Torrent

GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
Vallter volta al Costabona

Vallter, Portella de Mentet, Roca Colom, Coma del Tec, Costabona, Pla de Mascarell, Serrat de la Balmeta, Roca Colom, Vallter.Distancia      20,0...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
Els Munts (1.060 m)

Dissabte 8 de febrer de 2020Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h 45 min (9,7 km)Desnivell: 300 m (acumulat)Dificultat (1):...

Torrent de s’Hort de sa Cova i cova des Penyal.

Data: 9.02.2020 Torrent de s’Hort de sa Cova. Cova des Penyal. Pel que fa al topònim, tal vegada el més legítim seria el de torrent de s’Hort de sa Cova, que s’ha...
Volta als poblets de la vall de Sóller

Font des PujolUna passejada senzilla i agradable, que enllaça Fornalutx amb Biniaraix a través dels camins des Creuer i de Monnàber. Entre horts de tarongers, arribem al...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
EM al Pedraforca

*** parell de visites, una des de la tartera de Saldes, amb condicions de neu molt bones malgrat les febles intercalades, i que la ventolera no ens deixa culminar. Amb tot,...
Puigmal (2910 mts.) des de Núria.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.La recuperació de la 8a costella trencada segueix un procés positiu però no vull forçar la màquina i decidim fer un cim...
Vallter – Mantet (poble)- Vallter

Dimecres 29 gener 2020Distancia      15,2 kmDesnivell    1.180 mAprofitant les nevades a cotes baixes de la super llevantada Gloria, no...
Via CDR a la Codolosa.

La veritat és que només hem escalat el segón llarg d'aquest itinerari: un combinat de díedre i placa que s'inicia a la primera role de les Cabres i acaba al segón relleu de...
Serra de Turp (1.620 m.)

var Latitud_sortida = 42.148599; var Longitud_sortida = 1.372997; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR-92: Tamariu - Begur (260 m)

Dissabte 18 de gener de 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 45 m (12,2 km)Desnivell: 730 m (acumulat)Dificultat (1):...
GR3: Castellar de n'Hug - Campdevànol

Una llarga etapa del GR3 que hem recorregut en un dia que ha començat núvol i gris però ha acabat amb un bon sol. Tot i que l'etapa és llarga, no té dificultats especials i...
Circuit per Èguet

1.01.20  Iniciem el nou any amb un petit circuit al voltant d’Èguet, un poblet de l’Alta Cerdanya, situat entre Targasona i Font-romeu, sota els contrafots meridionals...
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
Puig dels Boixos i Mola de Son Pacs

Pont a S'Estret de ValldemossaEl punt de partida és s’Estret de Valldemossa (Km 14,4 de la carretera Ma-1110 Palma a Valldemossa). Devora el pontet de la carretera antiga,...
Tossal mercader i pic de querforc

Situats a l'ampli  Coll de Pimorent podem observar cap al nord un conjunt de cims que en part delimiten la vall de la Coma d'en Garcia, el primer d'aquests cims és el...
Cova de la taverna

El Pantà de Margalef està situat al costat oest de la Serra del Montsant i és alimentat per les aigües del Riu Montsant que recull bona part de la conca del vessant nord de...
Llafranc - Tamariu

var Latitud_sortida = 41.895189; var Longitud_sortida = 3.193092; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cova de la Taverna

La Cova de la Taverna està situada en el Parc Natural de la serra de Montsant, al costat del Pantà de Margalef. És una cova singular perquè ressegueix el curs subterrani del...

Remuntant el Torrent dels Abadals

Amb aquesta sortida finalitzem el calendari d’activitats del 2019. Aquesta vegada hem tingut una mica d’aventura per aquest torrent equipat amb escales, cadenes,...

Montserrat torrent de la salut

Ara feia molts dies que no quedava amb el Toni, em proposa de fer una matinal al Torrent de la Salut, unes vies que han equipat no fa massa el Toni Alarcon unes i en Joan...
 Laietana

18-12-2019 MontserratCollbatoParet de La SalutLa Cova GranVia : Laietana Avui amb el Martí ens apropem a Montserrat, Jo he quedat amb uns col·legues per anar a dinar, lo que...
La Filigrana, via Ratafia

11.12.19  Una “filigrana” és, per definició, un refinat treball d’artesania i això és el que sembla aquest modest monòlit de la regió d’Agulles que, malgrat...
GR-92: Platges de Cubelles (4 m)

Dissabte 14 de desembre de 2019MatinalHora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 2 hDesnivell: 10 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
El Mont (1.125 m.)

var Latitud_sortida = 42.237168; var Longitud_sortida = 2.708882; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volteta per Mentet

Dimecres 11 desembre 2019Volteta per Mentet o ... Allò que el vent s’endugué.Anem a Vallter per veure com tenim la zona de Mentet, que sempre recull la neu de les ventades....
Via Tripijocs al Folló.

Proposta ideal per començar a fer bricolatge amb els ferros sense massa compromís;jugarem a equipar dos o tres passos entre parabolts de manera que en cas de fallar volarem un...

Aquest dissabte, torrent dels Abadals

Aquest dissabte farem l’última sortida de l’any, i serà una sortida diferent: pujarem el Torrent dels Abadals, una grimpada no gaire llarga però molt distreta. El...
Via Reincidents a la Codolosa.

Ens ha semblat la típica Massonada: linea lógica,assegurançes justes i dificultat moderada.Hi podreu escalar la xemeneia més curta de tot Montserrat a part de plaques...
215 - El Pal per na Ferrandell (30-11-2019)

L'any 2014 pujàrem a aquesta mítica muntanya, al Pal, però per la pujada clàssica, per la torrentera que mena al coll d'en Burgat, per allà mateix farem avui la davallada,...
El Talló des del coll de Pera

24.11.19  Abans no comenci la voràgine de les festes nadalenques, el darrer diumenge de novembre ens reunim una bona colla per fer l’última col·lectiva de l’any. El...
Font de la Tosca i gorgs de la Masica

9.11.19  Agradable passejada de tardor pel sector comprès entre Vallfogona de Ripollès i el vessant nord de la serra de Milany, a través de boscos i torrents que baixen...
Moletó de sa Granja pel pas d'en Redó

PortellAvui ascendim directament des de la Vall de Superna, travessant comellars i pel pas d'en Redó, fins al coll des Bous i des d'aquí enfilem fins assolir el moletó de sa...