Track

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Pala de montinier

Aquest estiu  vaig passar set dies per la zona d'Ainsa i el primer que veia quan treia el nas per la finestra era el cim de la Pala de Montinier. La qüestió és, que...
Slavkovský štít (2.452 m.)

var Latitud_sortida = 49.158819; var Longitud_sortida = 20.224885; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Baixada de Vens

Avui, cinquè i darrer dia de la nostra travessia pel Mercantour, teníem prevista una etapa curta perquè havíem de tornar a casa i ens quedaven unes 8 hores de cotxe....
Le Chemin de l'Energie

Ahir, quan vam arribar al refugi de Rabouns després d'una intensa jornada de muntanya, el guarda del refugi ens va avisar que per avui es preveia molt mal temps: pluja i neu!...
Mont Ténibre (3.031 m) en travessia

Avui hem fet el que podríem anomenar etapa reina de la nostra travessia de cinc dies pel Mercantour. Hem fet la travessia entre el refugi de Vens i el de Rabouns, passant...
Tractament

09-09-2019 Desprès de la caiguda patida al mati, (10-07-2019) ara estem al cotxe i truco al telèfon que surt a la targeta de federat, me atenen mol correctament, els hi dic...
Pel camí vell de tuixent a josa

Antigament havia un camí que unia els llogarrets de Tuixent i Josa. Anava per la vora del riu. La carretera va malmetre la majoria dels trams.Un grup d'amics de Tuixent va...
Tête de l'Enchastraye (2.954 m) en travessia

Avui hem iniciat una gran travessia de cinc dies per la zona del Mercantour, en els Alps Marítims, a cavall entre la vall francesa de Tinée i la italiana de Val Stura. Ahir a...
Nova via a la formiguera: via la cola

Sembla impossible però en Juan Gutiérrez ho ha aconseguit. Ha posat una via en el sector que està més ple de vies de la Formiguera. Quan hi ha tantes vies a tocar cal anar...

08/09/19 Serra de Prades - Capafons

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar ). Cal confirmar l'assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Fonts de Canet lo Roig. Maestrat.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px...
Agraïment

01-09-219 Agraïment 01-09-219 Agraïment Avui diumenge  01 d’agost molts de vosaltres estareu preparant la tornada al treball, alguns  us heu guardat uns dies de...
MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ.Via DEL GUILLEM.

31/09/19. La primera intenció era anar al Pedraforca, però la previsió de pluges per la tarda ens ha fet canviar de plans i ens arribem a Malanyeu. Anem a la via del Guillem...
Cresta del Pedraforca

El Pollegó superior del Pedraforca no és una única muntanya sinó una llarga carena amb diversos cims que coronen la seva cara Nord, terreny de joc de moltes vies d'escalada....

470.- AIGÜESTORTES – ESTANY LLONG  27/28-08-19Breu resum de una sortida especial27 Dimarts. 2/4 de 12.- Ens trobem a l’Agulla de Manresa, el capità Clarà, amb la...
La solitud de la salvatgia: via vilabona

Podeu jugar-vos el que vulgueu que no trobareu una altra cordada a la via que avui us proposaré. Direu, clar, és una merda de via!!! No anem a fer una via xula però no hi...
Del Port des Canonge a s'Hort de sa Cova

Port des CanongeUn curta volta adequada per aquests dies de forta calor. Ens podrem refrescar a dues de les platges verges de la contrada de sa Cova. Sortim del Port des Canonge...
Mam Tor (517 m.) i Lose Hill (476 m.)

Al sud de les Pennines hi ha una altra de les zones de muntanya d'Anglaterra, el Peak District. Malgrat que el seu nom ens pugui fer pensar que hi trobarem grans altures no és...
D'ossera al coll d'ares - ruta nico de winter

L'any passat em vaig quedar sorprès en veure que a Ossera havien senyalitzats uns senders. En aquella ocasió vaig recorrer l'extrem del Cogulló Aquest cop volia anar al...
Nou projecte.....

28/08/19. Anem tornant a la normalitat i avui hem quedat una bona colla per anar a escalar. No estava previst però al final amb l’Antonio, anem a treure el nas a...
El forat del buli: recordant a l'antoni satorra

Amb l'Antoni Satorra havíem parlat molts cops de muntaria una excursió col·lectiva per ensenyar-me el Forat del Buli que tant li agradava. Tristament ha marxat i no m'hi ha...
Llum i llibertat: agulla de l'avenc

En l'entrada anterior us hem explicat l'ascensió a l'agulla Ajaguda. Com la nostra exploració va acabar molt abans del que pensàvem, ens vam dirigir a l'agulla del costat,...
Llum i llibertat: l'agulla ajaguda

El 10 de setembre comença els actes de la Diada amb una activitat ben singular. Es vol il·luminar Montserrat des del cimal de 131 agulles més representatives. Tantes agulles...
Serra de Partacua

var Latitud_sortida = 42.695764; var Longitud_sortida = -0.332357; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
FULLATERA. Via

FULLATERA. Via "NI PEUR NI SUEUR"

26/08/19. Quedem amb el Felip què està de re-entre després d’una lesió per fer una escalada tranquil·la. Com estem a la Cerdanya ja tenim excusa per anar a la via “Ni...
LA FULLATERA. Via GAS-OIL ET DÉCIBELS.

23/08/19. La “Fullatera” és una paret de granit, ajaguda amb ressalts, arran de carretera, entre el poble de Carol de Porta  i Porta, a la Cerdanya Francesa. S’han...
Brontë Way

En això de la muntanya cadascú té les seves dèries particulars. A mi el que més m'agrada són aquelles rutes que combinen l'excursionisme amb la història, per visitar...
Pen-Y-Ghent (694 m.)

Com ja us vaig comentar en un viatge anterior a les Costwolds, Anglaterra no és un país de grans muntanyes -com ho entenem aquí- i presenta unes altures més aviat modestes...
Cova des Fum

Avui, per fi, al tercer intent, he trobat la Cova des Fum. Es tracta de la cova més important de Formentera, amb una gran extensió (uns 8.000 metres quadrats) i amb una llarga...

"FALAISE DE SÉLOGE. Via BARNÉO. VANOISE.

16/08/19. Darrera activitat d’aquesta setmana per la “Vanoise”. Avui anem a la “falaise de Séloge”, una paret de plaques d’esquits cristal·lí amb una aparença...
Cova de les Mamelles

La Cova de Les Mamelles és una de les coves més importants de l'illa de Formentera. En realitat no és una sola cova sinó un conjunt de coves connectades entre elles formant...
FERRADA ROC DU VENT 2360m. BEAUFORT-VANOISE.

15/08/19. Avui toca via Ferrada al Roc du Vent. Aquesta via ferrada puja al Roc du Vent, te dues parts. La primera puja al cim del Roc de Vent 2360m, amb una dificultat de K3,...