Torreta

Mas de Rosalea i Monte del Perro. Montsià

1 de novembre de 2017 Us presento un curt itinerari, del que jo anomeno "de recerca". No es tracta en aquest cas de fer molts kilòmetres o una volta espectacular. Bé,...
Juverri

Juverri és una partida de Farrera, entre el coll de So i els barrancs inaccessibles que cauen sobre Romadriu. És un territori de boscos i pastures, un indret idíl·lic, amb...
GR7: La Seu d'Urgell - Fórnols

Una nova etapa del GR7 entre la Seu d'Urgell i la petita població de Fórnols, a la Vall de la Vansa. Hem començat la jornada esmorzant el típic croissant al...
Cap de Boumort i Cingles de Pessonada

Avui hem fet una sortida amb dues fases ben diferenciades. En realitat podem dir que han estat dues excursions: una matinal, en realitat de matinada, i l'altra de matí i tarda....
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Una Contrabandistes (Adrall-Adrall)

Aquest cop hem fet una Contrabandistes circular, sortida i arribada a Adrall a l'Alt Urgell.Són passades les nou quan iniciem la sortida direcció a la Seu d'Urgell per pujar a...
La Sortidad'aquest diumenge...!!!!

Per aquest proper diumenge, dia  2  d'abril....Tením la sortida del Club que ens porta a : Castell de Balsareny,...Llera del Llobregat.-- Un...
Torreta de l'orri

Després d'una gran nevada la muntanya ens ofereix sempre un nou al.licient paisagístic a afegir a la nostra sortida, una suau i contundent uniformitat dels relleus que...
Torreta de l'Orri (2.439 m), amb esquís

Després de passar la nit al refugi Comes de Rubió hem esmorzat, encara fosc, abans d'iniciar l'activitat d'avui. Hem sortit cinc raquetistes i un esquiador pujant pel darrer...
Refugi Comes de Rubió

Després de la llevantada que ha passat pel Pirineu Oriental, tot ha quedat molt nevat. Avui hem fet una excursió singular; un recorregut que només pot fer-se amb esquís (o...
L'Espina

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Mas del Rosset-Punta de la Creueta-Coll Triador-Font de la Muntanyola-Bosc d'Orfer-Avenc de...
La Mina de Montclar

Ja feia temps que pensaven fer una visita "turística" a aquesta construcció hidràulica gestionada com un conjunt amb el castell de Montclar. Finalment el dijous 8.12.2016 vam...
Volta als Rasos de Peguera

3.08.16  Itinerari clàssic pel massís dels Rasos de Peguera, a l’Alt Berguedà, que efectua un llarg tomb, des del coll de la Creu del Cabrer, pels Rasos de Baix, els...
Pic de Lavans

Si no vaig errat, diria que de tot el circ que va de la Pica Roja al Monteixo, l'únic cim que em faltava per fer és el pic de Lavans, de 2.896 m. És un cim que té un aspecte...
Cova Bonica

Montsià, 13 05 16Volta circular per la vessant marítima del Montsià, amb l'objectiu de visitar una de les coves més emblemàtiques de la serra: La Cova Bonica.Tot i el seu...
El Montsianell

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta: No he pogut localitzar cap topònim.Dades geogràfiquesLloc geogràfic:Delta de l'EbreLloc...
Cap del Verd des de Gósol

Feia temps que la Serra del Cap del Verd estava en el punt de mira, però per un motiu o per un altre no m'hi havia acostat mai; segurament és que queda eclipsada per uns...
GR 171: Prades - Montblanc

Anterior:Albarca - PradesPer estrenar les meves noves i flamants botes vaig arribar-me a les mateixes muntanyes on se m'havien esquerdat les antigues un parell de dies abans,...
L'Orri per Rubió

No se m'havia acudit mai pujar la Torreta de l'Orri directament des del poblet de Rubió, perquè pensava que seria un terreny incòmode. Estava equivocat: és una pujada força...
Barri de la font d'en fargues

El barri de la Font d'en Fargues es troba al mig de la muntanya, a la falda del turó de la Rovira. Hi abundaven torretes que les famílies benestant construïen per anar a...
Pas del Llençol i camí dels Moliners 29-10-2015

Per aquesta ruta l'amic Pep Torrens ens convocà per tornar a l'antic i perdut camí dels Moliners, parcialment netejat per ell mateix i alguns companys de caminades, i ja que...
Fartàritx Gran i el Ninot 5-9-2015

L'objectiu d'aquesta sortida era recórrer un perdut camí emprat antigament per du a moldre el gra de la possessió des Rafals, al molí de Son Noguera. Estava previst tornar...
Feixanc Ample

//--> Santuari de Boscal i el Cadí al fons Canaleta i canal de l'Orri Canal de l'Orri i roca del Gónec Comencem la ruta pel...
Castellot des Rafal i el puig de sa Font 2-3-2014

Es Castellot des Rafal, és un d'aquells cims secundaris que alberga la nostra serra de Tramuntana i que normalment passam a prop, però sempre de llarg; fent sa Canaleta,...
Estanyardo i Pilàs

El Pic de Pilàs (2.657 m) es veu molt bé, per exemple, des del cim de la Torreta de l'Orri. Més d'una vegada, esquiant a Portainé, algú m'havia preguntat quin cim era...
Pic del Salvaguardia (2.738 m.)

Divendres 3 i dissabte 4 de juliol de 2015Hora de sortida: Divendres el més aviat que es pugui.Ubicació: Comarca de la Ribagorça.Temps aproximat: 6 h. 30 m.Desnivell: 980...
Ruta del Cardener amb bicicleta (II)

20.06.15  Aprofitem el darrer dia de primavera per a dur a terme la segona etapa de la Ruta del Cardener amb inici al mas del Cavall i final a la presa de l’embassament...
Ulldecona - la Foradada i el Castell

Anem fins Ulldecona per enfilar-nos a la Foradada a la serra del Montsià, sense oblidar el paisatge que conformen les oliveres i també visitar Ulldecona i el seu...
Vigralla: tast al castellot

Dissabte 9 de maig, l'AEM organitza una excursió que s'inclou dintre la programació del 5è ViGralla a Llorenç del Penedès. L'excursió proposada surt de les Cases Noves de...
Volta per la vall de Sóller 17-5-2015

La ruta passa pels diferents nuclis urbans de la pintoresca vall dels tarongers, la vall de Sóller: Fornalutx, Binibassí, Biniaraix, l'Alqueria des Comte, Sóller... i també...
De Coll de Nargó a la Seu d'Urgell

Feia temps que no fèiem una sortida de dos dies, hem aprofitat ara que el dia és llarg i no fa massa calor.La ruta prevista surt de Coll de Nargó i passant pel Boumort, els...