Torreta de l'orri

Una Contrabandistes (Adrall-Adrall)

Aquest cop hem fet una Contrabandistes circular, sortida i arribada a Adrall a l'Alt Urgell.Són passades les nou quan iniciem la sortida direcció a la Seu d'Urgell per pujar a...

Després d'una gran nevada la muntanya ens ofereix sempre un nou al.licient paisagístic a afegir a la nostra sortida, una suau i contundent uniformitat dels relleus que...
Torreta de l'Orri (2.439 m), amb esquís

Després de passar la nit al refugi Comes de Rubió hem esmorzat, encara fosc, abans d'iniciar l'activitat d'avui. Hem sortit cinc raquetistes i un esquiador pujant pel darrer...
Refugi Comes de Rubió

Després de la llevantada que ha passat pel Pirineu Oriental, tot ha quedat molt nevat. Avui hem fet una excursió singular; un recorregut que només pot fer-se amb esquís (o...
Pic de Lavans

Si no vaig errat, diria que de tot el circ que va de la Pica Roja al Monteixo, l'únic cim que em faltava per fer és el pic de Lavans, de 2.896 m. És un cim que té un aspecte...
Cap del Verd des de Gósol

Feia temps que la Serra del Cap del Verd estava en el punt de mira, però per un motiu o per un altre no m'hi havia acostat mai; segurament és que queda eclipsada per uns...
L'Orri per Rubió

No se m'havia acudit mai pujar la Torreta de l'Orri directament des del poblet de Rubió, perquè pensava que seria un terreny incòmode. Estava equivocat: és una pujada força...
Estanyardo i Pilàs

El Pic de Pilàs (2.657 m) es veu molt bé, per exemple, des del cim de la Torreta de l'Orri. Més d'una vegada, esquiant a Portainé, algú m'havia preguntat quin cim era...
De Coll de Nargó a la Seu d'Urgell

Feia temps que no fèiem una sortida de dos dies, hem aprofitat ara que el dia és llarg i no fa massa calor.La ruta prevista surt de Coll de Nargó i passant pel Boumort, els...
Boscos de l'obaga de Tornafort

Aquesta és una excursió senzilla i molt agradable de fer. El desnivell és moderat, el camí és sempre bo i l'ambient és de boscos preciosos. Finalment, s'arriba a un...
La Torreta de l'Orri per Embonui

Fa temps que tenia la idea de pujar la Torreta de l'Orri —el cim que s'acostuma a anomenar «Pic de l'Orri»— directament des de Sort, al fons de la vall. Però em temia que...
El Pic de l'Orri (2440 m.)

La Torreta o Pic de l'Orri és un cim ben visible des de bona part del Pirineu. Les característiques antenes que el coronen delaten la seva ubicació, i no es estrany que es...
Volta a la barraca de l'Orri Vell

Sortim de Ribes direcció al poble de Pardines, anem per la carretera que enllaç Ribes amb aquest poble de la Vall del Segadell. Quan arribem a Pardines creuem i baixem per la...