Torrent

Petita presa de Vallter 2000 a Setcases

La carretera C – 771us porta fins a Vallter 2000 dins del municipi de Setcases, al costat del Restaurant – Hostal Pasturia just al primer pàrquing de Vallter 2000, trobareu...
Per les balmes de la vall de la vansa

(Entrada pendent d'acabar, perdoneu, treballem per vosté perdoni les molèsties).Finalment, després del feixuc confinament decideixo quedar amb algú per sortir a caminar....
Costes de Gisclareny

var Latitud_sortida = 42.261023; var Longitud_sortida = 1.834367; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta a Sabadell

28,8 km. 4-34-50 9-32 x km. 405 de desnivell positiu.Powered by WikilocDes del moment que ens van deixar sortir a fer esport que tenia al cap donar la volta a Sabadell tractant...

Avui destaquem : La Font del Ferro de Villalonga de Ter

Avui us presento dos articles Sortim de Llanars direcció Setcases per la carretera  i abans de creua el Torrent Gran, trobareu  a la dreta una pista, una mica més endavant...
Terra de Nómades.

Des del meu punt de vista aquesta via pot estar en la trilogia de les tres clàssiques llargues i de grau assequible del vessant sud monserratí juntament amb l'Aresta Ribes i...
Recordant el Camí d'en Barberà

Ja fa més de cinquanta dies que estic confinada, tot comptant les jornades que resten per la meva particular “desescalada”... la maniobra més perillosa. Darrerament em...
Puig de sa Bassa

Penyal des MigdiaSortim del Pla de sa Bassa pel camí de sa comuna de Fornalutx, el qual es dirigeix cap a ponent amb espectaculars vistes sobre la vall de Sóller. En un...
Btt la séquia de manresa.

Descripció de la ruta; en aquesta sortida no ens caldrà fer aproximació en cotxe, doncs sortirem des de la mateixa capital del Bages. Si arribem amb cotxe a Manresa, ens...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...

Salt Torrent de sa Figuera

Hora Inicio: 9:48 10 març 2020Hora Fin: 17:05 10 març 2020Distancia recorrida: 5,64 km Altura Mínima: 876 mAltura Máxima: 1.144 mGanancia Altitud: 414 m Temps total; 6,26 h...
Ruiz Justicia als Plecs del Llibre.

Itinerari esportiu que recorre un esperó ben trempat amb molt bon ambient.Els entesos de Sant Llorenç diuen que la roca és bona,deu ser veritat.Bastant equipada primer amb...
Planícia - Pas de la Mola

Camí del RafalDeixem els vehicles a l'aparcament que hi ha a la sortida de Banyalbufar anant cap a Estellencs. Gairebé davant del mencionat aparcament, en el Km. 87,4 de la...
Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
Esperó Blocaire a la Codolosa.

Vàrem dedicar una jornada a anar fent les vies de la banda dreta de la Codolosa.En algunes només vàrem escalar la segona tirada,si no em falla la memória aquesta va ser una...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...
El Camí de l'Alzina.

Una escalada ben senzilla però que fa prou patxoca,amb unes plaques finals de traca i mocador en el seu grau.Ideal per agafar-li el punt a la placa montserratina ( molt...

Torrent dels Abadals K2 (Castellbell i el Vilar, Barcelona)

Torrent dels Abadals es un torrente seco equipado que es una buena alternativa para hacer la aproximación de la Vía Ferrata Cinglera del Resistent.
 rocabandera (sanaüja).

Descripció de la ruta; Itinerari plàcid de bon fer, que s'inicia amb una visita obligada al poblet de Sanaüja, tot i que no és una vila gaire turística, està carregada...
Viatge Apatxe a la Pastereta.

Itinerari de caràcter esportiu,escalada de xapa i segueix.Totes les tirades són guapes d'escalar i totes són de placa,això si a trams fineixa i a trams es rema de ganda a...
Coll de Nargó - Els Castellassos.

Coll de Nargó con la misma tribu de "Grimpaires" de Vilanova, Dany, Marcel, Carlos, Dani, Adrià, el menda y hoy nos acompaña Xavi uno de los equipados del sector "Els...
Coll de Port i Torrent  de les Grutes i del Lloro

Coll de Port i Torrent de les Grutes i del Lloro

Aquesta és una entrada singular del blog i, segurament, serà l'última abans d'un obligat parèntesi en les activitats de muntanya, que pot ser llarg. Des del mes de setembre...
Puig de na Fàtima

SafareigAscensió al puig de na Fàtima (650 m) per l'aresta de ponent, seguint restes d'un remot camí de ferradura. És una excursió curta, però intensa pel tipus de terreny...
OMAN 8. WADI TIWI. Via MAAMOUL POWER.

12/02/20. Anem al Wadi Suwayh on tenim constància de dues vies. Arribats al lloc fem una incursió per la vall a la busca i captura d’objectius, després d’una estona no...
Tres Colls de Núria

Dimecres 11 març 2020Núria, Coma de Finestrelles, Coll de Finestrelles, Pic de Finestrelles, Pla de la Beguda, Coll de Torre d’Eina, Coma de L’Infern, L’Estanyet, Coll...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Puig de la Caritat (1.013 m)

Dissabte 7 de març de 2020Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Moianès.Temps aproximat: 3 h (8,4 km)Desnivell: 220 m (acumulat)Dificultat (1):...
OMAN 7. WADI FINS. Via THREE HOLES DIHEDRAL.

Boufete lliure a l'hotel "mil i una estrelles"11/02/20. Després de les Torres de Nizwa, acabem a l’hotel per reposar forces. El dia 10 anem a canviar la roda punxada i posem...
Gargallà-Suria

Sortim de Can Jeff ben esmorzats per agafar la pista que porta a les Guineus.Fins a Correa i els Torrents per la Costa Sivella per fer cap als Cints.Aquí comença...
Puig de s'Alzinar

Penyal des MigdiaAvui, amb el meu amic Fernando de Angulo, ascendim al puig de s'Alzinar per un itinerari que em va ensenyar, el gener de 2019, el meu bon amic i gran...
Vall d'Angostrina

var Latitud_sortida = 42.468005; var Longitud_sortida = 1.980468; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
EM a la Serra de les Canals (Tavascan)

***Intensa esquiada de les que es fan esperar, pendents, pendents..una perla dels Pirineus. Neu força remuntada i prou ben tapat en alçada. Sortida més pròpia del març i...
Barraques de Pedra Seca de Rellinars

A Rellinars hi ha una molt important conjunt de barraques de pedra seca molt ben conservades, les quals formen part no solament del patrimoni d'aquest municipi sinó del nostre...
Penyal des Llamp i puig des Cocó

Penyal des LlampAproximació: Per arribar al punt d'inici d'aquest itinerari, hem de prendre la carretera Ma-11 de Palma a Sóller i, un cop passat el Km 12 desviar-nos a la...
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Muntanya de Santa Fe

var Latitud_sortida = 42.171930; var Longitud_sortida = 1.313495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
Vallter volta al Costabona

Vallter, Portella de Mentet, Roca Colom, Coma del Tec, Costabona, Pla de Mascarell, Serrat de la Balmeta, Roca Colom, Vallter.Distancia      20,0...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
Els Munts (1.060 m)

Dissabte 8 de febrer de 2020Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h 45 min (9,7 km)Desnivell: 300 m (acumulat)Dificultat (1):...

Torrent de s’Hort de sa Cova i cova des Penyal.

Data: 9.02.2020 Torrent de s’Hort de sa Cova. Cova des Penyal. Pel que fa al topònim, tal vegada el més legítim seria el de torrent de s’Hort de sa Cova, que s’ha...