Trempapics

Fi

Fi

Bé, tot comença, tot acaba.Durant aquestes 316 entrades existents al blog i al llarg de tots aquests 10 anys he, i hem anat explicant les aventurilles de muntanya, plenes de...
Marxa del Garraf 2014

El 2 de Novembre tocava treballar la resistència de les cames i vam anar a Gavà d'on sortia la clàssica Marxa del Garraf, que aquell any arribava a la seva 20 edició, ens...
Travessa pel cor de la Neu Vella

La Setmana Trempapics del 2014 ens va portar a la Reserve Naturelle de Néovielle, un paradís dins del Pirineu, paisatges brutals, grans estanys, cims a tocar del cel, prats...
100 Cims, una meravellosa excusa

Ja fa més d'un any , concretament el Solstici d'Estiu, o altrament dit revetlla de Sant Joan, de l'any 2014, havent coronat el cim del Tuc deth Porth de Vielha, un menda va...
Cap del Rec

A mitjans de Juny, amb el "caloret" ja ben present a l'ambient, vaig fer una escapadeta al Pirineu, per participar un dissabte lluminós a la Marxa Cap del Rec, i el diumenge,...
Travessa del Montseny

A mitjans de Maig un grup de tres Trempapics vam tenir el goig de participar a la Travessa del Montseny, una marxa de resistència que enllaça tots els cims del Montseny...
Carenes 2014

Doncs a mitjans d'Abril arribava la tan esperada cita amb la Caminada de les Carenes, amb un recorregut de 54,18 km. i 2377 m. d'ascensió acumulada i 2739 m. de descens...
1ª Cursa de Muntanya de l'Arboç

El 30 de Març del 2014 es celebrava la 1ª Cursa de Muntanya de l'Arboç, un esdeveniment que ens va picar la curiositat a un bon grapat de Trempapics, alguns pensant ja en la...
Montsant, sempre màgic

A finals d'Octubre uns quants trempapics vam atansar-nos a la Serra del Montsant, en un dia ben radiant i calorós malgrat estar ben entrada la tardor.El primer que vam fer...

Aneto

Els Trempapics a l'Aneto, amb això està tot dit, una jornada gloriosa!!! (30-08-2013)frameborder="0" allowfullscreen>  TrackFotos AkaFotos MagíFotos PotaverdaSaluT i...
Dos dies pel regne del Comaloforno

A mitjans d'Agost vam pujar a la Vall més ben parida del Pirineu, o sigui la Vall de Boí a l'Alta Ribagorça, on s'alcen uns quants dels cims mítics de tot el Pirineu i de...
Escobes, les espines amb orujo es treuen millor

A mitjans de Juliol un grapat de Trempapics vam fer una incursió a terres Andorranes, teníem un repte a assolir, en Rankor tenia feia anys entre cella i cella un pic icònic,...
Gran Pic del Pessó, una ascensió clàssica

A principis de Juliol el Pirineu està exultant, una verdor intensa i un munt de floretes multicolors, cims altius junt amb el cel blau intens, estanys cristal·lins i les...
Aparatus, tradicions i altres bèsties!!!

A finals de juny un nombrós grup de Trempapics vam fer un cap de setmana a la Vall de Boí, uns quants ja vam arribar el divendres i vam pernoctar en un fabulós bungalow del...
Una Olla de plaer

Feia temps que em rondava pel cap fer el que podríem anomenar "L'Olla d'Ulldeter", un recorregut circular per la capçalera del riu Ter tot carenant els pics, una zona que els...
Puig de Cabrafiga, una petita gran volta!!!

A mitjans de Maig un grapat de Trempapics vam fer un volt per un contrafort de la Serra de Llabería ben visible des de gran part del Tarragonès.Vam sortir de Pratdip, poble de...
Puig Castellar, un viatge per la història

Una bona colla de trempapics i dos gossets que van ser el centre de les manyagues generals, ens vam plantar a principis de Maig en un llogarret anomenat Torrebusqueta, anàvem a...
Marxa de Resistència de les Valls d'Àneu

El 9 de Juny un parell de trempapics vam participar en la 4ª Marxa de Resistència de les Valls d'Àneu, per nosaltres la primera marxa d'aquestes característiques per terres...
Cap del Verd

A principis de Febrer férem una incursió al Berguedà, teníem fam de neu i raquetes, i malgrat que la predicció meteorològica no era prou encisadora (s'esperaven fortes...