Tossa Plana de Lles

La Muga (2861 m). L'últim centenari cerdà.

IntroduccióEl Pic de la Muga estava a la carpeta de cims pendents des de feia molt de temps. Potser des de l'última vegada que vam pujar a la Tossa Plana de Lles i d'això ja...
Muntanyes desconegudes: pics de màniga i covils

L'any 2003 vaig pujar amb el Pau Salla al pic de Màniga (i no ho recordava). Ho tenia apuntat a les meves llibretes i he trobat tota la informació de com havia fet l'excursió...
La Carbassa (2.736 m.)

var Latitud_sortida = 42.452386; var Longitud_sortida = 1.762440; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Puigpedrós (2.915 m.)

var Latitud_sortida = 42.456859; var Longitud_sortida = 1.780822; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Lo Coscollet (1610 m). Paisatges Prepirinencs.

IntroduccióLa ruta que us proposem puja al cim de lo Coscollet. Un cim centenari, situat a la riba de la vall del Segre, en una zona molt escarpada i de gran bellesa. La part...
PIC DE LA TOSSA PLANA DE LLES 2916m

14/08/16. La Tossa Plana de Lles (2916m), és un dels Pics clàssics de la Cerdanya, fàcil però amb unes bones vistes sobre la Cerdanya, Cadí i Andorra des del cim. Des de...
El cordal de la tossa plana de lles - la muga

Alçada mínima: 2045mAlçada màxima: 2905mDistància: 14 kmTemps empleat: 7h56m (parades incloses)Desnivell + : 1083mDesnivell - : 1078mJa feia cinc anys de la darrera vegada...
Volta integral al circ dels engorgs

Alçada mínima: 1730mAlçada màxima: 2914mDistància: 18,6 kmTemps empleat: 9h (parades incloses)Desnivell + : 1968mDesnivell - : 1980mPuigpedrós (2914m) - Pic d’Engorgs...
La plana del Baix Empordà

//--> Plantejant entre Pals i Palau-Sator Les Illes Medes des de la platja de l'Estartit Penyasegat de la Trona, a l'Estartit Goles...

Fotos de la sortida a la Tossa de Montbui

Amb una mica de retràs, podeu veure ara les fotos de la sortida a la Tossa de Montbui, que vàrem fer el mes passat. Vegeu les fotos clicant a la següent icona:    ...

356 Ruta Verdaguer, plana de Vic 17022016

356 Ruta Verdaguer, plana de Vic 17022016Aproximació, els del Bages, organitzadors de la sortida, ens trobem  al parc de l’Agulla de Manresa a dos quarts i mig de vuit,...

Aquest diumenge, sortida a la Tossa de Montbui

Esmorzarem al restaurant de la Tossa a les 9. Podem portar entrepans o demanar-los allà. Desprès d’esmorzar hem de fer una mica de temps fent una volta pel mirador, des...
La Tossa de Tivissa

29 de setembre de 2013Visita a la muntanya de Tivissa per assolir un dels seus cims més emblemàtics: la Tossa, de 718 mts. Un altre dels 100 cims de la FEEC. Sortim del...
Agònica Tossa Plana de Lles

Distància: 13,5 kmDesnivell: 1000 mDurada: 5hDificultat: fàcil, S2Punt de sortida: estació d'esquí de fons de Lles.Cap de setmana complicat per anar a foquejar: dissabte...
De Lloret a Tossa de Mar pel GR-92

País/Comarca: Catalunya/La Selva Ruta: Travessa Ascensió acumulada:.............  667 metres Descens acumulat:.................  603 metres...
Lloret de Mar - Tossa de Mar

//--> Petits illots a la cala dels Frares Túnel després de Lloret Deixem Lloret de Mar enrere Avancem el primer tram pel Camí de...
Volta a la Tossa d'Incles, Andorra

País/Comarca: Andorra/Canillo Ruta: Circular Ascensió acumulada:.............  722 metres Descens acumulat:.................  722 metres...

334 Coll de Pal Tossa d'Alp 150715

334 Coll de Pal Tossa d'Alp 150715 Aproximació des del Bages, per la C-16 fins a Berga per recollir el Berguedà i aprofitar-ho per esmorzar, es segueix per la C-16 fins a la...
Cap del Rec

A mitjans de Juny, amb el "caloret" ja ben present a l'ambient, vaig fer una escapadeta al Pirineu, per participar un dissabte lluminós a la Marxa Cap del Rec, i el diumenge,...
Volta a la Cerdanya en BTT (I)

Distància: 49 kmDesnivell: 1800 mDurada total: 8 hDificultat: mitjanaTrobada de xipxapaires amb la intenció de voltejar la Cerdanya a cop de pedal. El primer dia som 5...
Pic de Pessons (2.864 m.)

//--> Foquejant per l'ampli Circ de Pessons Ens acostem al a base del pic de Pessons Abrupte vessant est del Pessons Pujant la canal...
Tossa Plana de Lles (2.905 m.)

//--> Passem pel Pradell, amb el Cadí al fons Encarant les amplíssimes pales cap al cim Foquejant amb el Tossal Bovinar al fons...
GR 11: Encamp - Refugi de l'Illa

Anterior: Ordino - EncampEn l'últim dia per terres andorranes, el GR 11 remunta bona part de la Vall de Madriu per acabar al refugi lliure de l'Estany de l'Illa. Aquest és un...
Del Querforadat a la Guarda - serra del Cadí

Sortim del poble Querforadat en direcció a les parets del Cadí, darrera nostre la Serralada del Pirineu, on es distingeix clarament la tossa Plana de Lles,...
Torre del moro i tossa grossa de montferri

Dilluns vol dir festa. Quedo amb la Marta a Montferri. Encara no sabem del cert cap on volem tirar però trobem una ruta prou interessant i que és la principal d'aquesta...
SERRA S'ENSIJA: GALLINA PELADA (2.320 m)

Serra d'EnsijaFeia temps que hi anava darrera i finalment ahir va arribar el dia de pujar al cim de la Gallina Pelada, punt culminant de la serra d'Ensija, al Berguedà....
Porta-Estanys de la Pera-Castellciutat

La vall del Madriu des de la Tossa Plana de Lles (2916) (1a jornada)L'excursió llarga d'aquest estiu havia de ser de tres dies. El 28 de juliol sortim en Salvi Fargas i jo de...
Tossa Plana de Lles, per l'antic rec

16.07.14  Ja fa algun temps que voliem fer aquesta variant de pujada a la Tossa Plana de Lles que va seguint un antic rec, però sempre el mal temps ens ho havia impedit....
EL PIC DELS PESSONS (2.864 m)

Fa pocs mesos, un company excursionista em va dir que si durant l’estiu pensava en fer algun cim del Pirineu em proposava que pugés al Pic dels Pessons. M’avisava que no...