Track

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Cdr

12-06-2019 Collbató La Codolosa (dreta) Via  : CDR Avui els llençols se ens ant pegat al cul i arribem al Bar de L’Anna tard mol tard inclús per a nosaltres,...
Rogativa de Vallibona 2019

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 18 de maig de 2019“Conta la...
Malalts de Roca

08 –06-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de Roca El Santi amablement  me envia un e-mail dient-me que ja ha acabat amb el nou equipament de aquesta via, tot un...
TOSSAL DEL BALINYÓ. Via SPHYNX .

12/06/19. Aprofitant què va ploure ahir i han baixat les temperatures, ens arribem al Tossal del Balinyó per fer la darrera via oberta el passat abril. Aquesta via va a la...
Index per comarques del repte 100CIMS de la FEEC

llistat ordenat per comarques, dels 308 cims que proposa la FEEC per al seu repte dels 100CIMS, amb descripcions, fotografies i tracks de la ruta o rutes emprades. ANDORRA...
El Cap i el Passarell a Montanissell

01 –06-2019 Alt Urgell Montanisell Serra de Sant Joan (Sota les Antenes) Via : El Cap i el Passarell a MontanissellSembla que estem en el primer dia de l’estiu, en lo...
Cerro del Caballo (3.011 m) en travessia

Hem completat la nostra travessia per Sierra Nevada amb una etapa llarga però sense massa desnivell que ens ha permès recórrer la part més occidental del massís pujant un...
Tossal Llisol (1.326 m.)

var Latitud_sortida = 42.216554; var Longitud_sortida = 1.868320; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta integral a Montserrat

Dijous 6 de juny 2019Distancia      18,71 kmDesnivell      1.450 mTemps         ...
Mulhacén, Cerro de los Machos i Veleta

Avui hem fet l'etapa reina de la nostra travessia per Sierra Nevada. Una llarga etapa entre en refugi guardat de Poqueira i el refugi-vivac de La Carihuela. A més, pel camí...
**** Travessa Cabo de Gata, camins del sud

Quatre dies de màgia, 8 - 11 de maig de 2019 Sempre m’he preguntat d’on venia aquest nom, doncs els gats no els faig gaire mariners, també és veritat que la meva...
Refugi de Poqueira

Després d'un llarg viatge en avió, taxi i autobús, hem iniciat les nostres activitats a Sierra Nevada amb una etapa curta i fàcil, d'aproximació al refugi de Poqueira on...
La Riera de les Gorgues

Aquesta riera ha sigut la gran desconeguda pel gran públic excursionista, gràcies a les xarxes  i a la navegació per internet aquest desconeixament, però, a anat a...
Del Guillem

29-05-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Del GuillemEl Joan me envia una ressenya esquemàtica de una nova via a la paret de Malanyeu, desprès de...
OLVENA. Via FRIXIS.

30/05/19. Portem tres dies de cavalcada per Aragó i avui retornem, però aprofitem per fer una parada a Olvena per fer una darrera escalada d’aquesta sortida....
GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
RIGLOS. MALLO DE ENMEDIO. Via ENDRIJA.

29/05/19. Riglos té bones xemeneies una d’elles és l’Endrija, què havia quedat en l’òvid. La xemeneia fins a la R5 va ser oberta l’any 1960, per J. Vicente, J.A....
De Ribes a Ribes

Sortim de la benzinera del Llac direcció a Ribes de Freser on poc abans seguim la carretera a la Massana per fer cap a Pardines.D'aquí i per la Collada Verda fem via a...
Coves d'Anes, d'Olopte i Fou de Bor

Una jornada d'intensa activitat espeleològica visitant fins a quatre coves a la Cerdanya. L'objectiu principal era la Cova d'Anes i després volíem fer una petita prospecció...
Pont d'Orient. Serra del Boix.

28 d’abril de 2019.Tot just fa 20 dies que vaig fer una ruta circular per la serra del Boix coronant el Morral de Cabrafeixet, i la Punta i Mola de la Buinaca. En el transcurs...
PEÑA PREDICADERA. Via JABALÍ ERRANTE.

27/05/19. Avui anem camí cap a Riglos i aprofitem per fer una escalada en aquest idíl·lic paratge. Fem la via “Jabalí Errante” una de les clàssiques de la zona....
Jabali Errante

22 –05-2019 Aragó Ibieca (Parc de Guara) Peña Predicadera Via : Jabali ErranteAbans no ens agafi les calors pròpies de aquesta terra decidim fer una escapada a aquest...
El Clot del Cargol i el Pou de la Portella

Una jornada montserratina de gran intensitat en un dia gris i plujós però que ens ha permès fer fins a tres activitats en el magnífic terreny de joc de la muntanya de...
Peña Predicadera

Aragó Peña PredicaderaAmb CotxeUn massís força interessant relativament ven comunicat, venint de Barcelona i / o Lleida tot per autopista (gratuïta) fins a escassos 9 km...
Malalts de Roca

15 –05-2019 Malanyeu Paret del Davessó Via : Malalts de RocaCom alguns de vosaltres sabeu soc un “QueMacu”  declarat, el millor poble del mon es el meu, Barcelona i...
Turons de la Segarra

var Latitud_sortida = 41.626990; var Longitud_sortida = 1.341355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Montagut (963 m.)

var Latitud_sortida = 41.351073; var Longitud_sortida = 1.363067; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Volta al Puigsacalm

Dimecres 15 maig 2019Sant Privat d'en Bas (Àrea recreativa Els Pins), Santuari de les Olletes, Ermita de Santa Magdalena del Mont, Puig dels Llops, Puigsacalm, Puigsacalm Xic,...
Es Castellàs i es Castell des Moro

Camí de pujada a ses PlanesLa construcció ancorada a la roca d’època musulmana del castell del Moro es coneix també com a castellet del Molí. La seva funció era...
Pel Ripollès i l'Osona

Abans que res, un bon esmorzar de forquilla a Can Villaura, a tocar de Ripoll.Sortim cap a la zona de Montesquiu per tot vorejant la riera de Vallfogona arribar-nos a l'N-260a...
Puig de Son Jordi

Camp de golf de Son ServeraFem una ascensió fàcil al puig de Son Jordi, un modest cim entre els municipis de Son Servera i Capdepera. Sortim de la urbanització de la Costa...
Cova Calitra i Cova dels Mangotxos. Montsià

17 de març de 2019 Una altra aproximació a la zona més meridional del Montsià, entre els termes d’Ulldecona i Alcanar, per descobrir elements patrimonials i naturals...
ROCA DELS ARCS. Via NAVARRO

11/04/19. El gener d’aquest any en Felip Sandiumenge i el Pep Masip, fan una actualització a via Navarro què van obrir el 1980. La via ha recuperat el seu tarannà...