Track

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Valllter - Nuria - Vallter

Vallter, Coll de la Marrana, Ref. de Coma de Vaca, Coll de Torreneules, Núria, Coll del Noucreus, Tirapits, Coll de la Marrana, Vallter.Distancia     ...
Sol – Solet

13-02-2020 Montserrat Miranda de Can Jorba Via : Sol – Solet (curta)Començaré com les dissertacions dels “Vells” ......  recordo que quant era “menys gran”...
Les Picardes i el Muntanyó, amb esquís

Avui hem iniciat una travessia de dos dies per la zona d'Espot, amb pernoctació al Refugi Josep Maria Blanc. Fa un parell d'anys vam intentar una sortida per aquesta zona,...
GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
Sols fruir a l'agulla de l'anec

(Un darrer canvi de pla fa que em quedi el dissabte lliure. Casualment la Diana em pregunta si vaig a escalar i li responc que no ho tenia pensat però finalment, si. s'anima...
Vallter volta al Costabona

Vallter, Portella de Mentet, Roca Colom, Coma del Tec, Costabona, Pla de Mascarell, Serrat de la Balmeta, Roca Colom, Vallter.Distancia      20,0...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
Serra de la Punta

Ascendint al primer cimL'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
La Carla

02-02-2020BerguedàMalanyeuParet del Davessó Via : La CarlaDesprès de un segon temps de descans al peu, tornem a provar a veure com respon. El Peu no ha anat malament encara...
Volta als poblets de la vall de Sóller

Font des PujolUna passejada senzilla i agradable, que enllaça Fornalutx amb Biniaraix a través dels camins des Creuer i de Monnàber. Entre horts de tarongers, arribem al...
EM al Pedraforca

*** parell de visites, una des de la tartera de Saldes, amb condicions de neu molt bones malgrat les febles intercalades, i que la ventolera no ens deixa culminar. Amb tot,...
Plateau de Bure (2.564 m) amb esquís

Després de la remullada d'ahir al Pic de la Rama, la previsió per avui de Méteo France era de bon temps, amb pocs núvols i assolellat. Per això hem programat per avui...
De vilamós a la bassa d'arres

He anat aquest cap de setmana a esquiar al Pla de Beret (esquí de fons) però el segon dia em trobo que està plovent. La previsió meteorològica no deia pas això. Així que...
Pic de la Rama (2.329 m) amb esquís

Com saben els nostres seguidors, cada any per aquestes dates fem una sortida de quatre dies d'esquí de muntanya per zones relativament poc conegudes dels Alps. El Queyras,...
Serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez

Pas d'en GiménezAvui guiats per la companya Magdalena Riera, pugem a la serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez. Es tracta de superar unes cornises que discorren per la...
Vallter – Mantet (poble)- Vallter

Dimecres 29 gener 2020Distancia      15,2 kmDesnivell    1.180 mAprofitant les nevades a cotes baixes de la super llevantada Gloria, no...
Miradors de la Mola de Son Poquet

Carretera del VergerL'excursió comença a la vila d'Esporles, a l'inici de la carretera del Verger, anomenada Costa de Son Tries.(WP-01) Esporles (Costa de Son Tries) - 0,0 km...
Esquí a dolomites.

19-24/01/20.  Les Dolomites la tenim ben treballades, hem anat moltes vegades però sempre a l’estiu. Tenim pendent una visita d’esquí a l’hivern i aquest gener ha...
PIC DE MATAGALLS (des del Coll de Bordoriol)

Just ahir al matí la tempesta "Gloria" donava les seves últimes fuetades per arreu del territori i avui, tal com havien pronosticat, s'aixecat un dia clar i assoleiat. En el...
Serra de Turp (1.620 m.)

var Latitud_sortida = 42.148599; var Longitud_sortida = 1.372997; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Bardenas reales

Feia temps que no veníem per las Bardenas Reales, la primera ocasió va ser l'any 1996 i aleshores vam fer un recorregut de varius dies en bicicleta, el territori no era tant...
Cingles del Reu (1.263 m.)

var Latitud_sortida = 42.166373; var Longitud_sortida = 1.884616; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR3: Castellar de n'Hug - Campdevànol

Una llarga etapa del GR3 que hem recorregut en un dia que ha començat núvol i gris però ha acabat amb un bon sol. Tot i que l'etapa és llarga, no té dificultats especials i...
Amics del CADE 2020

09-01-2020 Sopar “Amics del CADE”Foto del Jaume A.Es nota que ens fem grans (Vells ...... SI Vells) i per tant busquem una mica el retrobar-nos amb antics companyes...
A la Tak Mahal (Serrat de St. Miquel, Àger)

*** luxe de repe de la Tak Mahal a Àger, acabada fa un anyet amb el bo del takband Jordi Marmolejo. I quin gust repetir-les amb tot net i polit (quan el grau va a la...
Pic de la Maladeta Oriental (3308 m.)

Malgrat l'Aneto és el rei al massís de la Maladeta els cims veïns poc tenen a envejar-li excepte, és clar, ser el més alt del Pirineu. Un d'aquests altres magnífics cims...
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
PARET BUCÒLICA. Via TERRA DE DINOSAURES.

9/01/20. En aquests dies de boira a les planes, avui ens refugiem a la Paret Bucòlica què sempre és una bona opció. Quan aparquem el fred és intents, però al peu de via ja...
Bardena Negra: Peña del Fraile

En la darrera jornada de la nostra estada a les Bardenas, hem fet una excursió curta perquè ens quedava un llarg camí de tornada a casa i no volíem arribar massa tard. Hem...
Pic de Filià o de Paiassos (2764 m.)

La muntanya sempre mana, ho sabem, i no ha sigut ni a la primera, ni a la segona, ni a la tercera, sinó a la quarta vegada que hi anàvem quan hem pogut fer aquest cim amb...
Bardenas: ruta circular per La Estroza

Avui, en la segona jornada d'estada a les Bardenas, hem fet un itinerari circular per la zona de La Estroza, un dels cims panoràmics de la zona, amb un recorregut variat i...
Tardor Calenta

28-12-2019 Montgrony Coll Roig Via : Tardor Calenta Amb un bon Sol es el lloc perfecte, provaré el peu a veure com respon en aquesta nova via que ja ha esdevenir una clàssica...
ROC DE PONENT. Vies BORGES i FELICITAT.

2/01/20. Dia fred i amb boires, no tenim clar a on anar i al final ens decidim per anar cap a Tarragona, al Roc de Ponent. Quan arribem a l’Espluga de Francolí està sota la...