però variada en aquest...
Sasso di Bosconero

El Sasso di Bosconero és el cim més alt del massís de Bosconero, o del Bosc Negre en venecià. Queda relativament a prop de la meva base de Longarone, i em gràcia d'anar-lo...
Volta al puig de sa Creu (Lloseta)

Cases de Rafalet d'en MarcExcursió matinal que rodeja el puig de sa Creu, el qual també ascendim pel espectacular camí de ferradura del comellar del Rafalet d'en Marc....
Pels voltants de la Seu d’Urgell (910 m)

Dimecres 22 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 4 h 30 m (14,4 km)Desnivell: 360 m (acumulat)Dificultat...
Olimp (2.918 m.)

var Latitud_sortida = 40.083982; var Longitud_sortida = 22.406928; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Roca Foradada – Vall de Pi (1.766 m)

Divendres 17 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 6 h (18 km)Desnivell: 700 m (acumulat)Dificultat (1):...
Per la Baronia de Rialb

Aquesta és una ruta circular amb sortida i arribada a Ponts, té uns 116 km i transcorre amb bona part per la Baronia de Rialp.Aquest cop comencem una mica tard, són passades...
Croda del Becco, des del llac de Braies

El dilluns 30 de juliol vaig començar un periple dolomític, aprofitant l'avinentesa que la Marta i el Moi volien fer l'Alta Via número 1, la que surt del llac de Braies i...
Torrent de Mossers

El Torrent de Mossers és un barranc relativament fàcil i curt, tot i que té alguns ràpels de bona mida, de fins a 25 metres. Està ubicat a l'Alt Urgell, a prop de la...
Little Big Horn a la Roca Gris.

Malgrat algun tram herbós a la primera tirada i sobretot al segon llarg la resta és prou lluida.Nosaltres hem sortit pel darrer llarg de la Tarantel.la,si tenim ganes de...
El Pirata Solitario.

En general ens va agradar,la paret que recorre la via és ben guapa i la terçera tirada és xula.La resta te trams bons però ara mateix no recordo cap tirada orgàsmica....
Barranc de Son Cifre

Camina caminaràsper un fondal espèsde càrritx i espinesbatzerscatedral d'antic marèsullastresmiren al cel velles alzinesal fons del barrancles tortugues amigues.(Pere...
LA CREUETA (2.067 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular que amb sortida des del poblet de Castellar de n'Hug ens farà assolir el cim de la Creueta (2.067 metres), i un seguit de cims...
Magdalena Inferior, via Rataplan

20.07.18  Cada cop que hem pujat o baixat per les Escales de Jacob, enclavades entre les agulles de la Magdalena Inferior i la Gorra Marinera, en Pau em comentava «Algún...
GR5: Refuge de Chésery - Samoëns

Avui havíem de fer l'etapa més fàcil de les sis que teníem programades en el GR5 però al final ha resultat ser una de les més dures ja que el desnivell és relativament...
Pic de Culfreda / Batoua (3.034 m)

20-21-22 de juliol de 2018Sortida final de temporadaHora de sortida: Cinc del matí.Ubicació: Comarca del Sobrarb.Temps aproximat: 10 h (18 km)Desnivell: 1.500 m...
Puig de la Tossa (2.034 m.)

var Latitud_sortida = 42.511216; var Longitud_sortida = 2.114694; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...