Torreta

Coll d'estela (berguedà)

Xalet-Refugi Rasos de Peguera-Coll d'Estela-Torreta de l'Enginyer-Rasets-Xalet-Refugi Rasos de Peguera
El Pic de l'Orri (2436 m.)

Visible des de molts punts del Pirineu per les grans antenes que el coronen, fàcilment encertareu quin cim és el Pic de l'Orri. Un entorn humanitzat, certament, ja sigui per...
El Cadinell. Serra del Cadí.

22 de juliol de 2020Aprofitant l'ascensió al Cap de la Gallina Pelada de la propera Serra d'Ensija, acabo de rematar el dia amb la pujada al Cadinell, des del Coll de Jovell,...
Puig de sa Bassa

Penyal des MigdiaSortim del Pla de sa Bassa pel camí de sa comuna de Fornalutx, el qual es dirigeix cap a ponent amb espectaculars vistes sobre la vall de Sóller. En un...
Puigs sa Torreta i de sa Font

Pujant al coll de la coma dels AsesIniciem la nostra excursió a la font del Noguer, situada en el Km. 33,7 de la carretera Ma-10 de Lluc a Sóller.(WP-01) Aparcament font del...
Penyal des Llamp i puig des Cocó

Penyal des LlampAproximació: Per arribar al punt d'inici d'aquest itinerari, hem de prendre la carretera Ma-11 de Palma a Sóller i, un cop passat el Km 12 desviar-nos a la...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
De Cardona a Suria

Iniciem la ruta després d'esmorzar a Can Jeff, prop de Gargalla, direcció a la Torreta i Serracanya per tombar cap a l'est fins a Montmajor.Tombem cap al sud i tot vorejant la...
Ferrada d'Ulldecona

17.11.19  Després d’haver escalfat els motors a la ferrada de la Creu de Ribes de Freser, ara toca posar els músculs en marxa i donar gas a tope, com se sol dir, ja que...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Per Serracanya

Ens trobem de bon matí a l'estació de servei Avanti, a prop de Cardona, per iniciar la sortida.Per la Torreta i per una pista una mica trencada fem cap a Serracanya on ens...
Tossal de Mirapallars. 100 cims

23 d'agost de 2019Segona jornada pel Montsec de Rúbies. Aquesta vegada per coronar el seu cim, el Tossal de la Torreta, sostre comarcal de  la Noguera,  i el Tossal...
La Cogulla del Montsant

24 de març de 2019Espectacular!!! no se m’acudeix cap altre adjectiu per definir el Montsant. S’ha de visitar, s’ha de viure i percebre per entendre l’etimologia del...
La Foradada

var Latitud_sortida = 40.640162; var Longitud_sortida = 0.557421; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Penyagolosa. El gegant de pedra.

23 de febrer de 2019L’abril del 1999 vaig fer la primera ascensió d’aquest emblemàtic cim. Després de 20 anys! torno al Gegant de Pedra... al Penyagolosa. Vértex...
Solsona-Serrateix

Quedem al Racó de Solsona per iniciar la ruta després d'esmorzar una mica.Agafem la C-26 fins al Serrat de la Bandera on agafem pista cap al Pla dels Roures i el pont de la...
La canal ferremini al montsec de rubies

Mil cops m'encanto mirant els mapes; és una petita dèria que tinc. L'altre dia veig que a la vora de la pujada a la Portella Blanca de Rúbies hi ha una canal que duu el nom...
Les fonts de Molacima. Montsià

21 d'octubre de 2018 Després de quasi dos anys de severa sequera al Montsià, l'octubre passat ha vingut carregat de llevantades i pluges fortes, que com sempre, fan molt...
CASTELL DE PINYANA (712,7 m) des de Querol

CIM: Castell de Pinyana (712,7 m.)COORDENADES CIM: 41º24'31”N 1º23'12”ECOMARCA: Alt CampDESNIVELL: + 188 mRECORREGUT: 9 km (aprox)HORARI: (2h 15 min + 2 h)DIFICULTAT:...
TURÓ DE L'HOME (362,5 m) des de Can Ruti

CIM: Turó de l'Home (362,5) des de Can RutiSERRALADA: del LitoralCOORDENADES CIM: 2º14'54.3062" E / 41º29'4.89286"NVÈRTEX GEODÈSIC: 291121016COMARCA: Maresme /...
Argilers de Campredó.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Travessa integral nocturna al Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial; min-height:...
Investigació Peguera IV

El primer cop vàrem haver de plegar per un petit accident en una pujada glaçada, el segon els gruixos de neu ens varen fer desistir i fer drecera i el tercer cop una...
BTT TOSSAL DE MIRAPALLARS (1.668 metres).

Vilanova de Meià, Montsec de Rúbies i Tossal de Mirapallars.Descripció de la ruta; El Tossal de Mirapallars és una muntanya de 1.672 metres que es troba entre els municipis...

MOLA DE LES TRES CREUS (1.127,3 m) o Mola d'Estats

CIM: Mola de les 3 Creus (1.127,3 m) o Mola d'Estats.COMARCA: Conca de Barberà. Muntanyes de PradesHORARI: 3h 25 min (2h 10 min + 1h 15 min)DESNIVELL: + 403 m...
Rasos de Peguera

var Latitud_sortida = 42.139360; var Longitud_sortida = 1.766257; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Mola de LORD

Entre el Port del Comte, la Serra de Busa i el Clot de Vilamala s'aixeca un bloc muntanyós de roca conglomerada coneguda com la mola de Lord. El cim és un gran altiplà...
Matanegra

El Serrat de Matanegra és la carena que separa la vall d'Àssua de la vall de Baiasca. Com indica el seu nom, és una zona plena de bosc, molt visible des de Sort. Podem dir...
Mas de Rosalea i Monte del Perro. Montsià

1 de novembre de 2017 Us presento un curt itinerari, del que jo anomeno "de recerca". No es tracta en aquest cas de fer molts kilòmetres o una volta espectacular. Bé,...
Juverri

Juverri és una partida de Farrera, entre el coll de So i els barrancs inaccessibles que cauen sobre Romadriu. És un territori de boscos i pastures, un indret idíl·lic, amb...
GR7: La Seu d'Urgell - Fórnols

Una nova etapa del GR7 entre la Seu d'Urgell i la petita població de Fórnols, a la Vall de la Vansa. Hem començat la jornada esmorzant el típic croissant al...
Cap de Boumort i Cingles de Pessonada

Avui hem fet una sortida amb dues fases ben diferenciades. En realitat podem dir que han estat dues excursions: una matinal, en realitat de matinada, i l'altra de matí i tarda....
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Una Contrabandistes (Adrall-Adrall)

Aquest cop hem fet una Contrabandistes circular, sortida i arribada a Adrall a l'Alt Urgell.Són passades les nou quan iniciem la sortida direcció a la Seu d'Urgell per pujar a...
La Sortidad'aquest diumenge...!!!!

Per aquest proper diumenge, dia  2  d'abril....Tením la sortida del Club que ens porta a : Castell de Balsareny,...Llera del Llobregat.-- Un...