Track

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

434 - cava - el querforadat - cava 230518

434 - SERRA DEL CADI.- CAVA-COLL CRISTIÀ-QUERFORADAT-COLL D’ERUGA-CAVA7:30 PARC AGULLA-TENIS, ens trobem els dos de la C.C.8 Berga, Esmorzar Cal Tutxi9:10 Sortida per la...
Ascensió al Puigpedrós (2.914 m) des de Malniu

Quan gairebé ha acabat la temporada d'esquí de muntanya, hem fet una sortida a la Cerdanya. Inicialment havíem plantejat l'activitat com una combinada d'esquí de muntanya i...
GR7: Pinós - Ermita del Grauet

Una nova etapa del GR7 després del parèntesi de la celebració del  desè aniversari del grup del GR. L'etapa d'avui ha estat fàcil encara que tenia 21 km de recorregut....
Provant el nou dron a Montserrat

El massís de Montserrat és un terreny de joc ideal per fer filmacions i fotografies amb el dron. Per això, avui he decidit anar-hi a fer pràctiques amb el nou dron, el DJI...
La Cova del Cabrit i la Cova de l'Arcada

Avui hem fet una petita excursió matinal per Montserrat. La climatologia no donava per a més però hem volgut fer aquest petit recorregut montserratí malgrat que la pluja ens...
 Puigpunyent - Na Costitxa

Partint de Puigpunyent, seguint el curs de sa Riera, ens arribem fins a la Mola de na Costitxa per admirar la seva gran diaclasa, una gran i espectacular encletxa ubicada en un...
Pic de la Dona i Bastiments -hivernal-

Aquest any la metereologia ha estat molt generosa amb la neu, ha nevat molt i amb molta qüantitat arreu de Catalunya, el fet és que som a finals d'abril i encara hi ha un bon...

13/05/18 Serra de Llaberia

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Pic Occidental de Coll Roig, canal oest.

Per reprendre el blog, després d'una llarga lesió al tendó d'Aquiles que m'ha tingut 6 mesos fent massa bondat, res millor que una de les millors esquiades que es poden fer...
Pedra Picada (2.010 m)

Dissabte 28 d’abril de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 4 hDesnivell: 650 mDificultat (1): Mitjana.Programa: Sortirem de...
Pic de Bessinelles

Pic de BessinellesEncarem les darreres jornades de la temporada amb bones acumulacions de neu però, en la línia de la majoria de caps de setmana, una previsió meteorològica...
Castell d'Hostoles (602 m). Terra de nyerros.

IntroduccióSituat entre les Planes d'Hostoles i Sant Feliu de Pallarols, a tocar de la carretera, s'alça un turó amb les restes del Castell d'Hostoles. Des del cim del turó...
Bassegoda (1.373 m.)

var Latitud_sortida = 42.270200; var Longitud_sortida = 2.596431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Ventolau

Ha sigut la tercera vegada que pujo el Ventolau amb esquís. Tinc molt bons records de les altres dues. La primera va ser el febrer del 1991, quan les pistes d'esquí encara no...
Per l'Olla de Núria amb esquís

Novament hem vigut al Pirineu Oriental per fer un recorregut d'esquí de muntanya. En aquesta ocasió hem visitat la Vall de Núria que ens ofereix un punt de partida a gairebé...
Volta al puig de Galatzó

Un itinerari circular, breu i exigent pel vessant oest del Galatzó. Recorrerem un paratge dur, casi sempre fora camí ni fites, per timbes i pregons tàlvegs. El punt de...
Puig de sa Creu (Caimari)

Vila de CaimariUna excursió matinal no massa llarga per la zona de la Comuna de Caimari, amb ascens al Puig de sa Creu o de s'Aladernar. Són unes tres hores en un recorregut...
GR92: Portbou - El Port de la Selva

Aquesta vegada hem fet un parèntesi en el projecte actual del grup del GR. Efectivament, com saben els nostres seguidors, amb el grup del GR estem fent el recorregut del GR7...
Els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran

Embassament de CúberUn llarg itinerari, bastant exigent, que corona els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran, on gaudirem d'extraordinàries panoràmiques al llarg del...
Garraf cantera sud esquerra. integral  espigolo

Garraf cantera sud esquerra. integral espigolo

8/04/18. Aquest dissabte torna el mal temps, amb un dia rufol optem per anar al Pic del Martell, però quan arribavem no ho veiem clar, està tapat i cauen gotes. Canviem el pla...
ROCAMAURA. Via POSEIDON

5/04/18. Avui no posem rumb a ponent, com de costum, el posem cap a llevant. Feia molt temps què volia fer una visita a la Rocamaura a l’Estartit. Com a primera visita optem...
D'Ull de Ter a Coma de Vaca

Aquest any que hi ha un bon gruix de neu, vam anar a la zona d'Ull de Ter a «fer alguna cosa». Vaig pensar que potser podríem fer el cim de les Borregues —un cim que no he...
Cingles de Taravil

var Latitud_sortida = 42.077427; var Longitud_sortida = 1.706568; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
MALANYEU. Vies ESTAT DE GRÀCIA i AINA

4/04/18. A Malanyeu sempre hi ha alguna via pendent, avui anàvem amb la intenció de fer dues vies a la banda esquerra poc equipades només algun pont de roca testimonial però...
Pic de les Fonts (2.749 m) amb esquís

Ascensió a un cim molt esquiable, a la Vall d'Arinsal. La sortida estava programada per al dissabte però la previsió del temps ens ha fet canviar d'estratègia i hem vingut a...

Adherir-se al “tiqui-tic”

És allò tant sabut, per vell, del “renovar-se o morir”.  Vet aquí que moltes d’aquestes dites, basades en el contrast de la realitat per pura experiència de les...
Buscant el nord rere el blanc

març de 2018Qui m'hauria de dir que acabaria amb uns esquís als peus i encantada de la vida. Després de molts anys d'infanteria pesada començo a descobrir el plaer de...
La Cogula. Montsià.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica;...
Puigmal (2.910 m.)

var Latitud_sortida = 42.408696; var Longitud_sortida = 2.059043; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic dels Pedrons (2.715 m.)

var Latitud_sortida = 42.560264; var Longitud_sortida = 1-765001; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...