Travessa de la costa brava en caiac

Visitant catlins i la costa sud-est

Una tarda deixem la zona dels fiords i  seguint la carretera 94 ens dirigim cap a la costa sud-est.  Aquella nit vam parar a Lumsden on a l’antiga estació de tren...

Les fotos de la travessa dels Ports

Fantàstiques aquestes fotos d’un dells llocs més salvatges, però per això més macos de Catalunya. Aquesta va ser la travessa de dos dies que vàren fer per la zona...

La travessa dels flautats: traure el singlot

La travessa és un recorregut espectacular. No hem de pensar pas en una escalada clàssica sinó un terreny d'aventura on el de menys és escalar. En algunes ressenyes li posen...
PIC DE COSTA PUBILLA 2055m, amb esquís.

16/02/17. Després de les últimes nevades han deixat un risc d’allaus 4 a la zona de Ull de Ter, on teníem intenció d’anar. Canviem pel  Costa Pubilla, un...
Via boix costa balaguer

DIMECRES, 07 DE SETEMBREFa dies que el meu fill Gerard va dir-me que volia anar a pujar al Cavall i no trobàvem el dia per fer-ho fins que avui dimecres , tot i haver treballat...
Gr 92: travessa del massís del garraf

Avui la colla del CEL tenen organitzada una sortida pel GR-92 (etapa núm. 21) i a última hora m'apunto. De fet fan una travessa prou interessant del massís del Garraf. A la...

Diumenge, sortida a la Costa Brava

Aquest diumenge farem una passejada pel camí de Ronda, des de Tossa de Mar. Trobada: diumenge dia 24 de gener, a les 8 del matí, a la pista poliesportiva. Dificultat: molt...
La travessa dels déus a la Roca del Corb

Per tancat l'any, dijous passat vam anar sota el monestir de Montserrat, en un indret que ningú faria tan proper: la Roca del Corb. El culpable d'arrossegar-m'hi va ser en...
Montfalcó i caiac a Montrebei

Avui hem fet una activitat realment singular, inèdita en aquest blog. Quan fa unes setmanes vam recórrer el Congost de Montrebei seguint el GR1, vam veure alguns caiacs...
Al Bassiero en travessa Gerber-Gerdar

Distància: 21 kmDesnivell: 1100m+Dificultat: baixa (molt puntualment, mitjana-baixa)Durada total: 6:30Punt de sortida: aparcament de la Peülla de Baqueira-Beret, just abans...
Corcega (3): travessa de les agulles de bavella

Si només podéssiu fer una excursió a Corsica, sense cap mena de dubte hauríeu de fer les Agulles de Bavella.Diuen que de cada 5 turistes que van a la illa 1 passa pel col de...
Rodant per la costa daurada...

Entre Riudecanyes i Botarell,al fons LlaberiaDissabte 23 de maig, dia de reflexió, aprofitem el matí per anar a rodar cap a Reus, Riudoms i Montbrió on teniem el vent de cara...
Pou de Costa Dreta (2)

...segueix de l'apunt d'ahir... AntecedentsPublicat a Espeleosie 8 (1970)Segons les dades més recents (publicades), en la cavitat podem diferenciar tres sectors, la via...
Pou de Costa Dreta (1)

El 30.04.2015 vam anar a visitar el Pou de Costa Dreta a Collbató en el massís de Montserrat. El grupet d’aquest Espeleodijous era format per set companys: Dolors Boter,...
Voltant per la costa atlantica

Aquest estiu hem carregat les bicis al cotxe i ens hem passejat per Navarra, la costa atlàntica francesa i el sud d'Anglaterra. Hem fet un viatge de descoberta per llocs...