Torrent

Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...
Davallador de sa Senyora (Marina de Llucmajor)

Penya-segats del Cap BalncEspectacular itinerari pels penya-segats de Cap Blanc amb les tres davallades factibles fins al mar.La primera baixada pel davallador de sa Senyora, un...
Vincle Infinit a la Roca de Sant Cugat.

Segurament la Roca de Sant Cugat és l'agulla més imponent de la Plantació, amb unes parets llargues i verticals que fan que aquesta agulla destaqui des de la llunyania. A...
Agulla de Can Jorba, via Bego-Miguel-Kush

24.12.17  Abans que comencin les festes de Nadal i ens atipem de neules i torrons, volem fer la darrera escalada de l’any. La primera intenció és pujar fins la regió...
MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ.  Via CULÉS

MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ. Via CULÉS

3/01/18: Primera escalada de l’any 2018, quedem amb la colla dels dimecres avui amb la Isabel i l’Antonio, anem a la Malanyeu. Portem varies opcions i al final ens decidim...
A la descoberta per la Vall de Boí

Pujant Bony de la Redona (Foto: Pito Costa)Bona previsió de meteo per aquest cap de setmana. El company Pito em demana si tinc ganes d'anar a la descoberta per trobar alguns...
La Mola de LORD

Entre el Port del Comte, la Serra de Busa i el Clot de Vilamala s'aixeca un bloc muntanyós de roca conglomerada coneguda com la mola de Lord. El cim és un gran altiplà...
Volta al massís de madres

Alçada mínima: 1414mAlçada màxima: 2469mDistància: 23,66 kmTemps empleat: 9h34mDesnivell + : 1351mDesnivell - : 1305mRéal – Coll de Sansa – Coma de Ponteils – Roc...
Tossal d'Engrilló (1.072 m.)

var Latitud_sortida = 40.929658; var Longitud_sortida = 0.331099; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Bon Any 2018

B o n    A n yDiu el refranyer del muntanyenc... "necessitem caminar en la direcció dels nostres somnis, sinó perdem l'encant de la vida".Resum de l'any...
Coves de l'Arcada, del Cabrit i del Boixar

18.12.17  Excursió matinal pel vessant sud de Montserrat, al sector del Bruc, en la que hem enllaçat tres balmes (cova de l’Arcada, cova del Cabrit, cova del Boixar) a...
Puig del Pam (2470 mts.)

Itinerari marcat al mapa IGN Francès.El mateix recorregut amb el Suunto Traverse.Just avui fa una setmana vàrem poder veure amb la Teresa la cara sud del Puig del Pam (2470...
Estanys de Mascarida i del Diable a Tavascan

Els estanys de Mascarida estan enclotats als peus de la serra de Mascarida, entre els cims del Campirme i la Coma del Forn.    És una zona força...
Aresta Ribes a la Vinya Nova.

Juntament amb l'Aranya de les Garrigoses i la Terra de Nómades aquesta via és la gran clàssica del vessant Sud.També és la més fàcil del trio d'arestes Ribes...
LIXè PESSEBRE DE MUNTANYA: LA TORRE DE VALLFEROSA

La sortida a posar un pessebre és l'activitat més arrelada del Centre. Ja passem per l'edició 59na. Jo hi vaig des de l'any 1986 (menys un any que vaig estar malalt i vaig...
Coscollet (1.610 m.)

var Latitud_sortida = 42.076453; var Longitud_sortida = 1.249461; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De saldes a la pleta palomera i retorn pels graus

Si seguiu aquest blog (-gràcies-) trobareu sortides sempre originals i diferents. Doncs bé avui trobareu una proposta que vaig fer l'altre dia i vaig anar per camí fressat -...
Pujol de la Mata (771 m)

MatinalDissabte 9 de desembre de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Occidental.Temps aproximat: 3 h (14 km)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat...
Cova de les Rondes (segon intent)

Els seguidors del blog deuen recordar que al febrer de 2016 vam fer una exploració a la Cova de Les Rondes, situada a prop de la població de La Llacuna. En aquella ocasió la...
PR C-128 Cingles de Vallcebre (1.341 m)

Dissabte 2 de desembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 5 h (13 km)Desnivell: 615 m (acumulat)Dificultat (1):...
Avenc de l'Espluga

var Latitud_sortida = 41.652209; var Longitud_sortida = 1.976643; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Geni de l'indret a la Miranda del Sentinella

Via durilla i bastant fina on s'ha de donar la talla, sobretot al primer llarg, o almenys això ens ha semblat a nosaltres. L'arrencada des del terra fins a la primera...
Torrent de la Font Seca

Una magnífica matinal a Montserrat amb el descens d'un barranc, relativament fàcil però amb un gran ambient montserratí. El Barranc de la Font Seca és la continuació del...
El camí de la mina de vergós guerrejat

Hi ha dies que vas amb els companys i no saps com acabarà la cosa... i finalment surt un dia rodó. Serà per compensar els dies dolents.En Joan Vàzquez d'IPCENA ens va dir...
Castells de l'Alt Gaià

var Latitud_sortida = 41.503980; var Longitud_sortida = 1.342931; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De Sant Llorenç de Morunys a Pratformiu

28.10.17  Ara que ja estem en plena tardor, i que les vacances d’estiu són cosa del passat, ve de gust retrobar-se amb els companys a la primera de les sortides mensuals...

Dissabte, a Montserrat

Dissabte dia 18 de novembre farem la sortida programada del mes per Montserrat. Buscarem un itinerari que travessant torrents i canals ens porti sempre resseguint les zones més...
Volta als puigs des Grau i Caragoler des Guix

Camí Vell de LlucUna curta excursió circular entre els termes municipals d'Escorca i Selva.(WP-01) Coll de la Batalla - 0,0 km - 0 minuts - 579 m d'altitud.Són les 8,15 h en...
Aigua de Valls

var Latitud_sortida = 42.132893; var Longitud_sortida = 1.667085; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pels cingles de Rupit

21.10.17  Com a complement a les nostres anteriors excursions pels cingles de Tavertet i del Far, hem caminat avui vora els cingles de Pujolràs i Casadevall, a Rupit. Es...
El 5 comarques tarragonines

Santuari de CardóCom un xiclet, anem estirant la temporada de bicicleta de carretera. Per anar-ho rematant, el Roger proposa una sortida per la Ribera d'Ebre. M'atrau fer un...
L'Olla de Núria.

Mapa amb el recorregut del dia.Track del recorregut amb el rellotge Suunto Traverse.Avui, després de les vacances a Grècia que millor per tornar a agafar el ritme que intentar...
Serra de Montsent

var Latitud_sortida = 42.101629; var Longitud_sortida = 1.844043; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De Can Maçana a la Roca Foradada (926 m)

Dimecres 11 d’octubre de 2017MatinalHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 2 h 15 mDesnivell: 170 mDificultat (1): Fàcil.Programa:...